LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HI medewerker van de maand?????

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
basamersfoort

HI medewerker van de maand?????

Ongelezen bericht door basamersfoort »

Hallo Radar leden,

Sinds een tijdje mag ik mijn abonnement verlengen. Dit is altijd een mooi gebeuren mits je bij HI zit. Sinds kort hebben zij het Toestel Leasen ingevoerd. Volgens HI erg voordelig ik hou er niet van. Maar dat terzijde, er is iets vervelends voorgevallen en graag wil ik jullie mening hierover horen/weten.

Ik heb afgelopen woensdag de 21e contact gehad met HI klantenservice voor het verlengen van mijn abonnement. Ik kreeg vervolgens een vriendelijke man aan de telefoon. (Zijn naam weet ik, maar deze zal ik nu niet toevoegen). Hij vertelde mij dat ik mijn abonnement mocht verlengen maar alleen via Toestel lease. Dit kende ik niet en hij begon het mij uit te leggen. Omdat ik dit helemaal niet kende wilde ik mij hier eerst in verdiepen en maakte met Dhr van HI een afspraak zodat hij mij vrijdag de 23e terug zou bellen.

Vrijdag word ik keurig terug gebeld en ik begin met mijn verhaal. Ik heb alles doorgelezen maar ik was niet overtuigd van het hele lease gebeuren dus dat wilde ik niet. Ik had mij inmiddels verder verdiept en zo ben ik terecht gekomen bij MTV Mobile dat ook van HI is. Daar kon ik na het einde van mijn 1 jarig abonnement wel mijn telefoon behouden. Ik wilde graag de Samsung S3, icm 1 jarig abonnement zonder bij te betalen. Ik had via www.Studentenmobiel.nl een erg aantrekkelijke advertentie gezien waarop dit mogelijk is. Echter kon dit volgens de Dhr van Hi absoluut niet. Hij vertelde dat ik loog, dat hij mijn abonnement zou betalen als ik deze S3 gratis zou krijgen bij een 1 jarig abonnement en dat hij dood mocht neervallen als het zo zou zijn. Ik was echter op dat moment niet in de gelegenheid om bij mijn computer te komen zodat ik hem het adres kon geven zodat hijzelf een kijkje kon nemen. Ik vroeg aan Dhr van Hi of hij mij maandag de 26e kon terug bellen. Dit was akkoord en zo kon ik voor hem het adres achterhalen. Dit heb ik natuurlijk direct gedaan maar wacht tot op heden nog op reactie van Dhr van Hi.

Ik baal ontzettend van deze situatie want ik word gewoon ergens van beschuldigd terwijl ik echt volledig gelijk heb. Ik heb inmiddels een klachten mail verstuurd via Hi maar tot op heden nog niets van vernomen.

Ik ben benieuwd wat HI voor zijn klanten over heeft, en verwacht ook antwoord. Kunnen jullie mij adviezen geven en/of steun. Ik heb gelukkig zijn naam (dit ook bij de klacht beschreven) en alle tijdstippen waarop ik gebeld heb met HI.

ruud_a

Re: HI medewerker van de maand?????

Ongelezen bericht door ruud_a »

verkocht die man vroeger misschien verzekeringen?

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Denk dat de medewerker zelf ook op studentmobiel heeft gekeken en er nu achter komt dat hij zijn (domme) belofte niet na kan komen. De eerste wordt zijn baas niet blij van, die 2e, tja vul dat zelf maar in.

basamersfoort

Ongelezen bericht door basamersfoort »

Heeft er iemand nog tips? Want vind dit een beetje malafide praktijken.

Gesloten