Sinds korte tijd is bij alle HI-prepaid toestellen de voicemail geactiveerd.
Ook als deze niet ingesteld stond!
Van deze wijziging is men niet op de hoogte gesteld.
Als men naar een prepaid toestel belt, gaat deze nog maar max. 5x over.
Uitschakelen van de voicemail (via 333) gaat wel, maar dan word de verbinding na 5 x overgaan verbroken?!
Bellen met 0900-2005200 is het advies. Slechts eur 0.35 per minuut.
Graag uitleg hoe deze voicemail verwijderd kan worden (anders dan ##002#), zodat een beller de telefoon zo lang kan laten overgaan als hij/zij dat zelf wil.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hi prepaid gedwongen voicemail
-
SterkeYerke
Re: Hi prepaid gedwongen voicemail
Kijk, ze zeggen bij KPN dat je een afwezigheidsmelding kunt inspreken en dat klopt tot zover.
Er wordt dan geen voicemail aangenomen, zoals er heel veel mensen het willen hebben.
Maar nu komt het addertje onder het gras, want de melding die de BELLER krijgt moet WEL worden betaald en dat is nou juist NIET de bedoeling !!!!!
Ik, en velen met mij, willen dat wanneer we worden gebeld dat de beller een toon krijgt en dan wordt er opgenomen of niet, zoals gewoonlijk, maar niet een onzinnig bericht dat er geen voicemail wordt aangenomen, maar die loze melding moet wel worden betaald !!!!!
Slaat toch helemaal nergens op en hoeveel kosten maken alle bellers nu naar zo'n bericht op jaarbasis...???????
KPN is de grote winnaar, want die verdiend het geld slapend.
Er wordt dan geen voicemail aangenomen, zoals er heel veel mensen het willen hebben.
Maar nu komt het addertje onder het gras, want de melding die de BELLER krijgt moet WEL worden betaald en dat is nou juist NIET de bedoeling !!!!!
Ik, en velen met mij, willen dat wanneer we worden gebeld dat de beller een toon krijgt en dan wordt er opgenomen of niet, zoals gewoonlijk, maar niet een onzinnig bericht dat er geen voicemail wordt aangenomen, maar die loze melding moet wel worden betaald !!!!!
Slaat toch helemaal nergens op en hoeveel kosten maken alle bellers nu naar zo'n bericht op jaarbasis...???????
KPN is de grote winnaar, want die verdiend het geld slapend.
-
Gast
vind het ook niet normaal dat de voicemail ingeschakelt is en dat de beller na het onzinige afwezig bericht wel moet betalen zo worden ze inderdaad slapend rijk
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.
Met vriendelijke groet,
Tros Radar
Met vriendelijke groet,
Tros Radar