| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hi service en Samsung Galaxy
-
Sabrina_25
Hi service en Samsung Galaxy
Op 27 oktober 2010 kon ik eindelijk een nieuwe telefoon uitkiezen want mijn abonnement loopt over 3 maanden af.
Ik heb al heel lang de Samsung Galaxy in mijn hoofd dus om half 7 s morgens heb ik hem gelijk besteld.
Je krijgt dan een mail met een link erin waarin je kunt zien hoever je bestelling is.
's Avonds keek ik natuurlijk gelijk, in de hoop dat ik hem binnen een aantal werkdagen geleverd zou krijgen.
Helaas stond er bij dat het toestel tijdelijk niet leverbaar was...
Prima dacht ik, hij zal wel populair zijn.
Zaterdag 30 oktober keek ik eens op de site naar 'mijn telefoontje'
En tot mijn verbazing stond er bij dat er nog 109 toestellen op voorraad waren.
Ik ging gelijk bellen met de klantenservice van Hi.
Een hele aardige vrouw die me probeerde te helpen. Alleen moest zij een afdeling raadplegen die op zaterdag niet aanwezig was. Of ik maandag terug kon bellen en ze zou er een notitie van maken.
Maandag 1 november kijk ik voor de zekerheid weer op de site. Nu zijn er nog 42 toestellen in voorraad...Met 2-3 dagen levertijd!!! Mijn vraag is... 'waar blijft de mijne dan'
Ik bel 's ochtends weer met de klantenservice. In totaal sta ik ongeveer een uur in de wacht, maar allemaal voor dat mooie telefoontje.
Ik heb mijn verhaal weer gedaan en ben een paar keer doorverbonden. De desbetreffende vrouw kon er ook weinig aan doen en tot haar spijt was de telefoon echt niet leverbaar.
Ze zouden het ook van de site halen....
's Avonds, thuis gekomen van mijn werk kijk ik weer eens op mijn link. Helaas de telefoon is tijdelijk nog steeds niet leverbaar.
Dan kijk ik weer op de site van Hi. En nu zijn er ineens weer 98 toestellen op voorraad en staat er nota bene bij: 'voor 17:00 besteld = morgen in huis'!!!
Ik heb nogal pissig weer opgebeld.
Weer mijn verhaal gedaan. Heb ook uitgelegd dat ik het echt wel snap als het toestel niet op voorraad is maar dat ze dan niet zulke dingen op de site moeten zetten. Ik ben hier echt pissig om omdat ze klanten op een verkeerd spoor zetten!!
Ik heb dus nog mijn telefoon niet en ze hebben het nog niet van de site gehaald.
Er is weer een melding van gemaakt (zeggen ze), maar ben bang dat het toch niet van de site gehaald word.
Geloof er dus niet altijd in wat er op de site staat....ik snap alleen niet dat dit kan en mag!!!
Ik heb al heel lang de Samsung Galaxy in mijn hoofd dus om half 7 s morgens heb ik hem gelijk besteld.
Je krijgt dan een mail met een link erin waarin je kunt zien hoever je bestelling is.
's Avonds keek ik natuurlijk gelijk, in de hoop dat ik hem binnen een aantal werkdagen geleverd zou krijgen.
Helaas stond er bij dat het toestel tijdelijk niet leverbaar was...
Prima dacht ik, hij zal wel populair zijn.
Zaterdag 30 oktober keek ik eens op de site naar 'mijn telefoontje'
En tot mijn verbazing stond er bij dat er nog 109 toestellen op voorraad waren.
Ik ging gelijk bellen met de klantenservice van Hi.
Een hele aardige vrouw die me probeerde te helpen. Alleen moest zij een afdeling raadplegen die op zaterdag niet aanwezig was. Of ik maandag terug kon bellen en ze zou er een notitie van maken.
Maandag 1 november kijk ik voor de zekerheid weer op de site. Nu zijn er nog 42 toestellen in voorraad...Met 2-3 dagen levertijd!!! Mijn vraag is... 'waar blijft de mijne dan'
Ik bel 's ochtends weer met de klantenservice. In totaal sta ik ongeveer een uur in de wacht, maar allemaal voor dat mooie telefoontje.
Ik heb mijn verhaal weer gedaan en ben een paar keer doorverbonden. De desbetreffende vrouw kon er ook weinig aan doen en tot haar spijt was de telefoon echt niet leverbaar.
Ze zouden het ook van de site halen....
's Avonds, thuis gekomen van mijn werk kijk ik weer eens op mijn link. Helaas de telefoon is tijdelijk nog steeds niet leverbaar.
Dan kijk ik weer op de site van Hi. En nu zijn er ineens weer 98 toestellen op voorraad en staat er nota bene bij: 'voor 17:00 besteld = morgen in huis'!!!
Ik heb nogal pissig weer opgebeld.
Weer mijn verhaal gedaan. Heb ook uitgelegd dat ik het echt wel snap als het toestel niet op voorraad is maar dat ze dan niet zulke dingen op de site moeten zetten. Ik ben hier echt pissig om omdat ze klanten op een verkeerd spoor zetten!!
Ik heb dus nog mijn telefoon niet en ze hebben het nog niet van de site gehaald.
Er is weer een melding van gemaakt (zeggen ze), maar ben bang dat het toch niet van de site gehaald word.
Geloof er dus niet altijd in wat er op de site staat....ik snap alleen niet dat dit kan en mag!!!
-
Roytheslayer
Re: Hi service en Samsung Galaxy
De galaxy S begint langzaamaan weer op voorraad te komen.
Weet natuurlijk niet hoeveel wachtenden er voor je waren bij KPN.
Maar verwacht dat je hem deze week gewoon uigeleverd zult moeten krijgen.
Weet natuurlijk niet hoeveel wachtenden er voor je waren bij KPN.
Maar verwacht dat je hem deze week gewoon uigeleverd zult moeten krijgen.
-
Sabrina_25
Bedankt voor je reactie! 
Ikzelf denk eigenlijk niet dat ik hem zo snel krijg... er zijn nu ineens weer 387 op voorraad en als ik mijn bestelling volg is hij nog steeds niet leverbaar.
Of er moeten inderdaad 300 wachtenden voor me zijn.
Maar op hun lijst staat inderdaad ook dat hij niet voorradig is dus ben gewoon kwaad om het feit dat het wel op de site staat.
Voor 17:00 uur besteld = morgen in huis.
En dat snap ik gewoon niet.....
Ikzelf denk eigenlijk niet dat ik hem zo snel krijg... er zijn nu ineens weer 387 op voorraad en als ik mijn bestelling volg is hij nog steeds niet leverbaar.
Of er moeten inderdaad 300 wachtenden voor me zijn.
Maar op hun lijst staat inderdaad ook dat hij niet voorradig is dus ben gewoon kwaad om het feit dat het wel op de site staat.
Voor 17:00 uur besteld = morgen in huis.
En dat snap ik gewoon niet.....
-
Roytheslayer
Zijn lokkertjes, meeste webwinkels claimen ook de iphone 4 volop op voorraad te hebben, totdat je bestelt hebt, dan zijn ze ineens allemaal weg.
Heb hier nog wel een galaxy S op voorraad, als je het met kpn regelt dat zij hem aan mij betalen mag je hem op komen halen
Heb hier nog wel een galaxy S op voorraad, als je het met kpn regelt dat zij hem aan mij betalen mag je hem op komen halen
-
Sabrina_25
Haha word lastig denk ik... en jij bent van....?
-
Roytheslayer
Heb zelf een onafhankelijke winkel, maar mag geen reclame maken 
-
Sabrina_25
Jammer :p
Nou we zijn weer een aantal dagen en telefoontjes verder.
Inmiddels geven ze nu toe dat hij op voorraad is....
Heb zelf alleen nog geen flauw idee waar de mijne dan blijft.
Wacht nu al 2 weken, opzich niet heel lang, maar wel als hij gewoon op voorraad is.
Nu heb ik het nummer van een afdeling gekregen waar ik meer over mijn bestelling kan vragen.
Ook daar word ik vast niets wijzer van maar we wachten af. Iemand nog tips wat ik hier mee kan doen? Of TEGEN kan doen???
Nou we zijn weer een aantal dagen en telefoontjes verder.
Inmiddels geven ze nu toe dat hij op voorraad is....
Heb zelf alleen nog geen flauw idee waar de mijne dan blijft.
Wacht nu al 2 weken, opzich niet heel lang, maar wel als hij gewoon op voorraad is.
Nu heb ik het nummer van een afdeling gekregen waar ik meer over mijn bestelling kan vragen.
Ook daar word ik vast niets wijzer van maar we wachten af. Iemand nog tips wat ik hier mee kan doen? Of TEGEN kan doen???
-
Roytheslayer
Als hij op voorraad is zou je hem gewoon de volgende werkdag in huis moeten hebben.
Kan je geen ander advies geven dan maar gewoon te blijven bellen.
Kan je geen ander advies geven dan maar gewoon te blijven bellen.
-
Sabrina_25
Blijf bellen