LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hi sim only in winkel afsluiten, tegoed meenemen volg. maand

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
LW85
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mar 2011 11:45

Hi sim only in winkel afsluiten, tegoed meenemen volg. maand

Ongelezen bericht door LW85 »

Enkele weken geleden wilde ik overstappen van een 'normaal' abonnement naar een sim-only abonnement. Daarvoor heb ik eerst informatie opgevraagd bij de medewerker van de HI-winkel in Leeuwarden.

Hij vertelde mij, dat als ik in de winkel zou overstappen, dit abonnement een euro duurder was per maand, maar dat ik dan het tegoed mee kon nemen naar de volgende maand. Nu is het inmiddels de volgende maand, maar het tegoed wat ik nog had is er niet meer... Daarom vandaag met HI gebeld, maar dit bleek helemaal niet waar te zijn.
Het is gewoon weg en blijft weg. Het is ook niet meer terug te krijgen en het staat ook in de voorwaarden van HI... Ik vind dit een misselijke verkoopstreek!! Helemaal omdat ik van een eiland moet komen en ik ben daarvoor speciaal naar Leeuwarden gegaan omdat ik dat wel aantrekkelijk vond dat ik het tegoed iedere maand mee kon nemen...

Nu is mijn vraag: Zijn er meer mensen waar dit tegen gezegd is in de winkel? Je tegoed mee kunnen nemen bij de volgende maand, terwijl dit niet zo is bij een sim-only abonnement??

Skann
Berichten: 30
Lid geworden op: 10 jan 2010 18:11

Re: Hi sim only in winkel afsluiten, tegoed meenemen volg. maand

Ongelezen bericht door Skann »

Sja, de verkoper moet zijn product ook maar slijten. Het is natuurlijk niet netjes om je voor te liegen, maar je zet er zelf een handtekening. Op Hi.nl staat gewoon dat het niet zo is...

Dus jammer

HTCHenk007
Berichten: 277
Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15

Re: Hi sim only in winkel afsluiten, tegoed meenemen volg. maand

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Ik zal de verkoper er persoonlijk op aanspreken, ik snap dat dit moeilijk is aangezien je naar Leeuwarden daar voor moet. Maar je zou ook een klacht kunnen indienen bij Hi zelf.

Gesloten