Helaas was het niet meer mogelijk om onder dezelfde voorwaarden te verlengen en was toestellease inmiddels verplicht geworden. Met enige bedenkingen toch maar m`n abonnement verlengd omdat m`n huidige toestel niet meer voldeed.
Tot mijn verbazing las ik enige weken geleden dat men is gestopt met toestellease omdat er geluiden waren gekomen dat klanten hier toch niet zo op zitten te wachten.
Kennelijk kwamen er minder klanten bij en verlengde minder mensen hun contract. Inmiddels is Hi weer terug naar de abonnementen van voorheen met misschien een lichtelijk prijsverschil.
Ik heb inmiddels contact gehad met Hi en m`n verhaal uitgelegd en dat ik graag ook een "normaal" abonnement wil en dat ik er van baal dat ik in hun toestellease ben getrapt, maar van Hi geen gehoor, ik heb gewoon dikke pech en moet die achterlijke toestellease uitzitten.
Hi staat ongetwijfeld in hun recht, maar ik vind het zeer klantonvriendelijk. Ik ben dan ook helemaal klaar met Hi en zal mijn abonnement daar zeker niet verlengen en zal het niemand aanraden (dat zal ze leren