LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HI van KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
monique123
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2010 09:27

HI van KPN

Ongelezen bericht door monique123 »

Ik had een abonnement lopen bij HI, via de Hi site kon ik zien dat ik kon verlengen en een nieuw toestel aan kon schaffen. Vervolgens gebeld met de HI klantenservice en een toestel besteld en mijn abonnement verlengd met een jaar.
Kon via MIJN HI in de gaten houden wanneer eea geleverd zou gaan worden.
Ik gekeken op mijn Hi en zag tot mijn grote verbazing dat er nog een rekening openstond van Dec. 2009...de rekeningen van daarna waren gewoon voldaan..ik keek er op in Febr. na mijn verlenging.
Ik meteen de rekening voldaan natuurlijk...ik kreeg mijn nieuwe telefoon en tot mijn grote verbazing werd ik een week nadien afgesloten. Ik gebeld met de klantenservice maar ze konden er niks meer aan doen want het was afgesloten nu en ik moest mijn jaarcontract in 1 keer afbetalen.
Toen ik belde voor een verlenging werd er niet gesproken over een openstaande rekening en ik kon gewoon verlengen. Had ik dat toen geweten dan had ik eerst betaald voordat ik zou gaan verlengen. Ze hebben me nu een verlenging aan laten gaan wetende dat er een rekening openstond die ik nu aan vesting finance moet gaan betalen.
Er werd wel toegegeven dat het fout was dat men mij een verlenging had toegestaan maar er was niks meer aan te doen.!!!
Op deze manier verdient men bij HI dus zijn geld!

Fiko1
Berichten: 32
Lid geworden op: 19 apr 2010 20:02

Re: HI van KPN

Ongelezen bericht door Fiko1 »

Je mag blij zijn dat ze jou abonnement hebben verlengd. Want wanbetalers worden bij het BKR geregistreerd en dit betekend dat je de komende 5 jaar geen abonnement meer kunt gaan afsluiten.

monique123
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2010 09:27

Re: HI van KPN

Ongelezen bericht door monique123 »

Nou ten eerste ben ik geen wanbetaler, er is een rekening ontglipt..daarvoor en daarna werd er altijd netjes betaald. Ik heb niet eens een herinnering gehad van een openstaand bedrag dat ontdekte ikzelf door op MIJN HI te kijken.
Ten tweede vind ik dat ze mij dus niet hadden moeten verlengen als er een rekening openstond, volgens mij mag dat niet eens.
Ze hebben mij dus laten verlengen, met geen woord gerept over een openstaande rekening en vervolgens na een paar dagen afgesloten.
Ze geven ook wel toe dat ze niet hadden mogen verlengen maar kunnen het niet terugdraaien ondanks het feit dat ik mijn openstaande rekening een week voordat ik afgesloten ben betaald heb.,
Dat is waar het mij om gaat, hadden ze mij niet verlengd maar verteld dat het niet kon omdat het er een openstaande rekening was, dan had ik die eerst betaald en daarna verlengd....dat had mij 230 euro gescheeld!!!

sherrain
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 jul 2010 20:33

Re: HI van KPN

Ongelezen bericht door sherrain »

Maar je betaald je rekening nu toch niet af??
Ik zou gelijk naar de geschillencommissie gaan, als Hi of KPN geen reactie geeft.
Ten eerste lichten ze je niet goed in, ten tweede; volgens mij mag je toch niet iemand al afsluiten voor 1 onbetaalde rekening??

Ik denk dat er daar bij HI/KPN niet echt een een goede communicatie plaatsvind....
Als ik al die berichten lees, krijgen mensen die geen mails of andere berichten moeten ontvangen, wel berichten, en die juist een bericht moet ontvangen, geen.

Dus; klop nog maar eens goed aan bij Hi en/of Kpn...
En daarna gewoon naar de geschillencommissie; ik denk dat je wel heel erg sterk staat...

IsavdLinden
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 jul 2010 20:26

Re: HI van KPN

Ongelezen bericht door IsavdLinden »

Conclusie: HI heeft het weer gedaan? Echt kom op zeg. Hoe kan het dat jij na een half jaar pas ziet dat er een rekening open staat? Dan heb je dus je bankafschriften ook niet goed nagekeken én je hebt nooit iets gecheckt op MIJN HI.
Misschien is het de fout van HI geweest om je te verlengen maar je hebt zelf je zaakjes ook niet op orde. Niet altijd de schuld bij het bedrijf neerleggen als je zelf ook niets op orde hebt. Bovendien, je kunt bij HI ervoor kiezen om geen papieren factuur te ontvangen. Als je daarvoor gekozen hebt krijg je dus niets meer via de post!

Gesloten