LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hi: WAT EEN RAMP!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
leon1985
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 aug 2012 12:05

Hi: WAT EEN RAMP!

Ongelezen bericht door leon1985 »

Hallo allemaal,

Onlangs wilde ik mijn contract bij Hi verlengen. Ik zocht een nieuw toestel uit en verlengde mijn abonnement. Na drie dagen niets gehoord te hebben belde ik met Hi. Het toestel bleek niet op voorraad en ik zou 2 weken moeten wachten. Dit terwijl er absoluut niet op de site stond over dat er geen voorraad was. Ook niet even een telefoontje of wat dan ook...

Enigszins geïrriteerd besloot ik toch te wachten. Ik zou worden gebeld voor het maken van een bezorgingafspraak o.i.d. maar ook dit gebeurde niet want er lag na een aantal dagen een briefje in de bus van de TNT met als afzender Hi.

Uiteindelijk het pakketje opgehaald bij de AH vlak bij. Pakketje geopend en het toestel aangezet. TOESTEL DEFECT. Een aantal toetsen van het toetsenbord waren onmogelijk in te druken.

Ik bellen met de Hi klantenservice: hier begint alle ellende!:

“Ja dat gebeurt wel eens”… ik moest het pakketje terug sturen. Dan zou de verlenging geannuleerd worden. Dit duurt twee weken(!). Vervolgens moest ik dan weer opnieuw gaan verlengen (dit duurde ook twee weken de laatste keer). Dus zijn we straks een maand verder(!!). Ik stelde voor dat ik het toestel zou retourneren en een nieuw toestel toegestuurd zou krijgen (wilde hem zelfs gaan halen in een Hi winkel). Maar dit kon allemaal niet. Ongelooflijk wat een ambtenarij!

Ik zou dus het toestel terug gaan sturen. Dus ik vraag aan de dame waar naar toe? Krijg ik een postbusnummer. Nu weet ik dat je als je iets naar een postbusnummer stuurt je ervoor moet betalen. Een antwoordnummer is gratis. Dus ik vraag lichtelijk geïrriteerd door alle onmogelijkheden hiervoor of ik er ook nog voor moest betalen. Zegt de dame van niet. Een discussie van 5 min volgde conclusie van de dame: Want als ik niet betaal betalen zij de kosten. Dit klopte dus idd niet want ik betaalde 7 euro.

Ben benieuwd hoe het nu zit. Is me ook totaal niet duidelijk. Op internet is mijn contract al verlengt. Dit terwijl ik geen toestel heb, het geannuleerd zou worden. Nou ik ben blij toe. Zit die paar maanden ook wel uit. Stap ik wel over naar een andere maatschappij (geen KPN dochter). Ik maak welke maand 120 euro over naar ze. Nooit geklaagd of iets. En nu deze service?!

Mijne dames en heren: mijn advies luid: ga nooit in zee met Hi! Zolang je geen probleem hebt is het allemaal prima. Maar als je als goede klant ergens tegen aanloopt laten ze je staan als een zak stront!

Leon

ploploplo
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 jul 2010 10:01

Re: Hi: WAT EEN RAMP!

Ongelezen bericht door ploploplo »

Heb een keer hetzelfde meegemaakt bij Hi. Zeer slechte klantenservice en veel discussies! Denken in problemen en procedures i.p.v. oplossingen.

Zit nu al 2 jaar bij vodafone. 0 problemen...

Succes!

leon1985
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 aug 2012 12:05

Re: Hi: WAT EEN RAMP!

Ongelezen bericht door leon1985 »

Je hebt gelijk ook. Net nog een keer met de klantenservice gebeld... Hoe het nu zit onder welk abonnement ik nu bel etc...

Kan de jongen me niet uitleggen...

Hi? Doei!

leon1985
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 aug 2012 12:05

Re: Hi: WAT EEN RAMP!

Ongelezen bericht door leon1985 »

Update:

Krijg ik vandaag een mailtje:

Hi Leon,

Fijn dat je weer voor Hi gekozen hebt, en Welkom bij Hi! Om zo snel mogelijk al je zaken geregeld te hebben, kun je je aanmelden voor Mijn Hi (mocht je dat nog niet hebben gedaan).

OMG? is het nou geannuleerd of niet? Ik heb niet eens een telefoon!

senzo
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 aug 2012 14:11

Re: Hi: WAT EEN RAMP!

Ongelezen bericht door senzo »

ja kheb ook een topic geplaatst over HI daarnet.
Ik zit al 3 jaar bij ze, check 1x mijn specificatie en wat blijkt;
een nummer wat gratis hoort te zijn wordt ''sneaky'' hier en daar toch
in rekening gebracht. Toen ik ze hiermee confronteerde kreeg ik gauw
een creditatie. Zeer onbetrouwbaar.
Toch mn telefoongesprek even opgenomen. Kan geen kwaad.

Gesloten