LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hi weet niet waar ze staan mer eindeloos online.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
matthias

Hi weet niet waar ze staan mer eindeloos online.

Ongelezen bericht door matthias »

Afgelope maanden maak ik nog al veel gebruik van eindeloos online van hi. Ik heb 3 keer een sms ontvangen of ik mijn gebruik wil matigen. zo stond de eerste keer dat ik 650 mb en dat 10x meer was dan het gemiddelde. Oke dat begrijp ik. maar de volgende maand ontving ik een sms met daar in de mededeling dat ik 380 mb had gebruikt. en nu kreeg ik een sms dat ik 800 en als ik nog meer zou gebruiken dat ik wordt afgesloten. Hier op heb ik de klanten service gebeld en ze zeiden dat ik maximaal 2000 mb mag gebruiken. Wie weet hoe dit zit?

TdeHond

Re: Hi weet niet waar ze staan mer eindeloos online.

Ongelezen bericht door TdeHond »

Quote site: "
Voor jouw data verbruik geldt geen vaste data limiet. De enige beperking die Hi stelt is dat je niet regelmatig tien keer zo veel (of meer) data verkeer verbruikt dan het gemiddelde van alle overige gebruikers van Eindeloos online. Hierdoor ben je in staat om zonder zorgen te surfen en te e-mailen vanaf je mobiele telefoon."
Zie verder punt 6 en 7
http://www.hi.nl/web/show/id=299087

Ik denk dat u Hi zult moeten vragen hoeveel data u gemiddeld kunt verbruiken.

Aan eindeloos online lijkt dus wel een einde te zitten.
:wink:

Big-V

Ongelezen bericht door Big-V »

Gebruik je je telefoon als modem ofzo?

matthias

Ongelezen bericht door matthias »

Nee, ik gebruik mijn telefoon niet als modem. Maar ze kunnen het beter Hi Beperkt Online noemen.

Big-V

Ongelezen bericht door Big-V »

Op wat voor manier maak je dan gebruik van mobiel internet? Wat doe je er precies mee?
Ik ken namelijk redelijk wat mensen die Eindeloos Online hebben, er veel gebruik van maken, maar nooit over het maximum heen gaan.
Bij normaal gebruik haal je dit normaal gesproken ook niet.

jelle.

Ongelezen bericht door jelle. »

Nee, ik gebruik mijn telefoon niet als modem. Maar ze kunnen het beter Hi Beperkt Online noemen.
Bij Eindeloos Online is sprake van een fair use policy (zoals TdeHond al heeft aangehaald) en jouw verbruik is vrij absurd te noemen, dat zie je hopelijk zelf ook wel in. Ik geloof dat die FUP een tijdje geleden op 300-400 MB stond dus daar heb je al meerdere keren overheen gezeten. En inderdaad: 3 waarschuwingen en daarna word je teruggezet naar Hi Soms Online: 0 euro data-abonnement, niet aan te raden met jouw gebruik.

2000 MB is sowieso onzin, misschien dat ze het verward hebben met de FUP van Internet op je laptop?

Gesloten