Vanaf 14 april probeer ik van mijn abonnement bij Tele2 af te komen. Om het verhaal even kort te schetsen: zij beweerden geld van mij te krijgen terwijl dit andersom was. En zelfs nadat ze aangaven dat ik gelijk had kreeg ik een incassobedrijf aan mijn broek. Tot twee maal hebben ze beweerd (en ik heb het zwart op wit op de mail) het incasso ingetrokken te hebben, wat niet het geval was. Nu is het gelukkig wel ingetrokken maar ik heb nog steeds mijn geld niet.
Op 1 oktober heb ik een brief naar de directie van Tele2 gestuurd. Geen antwoord, maar bij het volgende belletje van mij naar Tele2 wel de bevestiging dat de brief ontvangen is. Op 24 oktober had ik Jelle vd Meer van Tele2 aan de telefoon die mij beloofde dat het bedrag dat mij toekomt (€ 113,45) binnen 4-6 weken op mijn rekening zou staan. Nu is het 6 1/2 week later en nog niets. Vandaag (8 dec) weer gebeld met Tele2. Mirjan vertelt me dat in week 47 er een betalingsopdracht is gegeven voor ca. € 30.00 en dat zou met 4 weken op mijn rekening staan. Leugens, leugens, leugens. Ik krijg mijn geld niet en het gaat steeds langer duren. Alstublieft, help!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoe zorg ik dat Tele2 zijn afspraken nakomt?
-
Re: Hoe zorg ik dat Tele2 zijn afspraken nakomt?
Deze vraag heb ik ook. Mocht iemand het antwoord weten dan hoor ik dat graag.
Mocht iemand van Tele2 dit lezen. Vanmorgen weer niet gebeld door Customer Solutions.
Mocht iemand van Tele2 dit lezen. Vanmorgen weer niet gebeld door Customer Solutions.
Re: Hoe zorg ik dat Tele2 zijn afspraken nakomt?
Er is een geschillencommissie. Deponeer daar uw klacht.