LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HOGE TELEFOONREKENING VODAFONE

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
monique240666

HOGE TELEFOONREKENING VODAFONE

Ongelezen bericht door monique240666 »

Sinds september vorig jaar hebben wij 2 contracten bij vodafone voor 8,75 per maand; dit bedrag werd ook steeds ingehouden;ik controleer altijd strikt de rekeningen omdat ik bang ben voor hoge belkosten immers als wij meer zouden bellen als 100 belminuten/100 sms-jes dan had hadden we ook gekozen voor een ander abonnement.Voor de maand februari 2008 werd nog gewoon 8,75 ingehouden dus ik dacht dat alles oké was;echter in maart werd een nr opeens geblokkeerd wegens hoge belkosten.
Ik heb toen meteen contact gehad met Vodafone en kreeg toen te horen dat mijn echtgenoot zelf moest bellen omdat wegens privacy ze geen gegevens aan mij mochten doorgeven.
Mijn echtgenoot heeft toen gebeld en kreeg te horen dat er eind februari
en begin maart gebruik was gemaakt van een sms dienst van Call Factory en dat er inmiddels de belkosten al waren opgelopen tot ongeveer €600.--.(vreemd omdat er gewoon €8.75 was ingehouden en wij ervanuit gingen dat alles oké was)anders had ik allang zelf actie ondernomen.

Wij hebben toen meteen geprotesteerd en verteld dat wij nooit ons aangemeld hebben voor de dienst.Vodafone stuurde toen een overzicht waaruit volgen HUN bleek dat er om de 4 seconden een sms was ontvangen en verstuurd.(als dit werkelijk waaar zou zijn moet iemand wel vingervlug zijn).
Na speurwerk op radar zag ik dat meer mensen deze klachten hadden en begon ik te vermoeden dat deze sms dienst achter de schermen geactiveerd word want er zijn Nooit sms berichten ontvangen was dit wel zo geweest dan hadden wij dit onmiddelijk gestopt zoals dat ook moet met jamba etc.
We hebben toen onze rechtsbijstandverzekering ingeschakeld om te bemiddelen tussen ons en Vodafone.
Op advies van de Rechtsbijstandverzekeraar heb ik alle incasso's m.b.t. dit nummer teruggestort totdat er een uitspraak kwam in deze zaak,

Uiteindelijk bleek dat wij toch genoodzaakt waren om de belkosten te betalen.
Met heel veel tegenzin heb ik uiteindelijk de rekening betaald ook om registratie via BKR tene te gaan en ook om de kosten niet nog hoger te laten oplopen ivm inaccokosten van een inassoburo; wel vroeg ik om het abonnement te beeindigen coulance halve; of als dit echt niet mogellijk was om een ander gsm nr.

Wat bleek tot mijn grote verbazing en inmiddels grote woede registratie bij BKR blijft gehandhaafd want we zijn te laat met betalen en abonnement is geblokkeerd maar de abonnements kosten ad €8.75 maal het aantal resterende maanden tottaal ongeveer €140.-- dienen ook nog voldaan te worden.!!!!!!

Ik snap helemaal niets van dit beleid enweiger ot nu toe ook om deze kosten te betalen zonder dat er iets tegenover staat ;het staat natuurlijk allemaal in de kleine letterjes van Vodafone en daar houden zij zich ook strikt aan!!!!!!!!!
Het grenst gewoon aan diefstal.

dat ze een bedrag ad€600.-- in een keer ontvangen en niet een of andere betaalovereenkomst is afgesproken boeit hun voor geen meter.
ze geven echt geen duimbreed toe en hun medewerkers zijn zeer onvriendelijk.

Ik ben blij als mijn andere abonnement is afgelopen want Vodafone heeft voor mij afgedaan.

graag wil ik weten of er nog meer mensen zijn met dezelfde klachten
want het lijkt er sterk op dat Vodafone en KPN call Factory samenwerken en wij als consument de dupe worden.

Guardian72
Contacteer:

Re: HOGE TELEFOONREKENING VODAFONE

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Kijk eens op :
http://forum.trosradar.nl/viewforum.php?f=92

En dan met name de diverse SMS onderwerpen.
Waarschijnlijk zijn jullie slachtoffer geworden van zo`n malafide SMSboer.

Bewaar ALLE documenten, emails etc.
Bij telefoongesprekken noteer naam, datum, tijd en inhoud van de gesprekken (of neem ze op als je kan).

En, zie bijvoorbeeeld op google : http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Cal ... DcountryNL

voor informatie.

Zeker gezien het 1 SMS per 4 seconden verhaal denk ik dat er misbruik van het nummer is gemaakt.

Ga met alle papieren en gegevens naar je rechtsbijstandverzekering, en vraag of zij voro jou kunnen uitzoeken wat er gaande is.
Blijf erbij dat een en ander niet terech is - en stel als eis dat die call facotry alle kosten betaald - en ervoor zorgt dat de BKR notering ongedaan word gemaakt.
Dwangsom?

Heel veel sterkte in je gevecht.

monique240666

Ongelezen bericht door monique240666 »

bedankt voor je snelle reactie; ik had de berichten al gezien op radar en al deze feiten heb ik reeds kenbaar gemaakt aan mijn rechtsbijstand verzekeraar helaas zonder resultaat'
misschien moet ik idd vragen om e.e.a. te verhalen op Call FActory

de andere link werkt helaas niet maar ik ga verder zoeken.

Nogmaals bedankt

cafa

Ongelezen bericht door cafa »

Vandaag merkte ik op de site dat de rekening ineens 2500 euro hoger is dan gisteren! Hoe is dit mogelijk??

Gesloten