| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hollands Nieuwe; nooit welkomst kado ontvangen!!!
Hollands Nieuwe; nooit welkomst kado ontvangen!!!
Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die die nooit hun welkomstkado van Hollands Nieuwe hebben ontvangen.
Heb vorig jaar een abo afgesloten na een facebook actie en hierbij zou ik en degene die me erop had gewezen een Bol.com bon van 20 euro krijgen.
Na ettelijke emails, telefoontjes, beloftes en overige onzin heb ik nog steeds niks.
De laatste 3 keer is mijn mail gewoon niet beantwoord.
Heb op een gegeven moment gegevens gekregen van iemand die de actie af zou handelen en ook die heeft, op meerdere emails, nooit gereageerd.
Mailen werkt niet, bellen werkt niet(wel veel kosten gemaakt!), dus maar naar andere provider.
Als er meer mensen zijn, kunnen we misschien gezamenlijk iets proberen. heb goede conatcten bij media.
Het is jammer, want verder ben ik zeer tevreden.
Hoor graag van mede gedupeerden!!!
Heb vorig jaar een abo afgesloten na een facebook actie en hierbij zou ik en degene die me erop had gewezen een Bol.com bon van 20 euro krijgen.
Na ettelijke emails, telefoontjes, beloftes en overige onzin heb ik nog steeds niks.
De laatste 3 keer is mijn mail gewoon niet beantwoord.
Heb op een gegeven moment gegevens gekregen van iemand die de actie af zou handelen en ook die heeft, op meerdere emails, nooit gereageerd.
Mailen werkt niet, bellen werkt niet(wel veel kosten gemaakt!), dus maar naar andere provider.
Als er meer mensen zijn, kunnen we misschien gezamenlijk iets proberen. heb goede conatcten bij media.
Het is jammer, want verder ben ik zeer tevreden.
Hoor graag van mede gedupeerden!!!
-
hollandsnieuwe
- verified
Re: Hollands Nieuwe; nooit welkomst kado ontvangen!!!
Beste RCTH,
Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Kun je ons per privebericht je gegevens toesturen? Dan gaan we direct kijken wat hier mis gaat.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Kun je ons per privebericht je gegevens toesturen? Dan gaan we direct kijken wat hier mis gaat.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Hallo,
ik heb hetzelfde meegemaakt, alleen er nooit zo achteraangezeten.
Zie dat je een reactie van HN heb gekregen. Heeft dit ook wat opgeleverd?
Denk dat ik er ook maar achteraan moet gaan. Het is toch een soort van oplichting/misleiding. Lokken met een kado en dat dan nooit geven!!!
Ben benieuwd!
NYD
ik heb hetzelfde meegemaakt, alleen er nooit zo achteraangezeten.
Zie dat je een reactie van HN heb gekregen. Heeft dit ook wat opgeleverd?
Denk dat ik er ook maar achteraan moet gaan. Het is toch een soort van oplichting/misleiding. Lokken met een kado en dat dan nooit geven!!!
Ben benieuwd!
NYD
Hallo NYD,
verwacht er niet te veel van. Na die eerste mail heb ik niets meer van Hollands Nieuwe vernomen. Heb alweer een mail gestuurd, maar geen enkele reactie.
Lijkt wel of ze proberen te doen voorkomen dat ze snel reageren en iets willen oplossen, maar zodra je een prive bericht (of twee) stuurt hoor je niks meer.
Stuur mij anders in een PB je gegevens dan kunnen we kijken of we samen (of met meerdere, als die zich melden) wat actie kunnen ondernemen.
Hoor graag van je,
RCTH
verwacht er niet te veel van. Na die eerste mail heb ik niets meer van Hollands Nieuwe vernomen. Heb alweer een mail gestuurd, maar geen enkele reactie.
Lijkt wel of ze proberen te doen voorkomen dat ze snel reageren en iets willen oplossen, maar zodra je een prive bericht (of twee) stuurt hoor je niks meer.
Stuur mij anders in een PB je gegevens dan kunnen we kijken of we samen (of met meerdere, als die zich melden) wat actie kunnen ondernemen.
Hoor graag van je,
RCTH
-
ArendJanSeubring
Zou mooi zijn als er met meerdere mensen wat actie ondernomen wordt, dit kan gewoon niet zoals hollandsnieuwe met zn klanten omgaat..
Hallo Arend Jan,
heb jij hetzelfde meegemaakt?
heb jij hetzelfde meegemaakt?