LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hollands nieuwe
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 01 sep 2012 18:39
hollands nieuwe
hallo ik wil toch wel even iets kwijt over hollandsnieuwe
ik heb samen met mijn vrouw een abbonement afgesloten via hollandsenieuwe
we kregen ook een toestel er bij een samsung galaxy young.
mijn vrouw krijgt steeds (netwerk niet beschikbaar)bij mij zelf valt het toestel steeds uit.
dus ik neem contact op met hollandsnieuwe 35 cent per min plus de kosten van de mobiel.
na 25 minuten zeggen ze tegen mij ik moet met het toestel naar de vodafoon winkel.
dus ik ga naar de winkel krijg ik te horen dat hun niet samenwerken met hollandsnieuwe.
dus ik maar weer bellen zeggen ze tegen mij na 20 minuten dat ik naar belcompany moet gaan.
dus ik weer naar de winkel maar helaas weer niets.
dus maar weer bellen 40 minuten later blijkt dat ik het toestel moet opsturen naar een bedrijf in nuth
minimaal 30 dagen ben ik het toestel kwijt en ik heb geen recht op een ander toestel.
ik vraag gelijk om een onkoste vergoeding .maar helaas dat doen ze niet want ik ben niet verplicht om naar het duur nummer te bellen.helaas hebben ze geen ander normaal nummer dus ik zou niet weten naar welk ander nummer ik zou moeten bellen.
ook de kosten van het opsturen van 2 telefoons moet ik zelf betalen terwijl hun mij 2 telefoons hebben gestuurd die niet goed werken
inmiddels zijn we nu 4 maanden verder en zit ik nog steeds met 2 telefoons die niet goed werken.
dus mensen ik zou zeggen begin er niet aan mocht er iets zijn kost het je handen vol geld
ik heb samen met mijn vrouw een abbonement afgesloten via hollandsenieuwe
we kregen ook een toestel er bij een samsung galaxy young.
mijn vrouw krijgt steeds (netwerk niet beschikbaar)bij mij zelf valt het toestel steeds uit.
dus ik neem contact op met hollandsnieuwe 35 cent per min plus de kosten van de mobiel.
na 25 minuten zeggen ze tegen mij ik moet met het toestel naar de vodafoon winkel.
dus ik ga naar de winkel krijg ik te horen dat hun niet samenwerken met hollandsnieuwe.
dus ik maar weer bellen zeggen ze tegen mij na 20 minuten dat ik naar belcompany moet gaan.
dus ik weer naar de winkel maar helaas weer niets.
dus maar weer bellen 40 minuten later blijkt dat ik het toestel moet opsturen naar een bedrijf in nuth
minimaal 30 dagen ben ik het toestel kwijt en ik heb geen recht op een ander toestel.
ik vraag gelijk om een onkoste vergoeding .maar helaas dat doen ze niet want ik ben niet verplicht om naar het duur nummer te bellen.helaas hebben ze geen ander normaal nummer dus ik zou niet weten naar welk ander nummer ik zou moeten bellen.
ook de kosten van het opsturen van 2 telefoons moet ik zelf betalen terwijl hun mij 2 telefoons hebben gestuurd die niet goed werken
inmiddels zijn we nu 4 maanden verder en zit ik nog steeds met 2 telefoons die niet goed werken.
dus mensen ik zou zeggen begin er niet aan mocht er iets zijn kost het je handen vol geld
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 27 mei 2011 17:43
Re: hollands nieuwe
Als je je jouw simkaartje in het toestel van je vrouw plaatst komt er dan nog steeds "netwerk niet beschikbaar" ?
Nee: Dan is haar simkaartje defect en kan ze het beste contact opnemen met HN voor een nieuwe simkaart.
Ja: probeer dan eerst de volgende tips voor je het toestel ter reparatie aanbied:
1: Controleer of er een update is voor het toestel. Hiervoor heb je de laatste versie van KIES voor nodig.
2: Toestel up to date? Een master reset wil ook wel eens helpen. Menu > Instellingen > Privacy > Fabrieksinstellingen. (kan anders heten bij een Samsung)
TIP: Zorg wel dat je altijd eerst een backup maakt voor je gaat updaten of resetten!
Ook voor jouw toestel zou je bovenstaande kunnen uitproberen. Spontaan uitvallen van een toestel komt vaak door een softwareconflict en wordt meestal verholpen met een update of een reset.
Mochten de problemen daarna nog niet over zijn dan zullen de toestellen inderdaad naar het reparatiecentrum moeten.
Nee: Dan is haar simkaartje defect en kan ze het beste contact opnemen met HN voor een nieuwe simkaart.
Ja: probeer dan eerst de volgende tips voor je het toestel ter reparatie aanbied:
1: Controleer of er een update is voor het toestel. Hiervoor heb je de laatste versie van KIES voor nodig.
2: Toestel up to date? Een master reset wil ook wel eens helpen. Menu > Instellingen > Privacy > Fabrieksinstellingen. (kan anders heten bij een Samsung)
TIP: Zorg wel dat je altijd eerst een backup maakt voor je gaat updaten of resetten!
Ook voor jouw toestel zou je bovenstaande kunnen uitproberen. Spontaan uitvallen van een toestel komt vaak door een softwareconflict en wordt meestal verholpen met een update of een reset.
Mochten de problemen daarna nog niet over zijn dan zullen de toestellen inderdaad naar het reparatiecentrum moeten.
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 01 sep 2012 18:39
Re: hollands nieuwe
we hebben al een andere sim kaart gekregen maar nog steeds hetzelfde probleem.
ook een recet helpt niet.
Maar wat ik triest vind dat ik eerst meer dan een uur aan de telefoon moet zitten met hun 35 cent per min plus de kosten van mobiel .dat ze mij steeds naar de winkel sturen waar ik niets aan heb dat ik dan ook nog 2 telefoons moet gaan opsturen aangetekend anders wordt het niet in behandeling genomen dus weer 20 euro betalen totale kosten is nu al 60 euro
en dan ook nog maar afwachten als het allemaal wel werkt
het zou zo moeten zijn dat hn de kosten op zich neemt ze sturen mij 2 toestellen die niet werken
ook een recet helpt niet.
Maar wat ik triest vind dat ik eerst meer dan een uur aan de telefoon moet zitten met hun 35 cent per min plus de kosten van mobiel .dat ze mij steeds naar de winkel sturen waar ik niets aan heb dat ik dan ook nog 2 telefoons moet gaan opsturen aangetekend anders wordt het niet in behandeling genomen dus weer 20 euro betalen totale kosten is nu al 60 euro
en dan ook nog maar afwachten als het allemaal wel werkt
het zou zo moeten zijn dat hn de kosten op zich neemt ze sturen mij 2 toestellen die niet werken
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 27 mei 2011 17:43
Re: hollands nieuwe
Nee en daar gaan veel mensen mee de fout in.. De fabrikant levert defecte toestellen en niet de provider. Providers sturen ook liever goedwerkende telefoons uit. Toestellen horen getest te zijn voor ze de fabriek uit gaan.
De providers hebben de service dat ze voor de reparatie zorgen. Aangetekend versturen hoeft geen geld te kosten. Je kunt het ook opsturen met ontvangstbewijs. Dit kost niets en met de barcode kunnen ze nagaan waar het toestel is mocht het tijdens de zending verloren raken. Ga maar eens langs een POSTNL servicepunt en vraag het maar eens na. Zorg wel voor een onopvallende verpakking.
Als je geen verzekering hebt dan heb je ook geen recht op een leentoestel. Dat lijkt me logisch toch?
Ik vind het wel triest dat je van het welbekende kastje naar de muur wordt gestuurd en ik heb voor je even gekeken op de website van HN en ik lees het volgende over reparatie:
"Als je telefoon binnen de garantietermijn kapot gaat, en dit niet het gevolg is van vallen, stoten of waterschade, dan heb je garantie. Neem voor garantie contact op met Dynafix op nummer 0348-462812 (lokaal tarief)".
Heb je dat al geprobeerd?
Succes
De providers hebben de service dat ze voor de reparatie zorgen. Aangetekend versturen hoeft geen geld te kosten. Je kunt het ook opsturen met ontvangstbewijs. Dit kost niets en met de barcode kunnen ze nagaan waar het toestel is mocht het tijdens de zending verloren raken. Ga maar eens langs een POSTNL servicepunt en vraag het maar eens na. Zorg wel voor een onopvallende verpakking.
Als je geen verzekering hebt dan heb je ook geen recht op een leentoestel. Dat lijkt me logisch toch?
Ik vind het wel triest dat je van het welbekende kastje naar de muur wordt gestuurd en ik heb voor je even gekeken op de website van HN en ik lees het volgende over reparatie:
"Als je telefoon binnen de garantietermijn kapot gaat, en dit niet het gevolg is van vallen, stoten of waterschade, dan heb je garantie. Neem voor garantie contact op met Dynafix op nummer 0348-462812 (lokaal tarief)".
Heb je dat al geprobeerd?
Succes
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 01 sep 2012 18:39
Re: hollands nieuwe
klopt helemaal wat je zegt heb ik een uur geleden een mail gekregen van dynafix dat ik de toestellen kan opsturen
maar helaas kan dat wel een maand gaan duren dus moet ik maar weer een ander toestel gaan kopen wil ik toch bereikbaar zijn.
maar dat neemt niet weg dat ik toch een groot deel van de belkosten naar hn terug wil hebben als ze mij meteen hadden verteld wat ik moest doen had ik niet zo vaak hoeven bellen
maar helaas kan dat wel een maand gaan duren dus moet ik maar weer een ander toestel gaan kopen wil ik toch bereikbaar zijn.
maar dat neemt niet weg dat ik toch een groot deel van de belkosten naar hn terug wil hebben als ze mij meteen hadden verteld wat ik moest doen had ik niet zo vaak hoeven bellen
Re: hollands nieuwe
Gebruik de zoekfunktie hier eens, je schikt je waarschijnlijk rot!
Durf wel te zeggen dat HN de slechtste provider is die momenteel aktief is.
Durf wel te zeggen dat HN de slechtste provider is die momenteel aktief is.
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 27 mei 2011 17:43
Re: hollands nieuwe
Dan zou ik over de kosten een klacht indienen, dat kan ook via een webformulier.
Geef je klacht stapsgewijs aan en vul dit aan met tijdstippen, duur en kosten van telefoongesprekken.
Als tip zou je de link van je topic mee kunnen sturen. Mocht wat je wat vergeten zijn dan heb je je topic als backup.
Klachten kun je het beste wel aangetekend versturen. Ook dit kun je doen zoals ik in me vorige post heb aangegeven.
Succes en hopelijk hoeft het geen 30 dagen te duren!
Wat ik vreemd vind trouwens.. Als je een reparatie doet via de providers dan ben je gemiddeld het toestel 2 weken kwijt. Duurt vaak langer als het toestel terug moet naar de fabrikant.
Wat je trouwens ook eens kan proberen is langs een servicepunt van Samsung te gaan. Misschien zien hun wel waar het probleem zit en hoeven de toestellen niet naar de reparatiecentrum. Adressen vind je op deze pagina.
Geef je klacht stapsgewijs aan en vul dit aan met tijdstippen, duur en kosten van telefoongesprekken.
Als tip zou je de link van je topic mee kunnen sturen. Mocht wat je wat vergeten zijn dan heb je je topic als backup.
Klachten kun je het beste wel aangetekend versturen. Ook dit kun je doen zoals ik in me vorige post heb aangegeven.
Succes en hopelijk hoeft het geen 30 dagen te duren!
Wat ik vreemd vind trouwens.. Als je een reparatie doet via de providers dan ben je gemiddeld het toestel 2 weken kwijt. Duurt vaak langer als het toestel terug moet naar de fabrikant.
Wat je trouwens ook eens kan proberen is langs een servicepunt van Samsung te gaan. Misschien zien hun wel waar het probleem zit en hoeven de toestellen niet naar de reparatiecentrum. Adressen vind je op deze pagina.
-
- Berichten: 238
- Lid geworden op: 20 mei 2004 05:46
Re: hollands nieuwe
Die toestellen zijn natuurlijk niet stuk. Het beste is inderdaad de telefoons te laten testen. Heb zelf ook een leverancier "lastig"gevallen over een telefoon, die niet goed zou werken. Bleek helemaal niet aan het toestel te liggen, maar aan de provider, Hollandsnieuwe dus.
Heb sinds een maand een andere provider na een jaar problemen met Hollandsnieuwe. Gek he, heb ineens geen problemen meer met bereik, verloren gegane SMS-jes, uitvallende verbindingen en ben gewoon storingsvrij bereikbaar. Wat is het leven toch een stuk prettiger zonder de ellende van Hollandsnieuwe.
Heb sinds een maand een andere provider na een jaar problemen met Hollandsnieuwe. Gek he, heb ineens geen problemen meer met bereik, verloren gegane SMS-jes, uitvallende verbindingen en ben gewoon storingsvrij bereikbaar. Wat is het leven toch een stuk prettiger zonder de ellende van Hollandsnieuwe.
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 01 sep 2012 18:39
Re: hollands nieuwe
het ergste is nog steeds dat je geen antwoorden krijgt van hun via mail.
je moet hun bellen op een duur nummer en dan sta je gewoon 10 minuten in de wacht en dan zeggen ze we sturen u een mail en dan kunt u via mail uit leggen wat het probleem is. en vervolgens krijg je een antwoord dat doen we niet en meer staat er niet in hun antwoord.
maar daar mee is mijn probleem nog niet mee verholpen.
ook als ik bel en zeg dan dat ik dit gesprek ga opnemen dan hangen ze gewoon op
als ze niets teverbergen hebben kan het toch geen kwaad dat ik dat gesprek opneem
je moet hun bellen op een duur nummer en dan sta je gewoon 10 minuten in de wacht en dan zeggen ze we sturen u een mail en dan kunt u via mail uit leggen wat het probleem is. en vervolgens krijg je een antwoord dat doen we niet en meer staat er niet in hun antwoord.
maar daar mee is mijn probleem nog niet mee verholpen.
ook als ik bel en zeg dan dat ik dit gesprek ga opnemen dan hangen ze gewoon op
als ze niets teverbergen hebben kan het toch geen kwaad dat ik dat gesprek opneem
-
- verified
- Berichten: 416
- Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
- Contacteer:
Re: hollands nieuwe
Beste Roermond1,
Graag nemen we contact met je op aangaande de bovenstaande problemen. Als je ons in een privébericht je abonnementsgegevens kunt toesturen dan nemen we zo snel mogelijk contact op. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe.
Graag nemen we contact met je op aangaande de bovenstaande problemen. Als je ons in een privébericht je abonnementsgegevens kunt toesturen dan nemen we zo snel mogelijk contact op. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe.
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 01 sep 2012 18:39
Re: hollands nieuwe
hollandsnieuwe schreef:Beste Roermond1,
Graag nemen we contact met je op aangaande de bovenstaande problemen. Als je ons in een privébericht je abonnementsgegevens kunt toesturen dan nemen we zo snel mogelijk contact op. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe.
wel vreemd nu nemen ze weer zo spoedig mogelijk contact met mij op
en dat na 4 maanden pfffffffffffffffff
-
- Berichten: 238
- Lid geworden op: 20 mei 2004 05:46
Re: hollands nieuwe
Ja, zo werkt het nu eenmaal bij Hollandsnieuwe. Opdracht van webcare team is om klagers via PB's weer rustig te houden, want als je googlet op Hollandsnieuwe + klacht, dan is dit duidelijk niet het enige forum waar geklaagd wordt over Hollandsnieuwe.
Op klachten bij de Consumentenbond zijn ze zelfs zo arrogant dat ze geen nieuwe klachten meer behandelen of gewoon mededelen dat de klacht is opgelost, terwijl het probleem nog steeds aanwezig is, namelijk een slechte klantenservice, ondanks de vele klachten.
Bovendien als ze automatisch incasseren en je wilt het bedrag storneren, dan is dat niet mogelijk. Elke maand behandelen ze jouw toestemming als eenmalige incasso zonder terugboekdagen. Dus door hiervan misbruik te maken, misleiden ze klanten en ontneemt Hollandsnieuwe iedere klant het stornorecht.
Hierover heb ik al een klacht ingediend bij de toezichthouder Currence, echter nog geen reactie gekregen op mijn klacht van 19 juli. Ook die schijnen meer tijd nodig te hebben dan de beloofde zes weken,
Op klachten bij de Consumentenbond zijn ze zelfs zo arrogant dat ze geen nieuwe klachten meer behandelen of gewoon mededelen dat de klacht is opgelost, terwijl het probleem nog steeds aanwezig is, namelijk een slechte klantenservice, ondanks de vele klachten.
Bovendien als ze automatisch incasseren en je wilt het bedrag storneren, dan is dat niet mogelijk. Elke maand behandelen ze jouw toestemming als eenmalige incasso zonder terugboekdagen. Dus door hiervan misbruik te maken, misleiden ze klanten en ontneemt Hollandsnieuwe iedere klant het stornorecht.
Hierover heb ik al een klacht ingediend bij de toezichthouder Currence, echter nog geen reactie gekregen op mijn klacht van 19 juli. Ook die schijnen meer tijd nodig te hebben dan de beloofde zes weken,
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 01 sep 2012 18:39
Re: hollands nieuwe
klopt helemaal ze hebben met mij contact opgenomen maar verder niets ik hoor helaas niets ik denk dat het tijd wordt dat ik naar de bank ga en de incasso laat stop zetten hier wordt ik niet goed van ze beloven mij van alles maar er komt niets