LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollands Nieuwe

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
J.Poot

Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door J.Poot »

Het is (bijna) onmogelijk om contact te krijgen met HN. En als je dan eenmaal contact hebt, verbreken ze de verbinding. Of het duurt zo lang dat de batterij van het (vaste) toestel waar je mee belt leeg is. Inmiddels ben je alweer enkele euro's verder qua belkosten en heeft het niets opgeleverd. Zit al een paar weken te wachten op mijn zg. goedkope bestelling (telefoon en belminuten). Ik verwacht niet dat het nog gaat lukken, en goedkoop is het al helemaal niet meer!

harley68

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door harley68 »

Ook ik sta op het punt een sim only aan te gaan bij HN. En ondanks de vele slechte verhalen hier hoor ik in mijn omgeving ook vele positieve verhalen. Ze zijn gewoon goedkoper.

Helaas betekent goedkoper ook dat er minder geld wordt uitgegeven aan klantbelang en makkelijke bereikbaarheid. Het is net als boodschappen bij de Aldi, ze zijn goedkoper maar de rij bij de kassa is wel wat langer.

Succes

Pietarensman

Ongelezen bericht door Pietarensman »

Wees blij dat jullie nog geen hollandsnieuwe hebben, ook nooit aan beginnen.
Ik heb hollandsnieuwe en op m'n woonadres heb ik geen bereik binnen en vaak zelfs buiten niet.
Ik loop hierdoor als zelfstandige werk mis en terwijl het tegoed van m'n mobiel vervalt omdat ik het niet kan gebruiken heb ik extra kosten voor m'n vaste verbinding.
Ik mag t afkopen van hollands nieuwe dat kost me 150 euro voor de telefoon, verrekenen met beltegoed kan niet zeggen ze dat zou ik kwijt zijn

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Pietarensman schreef: Ik heb hollandsnieuwe en op m'n woonadres heb ik geen bereik binnen en vaak zelfs buiten niet.
Wellicht bouwvergunningen geweigerd bij jou in de buurt?

Minokje

Ongelezen bericht door Minokje »

Op 16 december is mijn man overleden. Hij heeft een mobiel abonnement bij Hollands Nieuwe. Dit abonnement wil ik opzeggen. Via de site van Hollands Nieuwe de stappen gevolgd die nodig zijn om het abonnement te beeindigen bij overlijden. Een mail ( op 9 januari 2014) met daarin de gegevens van mijn man, klant en telefoonnummer en een akte van overlijden als bijlage. Een standaard bevestigingsmail teruggekregen met de mededeling dat ik binnen twee dagen door hun gebeld zou worden. Geen telefonische reactie van Hollands Nieuwe. Op 16 januari een mail ontvangen met de vraag of ik nog even een akte van overlijden wilde opsturen. ????

Ik heb een reactie hier op gegeven, weer via de mail, dat ik een akte van overlijden al als bijlage had meegezonden en dit nogal slordig vond van Hollands Nieuwe dat dit zoek was geraakt. Voor de zekerheid toch maar weer een akte meegezonden. Weer een standaard bevestigingsmail.
Op 18 januari een mail van Hollands Nieuwe met de mededeling: helaas kan ik geen mail terugvinden, kan het zijn dat je een ander mailadres hebt gebruikt?

Op deze mail reageren is niet mogelijk omdat een automatisch verzonden mail is. Nog maar weer een keer een mail, met een akte van overlijden, verstuurd naar Hollands Nieuwe, met het verzoek hier nu wel zorgvuldig en correct mee om te gaan. Uiteraard weer een standaard bevestigingsmail terug ontvangen en uiteraard verder totaal geen reactie vernomen :(

Het is zeer pijnlijk te vernemen dat Hollands nieuwe onzorgvuldig omgaat met prive gegevens, het idee dat de akte van overlijden van mijn man tot drie keer toe ergens tussen de mails is blijven hangen maakt mij intens verdrietig.
Telefonisch contact opnemen is onmogelijk, nergens een telefoonnummer te bekennen. Het is echt een schande van Hollands Nieuwe hoe zij met hun klanten omgaan. Jammer en heel erg onprofessioneel hoe dit bedrijf te werk gaat. Ik hoop van harte dat ze dit bericht lezen en alsnog actie ondernemen om dit correct af te handelen.

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

J.Poot schreef:Het is (bijna) onmogelijk om contact te krijgen met HN. En als je dan eenmaal contact hebt, verbreken ze de verbinding. Of het duurt zo lang dat de batterij van het (vaste) toestel waar je mee belt leeg is. Inmiddels ben je alweer enkele euro's verder qua belkosten en heeft het niets opgeleverd. Zit al een paar weken te wachten op mijn zg. goedkope bestelling (telefoon en belminuten). Ik verwacht niet dat het nog gaat lukken, en goedkoop is het al helemaal niet meer!
Beste klant,

Bedankt voor uw bericht en excuses voor de verlate reactie. Wat vervelend om te lezen dat uw ervaringen bij hollandsnieuwe niet optimaal zijn. Als u nog vragen heeft over uw abonnement, dan sta ik u graag te woord via een PB, Facebook of Twitter.

Groeten, hollandsnieuwe.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Schandalig dat een bedrijf niet in staat is om sneller te reageren....
Excuses zijn lachwekkend....

harley68

Ongelezen bericht door harley68 »

Ik heb inmiddels wel een abbo via Hollandse Nieuwe en dat ging prima. We moeten er natuurlijk wel rekening mee houden dat Hollandse Nieuwe een bedrijf is dat de prijs laag houdt en daardoor de kosten ook laag moet houden. Zo geven zij zelf ook aan dat jezelf het meeste moet regelen. Ze hebben geen uitgebreide klantenservice en je moet alles regelen via "mijn Hollandse Nieuwe". Het is dus gelijk een Aldi. Je bent goedkoper uit maar de rijen aan de kassa zijn dan ook wat langer.

@Jacob, je maakt wel erg veel spelfouten in 1 zin.

anouk807

Ongelezen bericht door anouk807 »

Hetzelfde probleem als iedereen met Hollandsnieuwe, eerst kan ik hun telefoon nummer nergens vinden (je zou verwachten dat dit op de site staat), dus maar gaan googlen. Heb ik het nummer gevonden sta ik eerst een kwartier tegen een bandje aan te luisteren en voordat ik eindelijk een medewerker aan het woord krijg sta ik eerst een half uur in de wacht. Dit is al meerdere malen gebeurt. Uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen om maar gewoon niet meer te bellen, want ik wordt van hot naar her gestuurd zonder dat mijn probleem wordt opgelost (geen internet op telefoon). Ik wordt naar belcompany gestuurd, die mij vertellen dat zij ook niks aan het probleem kunnen doen en zelf de klantenservice weer bellen, wat mij overigens een hoop geld scheelt. Na een hoop gezeur eindelijk een nieuwe simkaart en mijn internet doet het, maar je raad het nooit de volgende dag: helemaal GEEN SERVICE meer. En bedankt nu kan ik ook niet eens meer bellen of gebeld worden. Weer terug naar belcompany, want de klantenservice bellen, dat bespaar ik mezelf. Medewerker dus naar de klantenservice gebeld, staat mijn simkaar nummer opeens niet goed geregistreerd, wat uiterst vreemd is, want dat is doorgegeven toen ik mijn nieuwe simkaart kreeg en ik had zowaar 1 dag internet! Goed, simkaart nummer doorgegeven. Wordt me vertelt dat ze het door gaan geven bij HN en dat hij het voor 6 uur wel moet doen, oh en start nog een keer opnieuw op-_- Ik had er al weinig vertrouwen in en dat is alleen maar minder geworden, want natuurlijk, ik heb nog steeds geen service! Morgen maar weeeeer terug naar de belcompany met de mededeling of het wordt nu geregeld of ik zet dat hele abonnement stop en weiger ook voor die kosten te betalen. Heb echt spijt dat ik ooit voor deze provider ben gegaan en zit met erge gevoelens van heimwee naar vodafone! Ik raad niemand Hollandsniewe aan.

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

anouk807 schreef:Hetzelfde probleem als iedereen met Hollandsnieuwe, eerst kan ik hun telefoon nummer nergens vinden (je zou verwachten dat dit op de site staat), dus maar gaan googlen. Heb ik het nummer gevonden sta ik eerst een kwartier tegen een bandje aan te luisteren en voordat ik eindelijk een medewerker aan het woord krijg sta ik eerst een half uur in de wacht. Dit is al meerdere malen gebeurt. Uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen om maar gewoon niet meer te bellen, want ik wordt van hot naar her gestuurd zonder dat mijn probleem wordt opgelost (geen internet op telefoon). Ik wordt naar belcompany gestuurd, die mij vertellen dat zij ook niks aan het probleem kunnen doen en zelf de klantenservice weer bellen, wat mij overigens een hoop geld scheelt. Na een hoop gezeur eindelijk een nieuwe simkaart en mijn internet doet het, maar je raad het nooit de volgende dag: helemaal GEEN SERVICE meer. En bedankt nu kan ik ook niet eens meer bellen of gebeld worden. Weer terug naar belcompany, want de klantenservice bellen, dat bespaar ik mezelf. Medewerker dus naar de klantenservice gebeld, staat mijn simkaar nummer opeens niet goed geregistreerd, wat uiterst vreemd is, want dat is doorgegeven toen ik mijn nieuwe simkaart kreeg en ik had zowaar 1 dag internet! Goed, simkaart nummer doorgegeven. Wordt me vertelt dat ze het door gaan geven bij HN en dat hij het voor 6 uur wel moet doen, oh en start nog een keer opnieuw op-_- Ik had er al weinig vertrouwen in en dat is alleen maar minder geworden, want natuurlijk, ik heb nog steeds geen service! Morgen maar weeeeer terug naar de belcompany met de mededeling of het wordt nu geregeld of ik zet dat hele abonnement stop en weiger ook voor die kosten te betalen. Heb echt spijt dat ik ooit voor deze provider ben gegaan en zit met erge gevoelens van heimwee naar vodafone! Ik raad niemand Hollandsniewe aan.
Dank voor uw reactie. Wij zijn helaas niet actief op dit medium en kunnen hier dan ook niet inhoudelijk ingaan op uw vraag. U kunt contact met ons opnemen via Facebook of Twitter. Daar helpen wij u graag! Groeten, hollandsnieuwe

Harrie Kierie

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

hollandsnieuwe schreef:
Dank voor uw reactie. Wij zijn helaas niet actief op dit medium
Hoe kan je dan reageren? :roll:

Gesloten