LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hollands Nieuwe WEER niet bellen
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 14 dec 2011 19:13
Hollands Nieuwe WEER niet bellen
Het is weer eens prijs. Al weer enkele dagen kan ik wel gebeld worden maar zelf niet bellen. Bij alle nummers krijg ik de afgesloten toon en de melding nummer niet in gebruik. Klanten"service" Hollands Nieuwe is telefonisch niet bereikbaar en reageert niet op mails. Zou het waar zijn wat men zegt: Hollands Nieuwe? Redelijke prijs, maar slecht produkt en nog slechtere service!
Re: Hollands Nieuwe WEER niet bellen
Wat was vorige keren de oorzaak? Zou leuk zijn dat ook even te meldenHet is weer eens prijs. Al weer enkele dagen kan ik wel gebeld worden maar zelf niet bellen
Als het een betalingsprobleem is kun je daar Hollands Nieuwe niet de schuld geven.
gr Henk
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 14 dec 2011 19:13
Re: Hollands Nieuwe WEER niet bellen
Nee, zeker geen betalingsprobleem, ook vorige keer niet. Maanbedrag wordt elke keer keurig automatisch geind.
En ik heb (en had toen) ook nog beltegoed, ook volgens mijn accountgegevens op hun site.
En ik heb (en had toen) ook nog beltegoed, ook volgens mijn accountgegevens op hun site.
-
- verified
- Berichten: 416
- Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
- Contacteer:
Re: Hollands Nieuwe WEER niet bellen
Beste Bozebeller,
Ik heb je privebericht ontvangen en zal er voor zorgen dat er zo snel mogelijk contact met je opgenomen wordt.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Ik heb je privebericht ontvangen en zal er voor zorgen dat er zo snel mogelijk contact met je opgenomen wordt.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Re: Hollands Nieuwe WEER niet bellen
Voor mij het zelfde,
Kan nu sinds dinsdag 13 december 2011 12 uur niet meer naar buiten bellen.!!
Ben erg teleur gesteld. Kan altijd slecht bellen netwerk valt continue uit en en dan weer aan.
Maar nu weer 2 dagen totaal niet kunnen bellen!! Heb klantenservice gemaild dinsdag. krijg direct reply dat er binnen 1 werkdag een antwoord komt!!! NOU NIKS NADA.
Ik Kan wel sms en en internet gebruiken en ik kan gebeld worden. ligt niet aan telefoon ander toestel zelfde en andere provider werkt alles wel. Ligt niet aan beltegoed staat meer dan genoeg op. Want ik kan het toch nooit opbellen!!!. En als ik een keer bereik heb valt hij om de haverklap uit.
BINNENKORT MAAR CONTRACT ONTBINDEN. ADVIES AAN ANDEREN. NOOIT EEN BELBUNDEL?CONTACT AANGAAN MET HOLLANDS NIEUWE!!!
Kan nu sinds dinsdag 13 december 2011 12 uur niet meer naar buiten bellen.!!
Ben erg teleur gesteld. Kan altijd slecht bellen netwerk valt continue uit en en dan weer aan.
Maar nu weer 2 dagen totaal niet kunnen bellen!! Heb klantenservice gemaild dinsdag. krijg direct reply dat er binnen 1 werkdag een antwoord komt!!! NOU NIKS NADA.
Ik Kan wel sms en en internet gebruiken en ik kan gebeld worden. ligt niet aan telefoon ander toestel zelfde en andere provider werkt alles wel. Ligt niet aan beltegoed staat meer dan genoeg op. Want ik kan het toch nooit opbellen!!!. En als ik een keer bereik heb valt hij om de haverklap uit.
BINNENKORT MAAR CONTRACT ONTBINDEN. ADVIES AAN ANDEREN. NOOIT EEN BELBUNDEL?CONTACT AANGAAN MET HOLLANDS NIEUWE!!!
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 14 dec 2011 19:13
Re: Hollands Nieuwe WEER niet bellen
Inmiddels antwoord gekregen. Reageren op dit forum heeft blijkbaar effect.
Probleem intussen niet opgelost. Kreeg mail met (standaard)instructie om update te downloaden en toestel aan en uit te zetten. Geen enkel resultaat. Kan nog steeds niet bellen. Onderaan mail vraag "was dit antwoord nuttig?" Nee aangeklikt, hetgeen via een link leidt tot een foutmelding op internet!!
Vervolgens gereplyed op de ontvangen mail, waarop dan weer de standaard reactie komt dat ze proberen binnen 1 dag te antwoorden............
Dames/heren bij Hollandse Nieuwe: is het niet slimmer contact te leggen met mij als klant en dan het probleem op te lossen i.p.v. standaard mails te blijven uitspuwen?
Probleem intussen niet opgelost. Kreeg mail met (standaard)instructie om update te downloaden en toestel aan en uit te zetten. Geen enkel resultaat. Kan nog steeds niet bellen. Onderaan mail vraag "was dit antwoord nuttig?" Nee aangeklikt, hetgeen via een link leidt tot een foutmelding op internet!!
Vervolgens gereplyed op de ontvangen mail, waarop dan weer de standaard reactie komt dat ze proberen binnen 1 dag te antwoorden............
Dames/heren bij Hollandse Nieuwe: is het niet slimmer contact te leggen met mij als klant en dan het probleem op te lossen i.p.v. standaard mails te blijven uitspuwen?
-
- verified
- Berichten: 416
- Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
- Contacteer:
Re: Hollands Nieuwe WEER niet bellen
Ik ga zorgen dat we je per telefoon gaan proberen te bereiken zodat we op die manier sneller de problemen op kunnen lossen.Bozebeller schreef:Inmiddels antwoord gekregen. Reageren op dit forum heeft blijkbaar effect.
Probleem intussen niet opgelost. Kreeg mail met (standaard)instructie om update te downloaden en toestel aan en uit te zetten. Geen enkel resultaat. Kan nog steeds niet bellen. Onderaan mail vraag "was dit antwoord nuttig?" Nee aangeklikt, hetgeen via een link leidt tot een foutmelding op internet!!
Vervolgens gereplyed op de ontvangen mail, waarop dan weer de standaard reactie komt dat ze proberen binnen 1 dag te antwoorden............
Dames/heren bij Hollandse Nieuwe: is het niet slimmer contact te leggen met mij als klant en dan het probleem op te lossen i.p.v. standaard mails te blijven uitspuwen?
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
-
- verified
- Berichten: 416
- Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
- Contacteer:
Re: Hollands Nieuwe WEER niet bellen
Stuur ons in een privebericht even je gegevens en dan zullen we zo snel mogelijk contact met je opnemen.zuur schreef:Voor mij het zelfde,
Kan nu sinds dinsdag 13 december 2011 12 uur niet meer naar buiten bellen.!!
Ben erg teleur gesteld. Kan altijd slecht bellen netwerk valt continue uit en en dan weer aan.
Maar nu weer 2 dagen totaal niet kunnen bellen!! Heb klantenservice gemaild dinsdag. krijg direct reply dat er binnen 1 werkdag een antwoord komt!!! NOU NIKS NADA.
Ik Kan wel sms en en internet gebruiken en ik kan gebeld worden. ligt niet aan telefoon ander toestel zelfde en andere provider werkt alles wel. Ligt niet aan beltegoed staat meer dan genoeg op. Want ik kan het toch nooit opbellen!!!. En als ik een keer bereik heb valt hij om de haverklap uit.
BINNENKORT MAAR CONTRACT ONTBINDEN. ADVIES AAN ANDEREN. NOOIT EEN BELBUNDEL?CONTACT AANGAAN MET HOLLANDS NIEUWE!!!
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 14 dec 2011 19:13
Re: Hollands Nieuwe WEER niet bellen
Inmiddels zit ik nu al een paar uur bij de telefoon te wachten, maar er gebeurt niets..................
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 15 dec 2011 15:40
Re: Hollands Nieuwe WEER niet bellen
Wij (mijn man en ik) zitten in hetzelfde schuitje. Al sinds dinsdag kunnen we allebei niet meer bellen - wel gebeld worden en sms-en. Beltegoed is toereikend en wordt automatisch afgeschreven dus daar ligt het niet aan. Dagelijks de helpdesk (die er wel voor zorgt niet telefonisch bereikbaar te zijn!!!) gemaild met verzoek om teruggebeld en gemaild te worden... na drie dagen nog geen enkele reactie. Goedkoop is dus duidelijk duurkoop.
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 14 dec 2011 19:13
Re: Hollands Nieuwe WEER niet bellen
Inmiddels een mail met vragen over mijn toestel en de storing ontvangen en ingevuld teruggestuurd. Voorts 2 (!) telefoontjes gekregen. Men lijkt te gaan beseffen dat er meer aan de hand is en dat er meer mensen last van hebben.
Toezeggingen krijg ik niet. Technische dienst werkt in het weekend niet en morgen is ook 1 dagje. Het zou wel eens een week kunnen duren. Als het niet verholpen is dan zal men me maandag of dinsdag weer eens bellen.
Medewerkers die mij bellen zijn vriendelijk en ik begrijp hun hulpeloosheid, maar m'n frustratie neemt toe. Hoezo vrijdag is maar 1 dag en in het weekend werkt de TD niet? Je zou toch zeggen: "Alle verloven zijn ingetrokken en we trekken alle registers open. We huren extra specialisten in. Dag & nacht + het weekend werken we door tot het probleem is opgelost."
Je kunt klanten toch niet dagenlang (laat staan 1 week of langer) de dienst onthouden waarvoor ze (vooruit) betaald hebben? En wat is mijn alternatief?
Vanaf een vaste lijn bellen naar mobiele nummers a 0.25 per minuut?
Toezeggingen krijg ik niet. Technische dienst werkt in het weekend niet en morgen is ook 1 dagje. Het zou wel eens een week kunnen duren. Als het niet verholpen is dan zal men me maandag of dinsdag weer eens bellen.
Medewerkers die mij bellen zijn vriendelijk en ik begrijp hun hulpeloosheid, maar m'n frustratie neemt toe. Hoezo vrijdag is maar 1 dag en in het weekend werkt de TD niet? Je zou toch zeggen: "Alle verloven zijn ingetrokken en we trekken alle registers open. We huren extra specialisten in. Dag & nacht + het weekend werken we door tot het probleem is opgelost."
Je kunt klanten toch niet dagenlang (laat staan 1 week of langer) de dienst onthouden waarvoor ze (vooruit) betaald hebben? En wat is mijn alternatief?
Vanaf een vaste lijn bellen naar mobiele nummers a 0.25 per minuut?
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 14 dec 2011 19:13
Re: Hollands Nieuwe WEER niet bellen
Zelf maar naar BelCompany gegaan. Daar heeft men uiteindelijk de telefoon gereset (alle contacten kopieren naar SIM en dan menu instellingen, fabrieksinstellingen terugzetten). En wat denk je: probleem opgelost!
Telefoon moet wel helemaal opnieuw ingesteld, maar ik kan tenminste weer bellen.
Wat een en ander bij mij e.a. ploseling heeft veroorzaakt, blijft onduidelijk. Gelukkig nam ik de moeite om elders de steun te halen die Hollands Nieuwe niet gaf. Dus prettig weekend HN technische dienst..................
En misschien kan de klantenservice anderen blij maken met deze oplossing.
Telefoon moet wel helemaal opnieuw ingesteld, maar ik kan tenminste weer bellen.
Wat een en ander bij mij e.a. ploseling heeft veroorzaakt, blijft onduidelijk. Gelukkig nam ik de moeite om elders de steun te halen die Hollands Nieuwe niet gaf. Dus prettig weekend HN technische dienst..................
En misschien kan de klantenservice anderen blij maken met deze oplossing.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 15 dec 2011 15:40
Re: Hollands Nieuwe WEER niet bellen
Da's lachen.... we hebben net zelf onze fabrieksinstellingen gereset en kunnen weer bellen. Ging naar het forum om het je te vertellen. Blij dat jij er ook uit bent en dat het weer werkt... Wel vreemd dat de helpdesk van Hollands Nieuwe je dat niet kan vertellen. Wij hebben laat op de middag ook en ellelange instructie met simkaart verwijderen, settings resetten etc. gehad en dat werkte niet.
Hoop inderdaad dat andere er iets aan hebben.
Hoop inderdaad dat andere er iets aan hebben.
Re: Hollands Nieuwe WEER niet bellen
Hollandse nieuwe!! ik heb al 3 keer contact gezocht en adres achter gelaten!! oplossing resetten telefoon zou toch onzin zijn daar andere provider sim vlekkeloos werkt. advies moet ik zsm maar zo houden. als ik HN sim in een heel ander toestel stop doet hij het net zo min!! toestel resetten ben ik al mijn aanvulleende zaken op mijn smartphone kwijt. nou bedankt hollandse nieuwe.
Re: Hollands Nieuwe WEER niet bellen
Probleem in is gisteren opgelost!! Nou bedankt Hollandse Nieuwe kleine week Niet kunnen bellen met mijn beltegoed.!!!! Ook nog bedankt voor de reactie die jullie niet geven ondanks belofte binnen 1 werkdag. Welke ik nu nog steeds niet heb gehad!!!! Denk dat dit binnenkort toch wel de kraan doet laten dichtgaan bij Hollandse Nieuwe.
AUB stop ermee!!!! JULIE ZIJN NIET KLAAR HIERVOOR de mobiele service te leveren.!!!! nogmaals bedankt!!!! Sta nu al klaar met mijn noodsim voor het volgende noodsenario.
Als jullie nou toch besluiten door te gaan in de mobiele telecom sector. Zorg dan zo spoedig mogelijk voor betere dekking.!!!
AUB stop ermee!!!! JULIE ZIJN NIET KLAAR HIERVOOR de mobiele service te leveren.!!!! nogmaals bedankt!!!! Sta nu al klaar met mijn noodsim voor het volgende noodsenario.
Als jullie nou toch besluiten door te gaan in de mobiele telecom sector. Zorg dan zo spoedig mogelijk voor betere dekking.!!!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 19 dec 2011 09:45
Re: Hollands Nieuwe WEER niet bellen
Ik ben er zo niet lekker van hollands nieuwe steeds hetzelfde liedje, geen ontvangst, datanetwerk probleem 1 op de 3 gesprekken "als je al een keer kunt bellen" tijdens gesprek verbinding verbroken.
Op email met klacht krijg je geen reactie van klantenservice alleen dat er binnen 1 dag antwoord komt mooi niet.
Waardeloos en goedkoop is duurkoop.
Een boze klant
Op email met klacht krijg je geen reactie van klantenservice alleen dat er binnen 1 dag antwoord komt mooi niet.
Waardeloos en goedkoop is duurkoop.
Een boze klant
-
- verified
- Berichten: 416
- Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
- Contacteer:
Re: Hollands Nieuwe WEER niet bellen
Beste harryontevreden,
Wat vervelend dat je zo veel problemen ondervindt. Wanneer je ons in een privebericht je gegevens stuurt nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Wat vervelend dat je zo veel problemen ondervindt. Wanneer je ons in een privebericht je gegevens stuurt nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Re: Hollands Nieuwe WEER niet bellen
Ik ben ook iedere keer niet te bereiken, Ik wil dat mijn contract onmiddellijk word ontbonden. Ben helemaal klaar met dit malafide bedrijf, heb verdorie nog en toe wel 10 berichten gestuurd onder het motto u word binnen 2 dagen geholpen, nog niet 1 bericht gehad.
Ik ren gillend terug naar T-mobile.
Ik ren gillend terug naar T-mobile.