LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandsnieuwe abonnement via Belcompany besteld

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Kenneth81

Hollandsnieuwe abonnement via Belcompany besteld

Ongelezen bericht door Kenneth81 »

Beste Hollandsnieuwe, mijn vriendin heeft ondanks mijn ervaringen toch besloten ook een Hollandsnieuwe abonnement af te sluiten via Belcompany. Bij Belcompany kan je bij je bestelling aangeven dat je je huidige nr. wilt behouden en daar wil ze dan ook gebruik van maken. Momenteel is de simkaart netjes
geleverd door een koerrier. Nu wil het geval dat ze nog steeds geen inlog gegevens heeft ontvangen voor Mijn Hollandsnieuwe profiel en kan dus niet controleren of het goed gaat met haar nummerbehoud aanvraag. We hebben via de site een mail gestuurd om te vragen waar het blijft en een terugbel verzoek ingediend. Helaas tot op dit moment helemaal geen reactie ontvangen van Hollandsnieuwe. Op de factuur van Hollandsnieuwe die de koerier bij ons in de bus heeft gedaan omdat hij vergeten was dit bij ons af te geven tijdens het overhandigen van de simkaart staat bij nummerbehoud aanvraag Nee aangegeven? De bevestiging van de bestelling van Belcompany geeft aan dat nummerbehoud wel is aangevraagd. We vrezen dat nummerbehoud aanvraag bij Hollandsnieuwe weer een dramatische belevenis word. Help!

MAXIEM

Re: Hollandsnieuwe abonnement via Belcompany besteld

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Kenneth81

Dat wordt dus even afwachten of het radarwebcareteamhollandsnieuwe :wink: hier reageert en mogelijk deze kwestie gaat oplossen, maar ik vrees met grote vreze.

Maxiem.

Kenneth81

Ik hoop dat ze reageren want toevallig lees ik net op de site van bellen.com een reactie van een klant die ook nog geen inlog gegevens heeft ontvangen.

MAXIEM

Kenneth81

Je kunt overigens als consument met een probleem ook (om wat druk op de ketel te zetten) een klacht posten op de site: http://www.klacht.nl/

Zij geven (soms maar niet altijd) in een percentage weer, hoeveel van de geplaatste klachten naar tevredenheid zijn opgelost.

Sukses, Maxiem.

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Kenneth,

Kun je ons per privebericht precies aangeven van welke actie je gebruik gemaakt hebt en wat het referentienummer is dat je hierbij ontvangen hebt? In principe heeft Belcompany gewoon simkaarten op voorraad in de winkel.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Kenneth81

Beste Hollandsnieuwe,

Na telefonisch contact met een medewerker van uw klantenservice zijn wij niets opgeschoten. Antwoord die we krijgen is dat de aanvraag niet bekend is en dit door een andere afdeling word uitgezocht. Wanneer we weer iets te horen krijgen is niet bekend i.v.m. de drukte. Dit is nu al de 2e keer dat wij te maken krijgen met een Hollandsnieuwe bestelling die gedaan word bij Belcompany mis gaat. Mijn bestelling is een dramatische belevenis geweest en nu begint het zelfde liedje weer opnieuw! Schijnbaar gaat de Communicatie tussen Belcompany en Hollandsnieuwe erg stroef en is de klant daar de dupe van. Wilt u a.u.b. zorgen dat mijn vriendin haar bestelling met spoed verwerkt word en dat zij met grote spoed voorzien worden van haar inlog gegevens zodat ze haar nummerbehoud status kan volgen op haar Hollandsnieuwe profiel. Al vrees ik dat deze nog niet in behandeling is genomen!!!

MAXIEM

Kenneth81

Haastige spoed zou in dit geval wel goed zijn, maar ik vrees toch dat je in de mallemolen van hollandsnieuwe erg veel geduld zult moeten hebben.

Maxiem.

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Beste Kenneth,

Het is inderdaad zo dat het account niet volledig aangemaakt is. Dit zullen we vanzelfsprekend zo snel mogelijk laten doen. Meer kunnen we je op dit moment niet voor je doen. Je kunt eventueel contact met T-Mobile opnemen om na te vragen of het nummer behouden kan worden zodat er nummerbehoud aangevraagd kan worden zodra we het probleem opgelost hebben.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Kenneth81

Beste Hollandsnieuwe,

Dus als ik het goed begrijp zijn jullie bezig de bestelling
te verwerken. Wij hebben bij de bestelling via Belcompany direct nummerbehoud aangevraagd, ik ga er dan ook vanuit dat jullie na het aanmaken van dit account direct overgaan tot aanvragen van het gewenste nummerbehoud bij T-mobile ( dit zoals aangegeven is bij de bestelling via Belcompany). Kunnen wij hier vanuit gaan?

Wij gaan er dan ook vanuit dat het abonnement ingaat ten tijde van de nr-portering. Kunt u dat bevestigen?

U geeft aan dat wij T-mobile moeten contacten met het verzoek of het nummer behouden kan worden zodat nummerbehoud aangevraagd kan worden zodra het probleem is opgelost door Hollandsnieuwe, in onze ogen heeft dit weining zin. De reden hiervoor is dat zolang Hollandsnieuwe het nummerbehoud aanvraag niet heeft uitgevoerd, het 06-nr in gebruik blijft bij T-mobile. Zodra het abonnement bij Hollandsnieuwe ingaat ten tijde van de nr-portering kunnen wij ook niet te maken krijgen met dubbele abonnementskosten ( hier gaan wij dan ook vanuit).

Wij betreuren de langzame afhandeling van onze bestelling

Graag reactie

Kenneth81

Beste Hollandsnieuwe? Krijg ik nog antwoord op de bovenstaande vragen?

MAXIEM

Kenneth81

Bij dit kindje van Vodafoon moet je soms erg veel geduld hebben. Alles gaat bij hollandsnieuwe via via en dat kost geld en vooral tijd. Van een lerende organisatie kun je hier naar mijn mening dan ook niet echt spreken.

Maxiem.

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Beste Kenneth81,

We hebben de Belcompany gevraagd de order te herstellen. Zodra dit gebeurd is nemen we contact met je op zodat je alsnog nummerbehoud aan kunt vragen. Mijn excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Beste Kenneth,

We hebben de order opnieuw ingevoerd. Met de inloggegevens die je ontvangen hebt kun je de aanvraag voor nummerbehoud doen. Mocht je ergens niet uit komen vraag dan even of we je terugbellen via onze website.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Gesloten