LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandsnieuwe accepteert geen bankoverschrijvingen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
kissykirsten

Hollandsnieuwe accepteert geen bankoverschrijvingen

Ongelezen bericht door kissykirsten »

Blijkbaar kan er van alles mis gaan met betalingen... in elk geval blijkt Hollandsnieuwe niet instaat om geld van 1 van mijn 2 telefoonnummers die ik bij hen heb af te schrijven (van de andere telefoon gaat het dus blijkbaar zonder problemen, maar volgens HN ligt het aan mijn bank). Dus een aanmaning om via IDEAL via een link bij te betalen. Terwijl ik bijna dagelijks met IDEAL betalingen verricht, werkt het bij HN niet en staat er dat mijn betalingen worden verwerkt. Na 1 maand proberen te betalen heb ik uiteindelijk bedacht om dan maar een bankoverschrijving te doen. Tenslotte heb ik het juiste banknummer omdat er voor de andere telefoon al sinds 1 jaar maandelijks een bedrag wordt afgeschreven.
Na 5 dagen blijkt mijn telefoon te zijn afgesloten. IK HEB NIET BETAALD :shock: . Klopt want ze blijken het bedrag meteen weer te hebben teruggestort.
Dus gebeld met een jonge dame, die zegt dat ik moet betalen om weer aangesloten te worden. Helaas kon ze me ook niet vertellen HOE. :?
Ik zou wel teruggebeld worden..... eh hopelijk zijn ze wel zo slim te bedenken dat mijn telefoon is afgesloten. Ik heb trouwens al eerder een klacht bij hen ingediend en nog nooit is er contact opgenomen. :roll:
Mag duidelijk zijn dat ik tot nu toe nog niets terug heb gehoord.
Ben benieuwd of ik ooit weer aangesloten wordt :?:

Jantje7

Re: Hollandsnieuwe accepteert geen bankoverschrijvingen

Ongelezen bericht door Jantje7 »

Is het niet bij u opgekomen dat bij Hollandsnieuwe het bankrekeningnummer van uw tweede telefoon niet overeen komt met uw bankrekeningnummer? Alleen hier kan er iets fout staan. Anders zouden de betalingen goed moeten gaan.

sesamstraat24

Re: Hollandsnieuwe accepteert geen bankoverschrijvingen

Ongelezen bericht door sesamstraat24 »

Altijd gedoe met telefoonproviders.
Vroeger veel problemen met ben gehad.

Gesloten