LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandsnieuwe en internet geen ideale combi?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
nieuwe haring

Hollandsnieuwe en internet geen ideale combi?

Ongelezen bericht door nieuwe haring »

Heb na een boel (start)problemen een nieuwe simkaartgekregen. heel fijn allemaal maar mijn telefoon valt regelmatig weg en ook het internet. Zelfs in huis met wifi, moet ik telkens wifi even uit en aan zetten om te kunnen wats app-en, heel omslachtig en moet niet nodig zijn. Als ik buitenshuis ben heb ik helemaal geen internet, vreemd met 1000Mb. wil dit wel veranderd hebben.

Fleurtjuh666

Re: Hollandsnieuwe en internet geen ideale combi?

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

nieuwe haring schreef: Als ik buitenshuis ben heb ik helemaal geen internet, vreemd met 1000Mb.
Ik kan me vergissen, maar die 1000mb is volgens mij je limiet, niet je snelheid, toch? Anders zou ik 't ook wel willen :lol:

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste nieuwe haring,

Vervelend om te horen dat het internet niet werkt. Als je ons je gegevens stuurt in een privébericht, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe.

Ex-beheerder

Ongelezen bericht door Ex-beheerder »

Wen er maar aan, heb dezelfde problemen, smartphone teruggestuurd naar leverancier, met KPN e.a. geen probleem.

Heb nu mijn derde smartphone en nu kom ik er dus achter dat het gewoon een probleem is als abonnee van Hollandsnieuwe. Wegvallende verbinding, 's-nachts wel 9 Mb gedownload ????? en ook telefoon is buitengewoon slecht.
Haperende verbinding, familie belt alleen op vaste aansluiting, want ik ben gewoon onverstaanbaar.

Hollandsnieuwe is gewoon bagger en nooit aan beginnen.

Zie andere topics.

nieuwe haring

Ongelezen bericht door nieuwe haring »

vanmiddag heb ik een telefoontje gehad van HN, erg vriendelijk, doordat ik naar een verkeerd shabloontje zocht kon ik niet verder geholpen worden, daarop werd ik doorverwezen naar Belcompagnie, maar wel met de afspraak dat ik morgen er over teruggebeld ga worden. Bij BC was het zo opgelost, het toestel moest ingesteld worden voor het ontvangen van internet. Ook bij BC waren ze uiterst vriendelijk! Dit geeft de burger weer moed!

Gesloten