LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hollandsnieuwe en klantenservice? Bestaat dat dan?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
mvanzuijden
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 okt 2012 13:37

hollandsnieuwe en klantenservice? Bestaat dat dan?

Ongelezen bericht door mvanzuijden »

In november jl. bleek dat ik mijn toestel en simkaart kwijt was.
Via de web-site een nieuwe simkaart aangevraagd en na 3 dagen een nieuwe ontvangen. Bij het gebruik maken van deze simkaart gaf het toetstel aan dat hiermee alleen noodoproepen mee gemaakt konden worden, enkele uren gewacht en nogmaals geprobeerd nog steeds geen verbetering. Een mail aangemaakt op de website (klachtmelding) kreeg na aantal dagen een reactie met een vragenlijst wat er geconstateerd is met een incidentnr. 547059 na een aantal weken nog niets vernomen en een update gevraagd naar de stand van zaken. weer een nieuw incidentnr. gekregen 549278 waarop wederom een vragenlijst gekregen net als bovenstaand maar geen update van de eerste mail. Wederom na een aantal weken niets vernomen te hebben werd het nu wel erg vervelend, nu maar eens via de klantenservice per telefoon proberen. Na een aantal keren ter vergeefs geprobeerd te hebben, à 15 eurocent per minuut kreeg ik opeens een medewerker aan de telefoon (was inmiddels al 2 uur aan het bellen geweest) Verhaal gedaan en er zal nieuwe simkaart opgestuurd worden en inderdaad na 2 dagen ontvangen, en zowaar de simkaart deed het zoals het hoort. Een aantal dagen later een mail ontvangen met een jubelende toon, van dat hebben wij toch mooi opgelost. Hierop heb ik gereageerd met het verzoek om restitutie van 2 maanden (de tijd dat de simkaart niet heeft gewerkt) abonnementsgeld. Waarop ik een reactie kreeg van de klantenservice: na onderzoek blijkt dat uw mobiele nummers gewerkt hebben dus u krijgt geen geld terug.
In de mail werden 2 telefoonnummers ......291 en .......335 genoemd, die wel op mijn naam staan en goed functioneren en waarvoor ik ook geen klacht had gemeld, mijn reactie hierop richting hollandsnieuwe was, u kijkt naar de verkeerde telefoonnummer, in de verwachting dat er naar gekeken gaat worden, dat lijkt mij logisch, echter logica en kunnende lezen is mijn inziens niet aanwezig of nodig bij het lezen van mails want werderom kreeg ik als reactie van mijn bericht dat de 2 mobiele nummers uitstekend functioneren en geen problemen hebben gehad. (LET OP: niet de door mij gemelde telefoonnummer ........383 werd hierbij genoemd). Conclusie: geen geld retour of toezegging. Wederom via mail geprobeerd e.e.a. proberen recht te zetten in replay hierop en daar verwachten we eigenlijk niets van, want ze kunnen niet lezen.................................Ongelooflijk, zo`n slechte klantenservice nog nooit meegemaakt, HOLLANDSE NIEUWE NOOIT MEER!!! Ik raad ook iedereen aan hiermee niet in zee te gaan want zolang je geen problemen hebt is het goed, anders sterkte!

Iemand een idee om die lui eens op te porren?

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: hollandsnieuwe en klantenservice? Bestaat dat dan?

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste klant,

Zou je ons in een privé-bericht je abonnementgegevens zoals je telefoonnummer en (mail)adres kunnen toezenden? Dan lopen we dit probleem graag na.

Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe

albo78
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 jan 2013 17:16

Re: hollandsnieuwe en klantenservice? Bestaat dat dan?

Ongelezen bericht door albo78 »

Helemaal mee eens!! Wat een heisa daar op de klantenservice!
Kunnen weinig doen voor je. Ik heb 1 cent overgemaakt omdat ideal niet werkte. Wil gfraag mijn rekeningnummer wijzigen. Na veel gedoe, gebeld, en erg veel mailtjes blijkt dat niet te kunnen. Ze zijn dus niet eens in staat om een rekeningnummer te wijzigen??
Nu heb ik dus mijn 1 cent teruggevraagd, denk niet dat ze dat kunnen maar goed.

Echt ongelooflijk!

gerritvandam
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jan 2013 15:19

Re: hollandsnieuwe en klantenservice? Bestaat dat dan?

Ongelezen bericht door gerritvandam »

Graag wil ik ook wat schrijven over Hollands-Nieuwe,
In okt 2 keer een bedrag afgeschreven van mijn rekening,daar over gebeld zal worden terug gebeld.nee dus
Verschillende mails verstuurd waarin wordt aangegeven dat ze binnen twee dagen proberen te reageren nee dus.
Wat moet ik hier verder nog aan doen '

Gw van Dam.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: hollandsnieuwe en klantenservice? Bestaat dat dan?

Ongelezen bericht door Jolijn »

Zelf storneren als een bedrag niet klopt, als jij daar geen incasso voor hebt afgegeven.

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: hollandsnieuwe en klantenservice? Bestaat dat dan?

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

albo78 schreef:Helemaal mee eens!! Wat een heisa daar op de klantenservice!
Kunnen weinig doen voor je. Ik heb 1 cent overgemaakt omdat ideal niet werkte. Wil gfraag mijn rekeningnummer wijzigen. Na veel gedoe, gebeld, en erg veel mailtjes blijkt dat niet te kunnen. Ze zijn dus niet eens in staat om een rekeningnummer te wijzigen??
Nu heb ik dus mijn 1 cent teruggevraagd, denk niet dat ze dat kunnen maar goed.

Echt ongelooflijk!
Beste klant,

Wij hebben je zojuist een privebericht gestuurd. Graag ontvangen wij wat meer informatie van je om in ons systeem te kunnen opzoeken.

Met vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: hollandsnieuwe en klantenservice? Bestaat dat dan?

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

albo78 schreef:Helemaal mee eens!! Wat een heisa daar op de klantenservice!
Kunnen weinig doen voor je. Ik heb 1 cent overgemaakt omdat ideal niet werkte. Wil gfraag mijn rekeningnummer wijzigen. Na veel gedoe, gebeld, en erg veel mailtjes blijkt dat niet te kunnen. Ze zijn dus niet eens in staat om een rekeningnummer te wijzigen??
Nu heb ik dus mijn 1 cent teruggevraagd, denk niet dat ze dat kunnen maar goed.

Echt ongelooflijk!
Beste klant,

Wij hebben je zojuist een privebericht gestuurd. Graag ontvangen wij wat meer informatie van je om in ons systeem te kunnen opzoeken.

Met vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: hollandsnieuwe en klantenservice? Bestaat dat dan?

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

gerritvandam schreef:Graag wil ik ook wat schrijven over Hollands-Nieuwe,
In okt 2 keer een bedrag afgeschreven van mijn rekening,daar over gebeld zal worden terug gebeld.nee dus
Verschillende mails verstuurd waarin wordt aangegeven dat ze binnen twee dagen proberen te reageren nee dus.
Wat moet ik hier verder nog aan doen '

Gw van Dam.
Beste klant,

Graag ontvangen wij je prive gegevens. Zou je alsjeblieft je telefoonnummer, je achternaam en je emailadres naar ons willen toesturen? Graag ontvangen wij ook de betalingskenmerken en het bedrag dat dubbel is afgeschjreven. Zo kunnen wij dit nakijken en mocht je dubbel betaald hebben, zullen wij het bedrag aan je terugstorten.

Met vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe

Papa2000
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 jan 2013 10:02

Re: hollandsnieuwe en klantenservice? Bestaat dat dan?

Ongelezen bericht door Papa2000 »

Beste mvanzuijden en anderen

veel sterkte met de klanten"service" van deze organisatie! Let op, let op!

Gesloten