LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandsnieuwe internet werkt niet?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Christiaanb94

Hollandsnieuwe internet werkt niet?

Ongelezen bericht door Christiaanb94 »

Ik heb nu een maand lang een abonnement bij Hollandsnieuwe. Erg goedkoop, wat mij zeker bevalt.
Had niet veel problemen met internet tot gisteren. Als ik mijn dataverkeer aanzet krijg ik steeds geen internet. Nu weet ik niet of dat aan Hollandsnieuwe ligt of aan de instellingen van mijn mobiel.

Iemand ideeën?

berndv

Re: Hollandsnieuwe internet werkt niet?

Ongelezen bericht door berndv »

Instellingen nakijken of Hollands nieuwe bellen?

Christiaanb94

Ongelezen bericht door Christiaanb94 »

Geen idee welke instellingen ik zou moeten hebben. Ik heb een Sony Ericsson Xperia Pro.

De klantenservice is dicht vandaag. Dus dat wordt dan maandag pas.

monique meeles

Ongelezen bericht door monique meeles »

hier loop ik ook al 2 weken tegen aan!WIFI werkt wel maar internet via mijn 500 MB lukt niet, geprobeerd te bellen maar krijg ze niet te pakken, mails via de site van hollands nieuwe komen ook niet aan.Heb nu een boze mail gestuurd via deze site, afwachten.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Niet toevallig je databundel opgesoupeerd, waardoor je internet automatisch afgesloten wordt voor de rest v/d maand?

En inderdaad even de APN instellingen controleren, na een firmware update etc willen die nog wel eens verdwijnen.

HTCHenk007

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

http://www.hollandsnieuwe.nl/toestelinstellen

Probeer het is met bovenstaande link en daaropvolgende instructie.

MVG,

Henk

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Christiaanb94 en Monique Meeles,

Hoogstwaarschijnlijk staan de internetfuncties niet juist ingesteld in het toestel, waardoor je geen gebruik kunt maken van onze internetdiensten. Ik wil jullie dan ook adviseren om http://www.hollandsnieuwe.nl/toestelinstellen te raadplegen en deze stappen te volgen.

Graag verneem ik, indien het nog niet gelukt is om internet in te stellen, middels een privé bericht jullie persoonlijke gegevens om dit probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

ARTx

Ongelezen bericht door ARTx »

Vooral ook even kijken bij het topic afhandeling klachten van HN en de andere gerelateerde onderwerpen. HN mag van mij terug mee in de zak van Sinterklaas.
Het is bizar dat een bedrijf zo geld kan innen en hier totaal niets tegenover zet. Ja, bellen met HN...

Gesloten