LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hollandsnieuwe onbereikbaar
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 15 apr 2012 10:19
hollandsnieuwe onbereikbaar
weet iemand misschien een adres van hollandsnieuwe? ik ben namelijk van plan rechtsbijstand in te schakelen aangezien zij mijn telefoon + sim-kaart zijn kwijt geraakt onderweg naar reparatie en nu zeggen ze dat ze mij daar niet mee kunnen helpen(zij gaven mij een verkeerd adres namelijk een bedrijf in den Bosch terwijl het opgegeven reparatie bedrijf gevestigd is in Nuth). track en trace zegt overigens dat het product is afgeleverd .
Re: hollandsnieuwe onbereikbaar
michielVDB
Het adres zou moeten zijn:
Correspondentie adres
Postbus 312
2000 AH Haarlem
maar het zou me niks verbazen dat het een fake-adres is.
Sukses, Maxiem.
Het adres zou moeten zijn:
Correspondentie adres
Postbus 312
2000 AH Haarlem
maar het zou me niks verbazen dat het een fake-adres is.
Sukses, Maxiem.
-
- verified
- Berichten: 416
- Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
- Contacteer:
Re: hollandsnieuwe onbereikbaar
Beste Michiel,
Wanneer je ons je gegevens in een privebericht toestuurt zullen we direct kijken hoe we dit het beste op kunnen lossen.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Wanneer je ons je gegevens in een privebericht toestuurt zullen we direct kijken hoe we dit het beste op kunnen lossen.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: hollandsnieuwe onbereikbaar
Lijkt me een eenvoudige oplossing.hollandsnieuwe schreef:Beste Michiel,
Wanneer je ons je gegevens in een privebericht toestuurt zullen we direct kijken hoe we dit het beste op kunnen lossen.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Zorg dat de telefoon terecht komt, of voorzie de klant van een nieuwe.
Geef daarnaast de 'klantenservice' de opdracht om klanten ook echt service te verlenen - scheelt echt een hoop negatieve publiciteit.
Re: hollandsnieuwe onbereikbaar
Guardian72
Het probleem bij dit bedrijf is, dat ze nog steeds niet inzien, dat de zogenaamde webcaredraadjes van
hollandsnieuwe in feite negatieve publiciteit inhouden. Hoe dom kun je zijn?!
Maxiem.
Het probleem bij dit bedrijf is, dat ze nog steeds niet inzien, dat de zogenaamde webcaredraadjes van
hollandsnieuwe in feite negatieve publiciteit inhouden. Hoe dom kun je zijn?!
Maxiem.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: hollandsnieuwe onbereikbaar
Tja -
maar dat is bij alle webcare zaken zo.
Helaas - bezuinigen op klantenservice is m.i. valse zuinigheid - want van elke 10 problemen worden er volgens mij 7 niet eens op internet gemeld - en van de overige 3, hoeveel worden uiteindelijk naar tevredenheid opgelost?
(Ik moet wel zeggen, nadat ik de zoveelste keer gedoe had met ziggo klantenservice - en ik de klacht hier had geplaatst - werd het ineens wel opgelost... waardoor ik blij was, maar alsnog supersnel over ben gestapt naar een andere internetprovider die WEL werkt
)
maar dat is bij alle webcare zaken zo.
Helaas - bezuinigen op klantenservice is m.i. valse zuinigheid - want van elke 10 problemen worden er volgens mij 7 niet eens op internet gemeld - en van de overige 3, hoeveel worden uiteindelijk naar tevredenheid opgelost?
(Ik moet wel zeggen, nadat ik de zoveelste keer gedoe had met ziggo klantenservice - en ik de klacht hier had geplaatst - werd het ineens wel opgelost... waardoor ik blij was, maar alsnog supersnel over ben gestapt naar een andere internetprovider die WEL werkt

Re: hollandsnieuwe onbereikbaar
Guardian72
Het is natuurlijk ook zo dat de webcareklanten die wel geholpen worden bij het volgende probleem weer geconfronteerd worden met een "klantenservice" die geen klantenservice is. Uiteindelijk lopen deze klanten toch weg en zoeken een beter plekje onder de zon.
Maar zoals ik al schreef: ik blijf me verbazen over de domme bedrijfsvoering van hollandsnieuwe.
Met collegiale groet, Maxiem.
Het is natuurlijk ook zo dat de webcareklanten die wel geholpen worden bij het volgende probleem weer geconfronteerd worden met een "klantenservice" die geen klantenservice is. Uiteindelijk lopen deze klanten toch weg en zoeken een beter plekje onder de zon.
Maar zoals ik al schreef: ik blijf me verbazen over de domme bedrijfsvoering van hollandsnieuwe.
Met collegiale groet, Maxiem.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 10 jan 2013 21:30
Re: hollandsnieuwe onbereikbaar
Ik heb ook grote moeite om contact te krijgen met Hollands Nieuwe. Ik ben al een hele poos bezig om mijn order (sim only zonder toestel) bij hen te annuleren. Zo staat gepland dat ik per 5/2/13 ga overstappen van Vodafone naar Hollands Nieuwe, maar daar zie ik absoluut van af! Meerdere malen heb ik een e-mailformulier moeten invullen, want telefonisch is de klantenservice echt niet te bereiken! Maar goed, dan maar hopen dat een aantal e-mailformulieren tot een goed resultaat kan leiden, maar nee!> aldoor krijg ik geen gehoor of ik ontvang terloops een antwoord per e-mail zonder oplossing.
Hollands Nieuwe adverteert met goedkope abonnementen, maar waarom staat de verkeerde prijs dan op mijn order vermeld? Online + op tv reclame vermelden zij: €13,25 p/m (275 bel/sms minuten + 500 MB) maar in de order staat €19,25 vermeld.???
Nee, dan klopt er iets niet!
Ik heb zeer veel spijt dat ik in de aanlokkelijke prijzen van Hollands Nieuwe ben getuind. Dat zal me geen tweede keer meer gebeuren.
Ze moeten zich schamen!
Mocht Hallonds Nieuwe dit lezen> het betreft ordernummer: HN-ON-1020599498> annuleren!
M. Smelt
Hollands Nieuwe adverteert met goedkope abonnementen, maar waarom staat de verkeerde prijs dan op mijn order vermeld? Online + op tv reclame vermelden zij: €13,25 p/m (275 bel/sms minuten + 500 MB) maar in de order staat €19,25 vermeld.???
Nee, dan klopt er iets niet!
Ik heb zeer veel spijt dat ik in de aanlokkelijke prijzen van Hollands Nieuwe ben getuind. Dat zal me geen tweede keer meer gebeuren.
Ze moeten zich schamen!

Mocht Hallonds Nieuwe dit lezen> het betreft ordernummer: HN-ON-1020599498> annuleren!
M. Smelt
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 27 dec 2013 14:51
Re: hollandsnieuwe onbereikbaar
Weet iemand of dit inderdaad het goede adres is. Zij zijn de telefoon van mijn dochter kwijtgeraakt, ( 23 september al!!!). Ze hebben zelfs bevestigd, dat de telefoon is doorgestuurd naar een extern bedrijf.
Wil ze aansprakelijk stellen voor geleden schade en teveel betaalde vergoedingen, maar moet wel goed adres hebben.
Inderdaad, via klantenservice kom je nergens en krijg je steeds weer andere domme gansjes aan de lijn zonder dat er iets gebeurd.
Wil ze aansprakelijk stellen voor geleden schade en teveel betaalde vergoedingen, maar moet wel goed adres hebben.
Inderdaad, via klantenservice kom je nergens en krijg je steeds weer andere domme gansjes aan de lijn zonder dat er iets gebeurd.
Re: hollandsnieuwe onbereikbaar
Nou, een echt adres heb je niet nodig, een email is namelijk net zo rechtsgeldig en veel goedkoperderder. Mailen kun je hier. Ze zijn ook inderdaad aansprakelijk te stellen, maar van "geleden schade'' kan helaas geen sprake zijn. En wat je bedoelt met "teveel betaalde vergoedingen" is me ook erg onduidelijk. Dat maakt verder niet uit, doe je verhaal via de link en vergeet niet te vermelden dat je binnen 6 werkdagen een afdoende antwoord wil omdat je anders naar de geschillencommissie gaat.w.dijksma2@chello.nl schreef:Weet iemand of dit inderdaad het goede adres is. Zij zijn de telefoon van mijn dochter kwijtgeraakt, ( 23 september al!!!). Ze hebben zelfs bevestigd, dat de telefoon is doorgestuurd naar een extern bedrijf.
Wil ze aansprakelijk stellen voor geleden schade en teveel betaalde vergoedingen, maar moet wel goed adres hebben.
Inderdaad, via klantenservice kom je nergens en krijg je steeds weer andere domme gansjes aan de lijn zonder dat er iets gebeurd.