LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandsnieuwe: Opwaarderen onmogelijk=niet bellen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Klrtje

Hollandsnieuwe: Opwaarderen onmogelijk=niet bellen

Ongelezen bericht door Klrtje »

Vanaf vrijdag 30 maart kan ik niet meer bellen omdat mijn beltegoed op is.
Ik heb de functie 'automatisch opwaarderen' aanstaan. Deze functie werkt echter niet (bij mij).
De sms als je beltegoed op is ontvang ik helaas ook niet.

Dan maar opwaarderen via de website. Volgens de website kan ik opwaarderen via sms. Hierbij ontvang ik echter een foutmelding.

Dan maar via ideal opwaarderen. Je raadt het al.... beltegoed wordt niet bijgeschreven! (maar het bedrag is wel op 1 april afgeschreven!)

Dan maar klantenservice laten terugbellen. Krijg te horen dat de medewerkster er niets van begrijpt en dat ze het gaat doorgeven aan het hoofdkantoor. En of ik het betalingskenmerk wil doorgeven.
(Ik mag toch hopen dat ik HN niet hoef te helpen met hun betalingsadministratie??)

Dit was afgelopen woensdag. Sindsdien niet meer vernomen.
Erg slecht product en zo mogelijk nog slechtere dienstverlening.

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Re: Hollandsnieuwe: Opwaarderen onmogelijk=niet bellen

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Klrtje,

Wanneer je ons per privebericht je gegevens toestuurt nemen we zo snel mogelijk contact op om te zoeken naar de beste oplossing.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Klaartje,

Ik zie dat je ook via klacht.nl contact met ons opgenomen hebt. Op 4-4 hebben we een ticket bij het hoofdkantoor aangemaakt en je probleem laten onderzoeken. Hier is men mee aan de slag gegaan. Zodra we hier nieuws over hebben nemen we contact met je op.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

hollandsnieuwe

Klaartje (dat is dus een klant van jullie), kan dus al 10 dagen niet bellen!!!

Maxiem.

Rolandroland

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Er is natuurlijk altijd nog een mogelijkheid om te bellen in nood gevallen door even een andere simkaart in uw toestel te zetten. Maar dat is natuurlijk niet een oplossing in wezen. Ik heb zelf een toestel met DUO SIM, dat is wel handig. In nood gevallen kun je nog collect call doen via 0800-0101 (gratis).

Gesloten