LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hollandsnieuwe slechte /afwezige klantenservice

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
aliona

hollandsnieuwe slechte /afwezige klantenservice

Ongelezen bericht door aliona »

het is gezien de vele klachten op internet slecht gesteld met de service van hollandsnieuwe. hun site werkt al vrij slecht, je kan je facturen niet inzien, ik kreeg mailtjes dat ik bv een sms bundel had geselecteerd wat niet zo was, elke keer is het opletten.

vandaag is opeens mijn beltegoed verdwenen, op de dag dat het werd bijgeschreven.
automatisch opwaarderen had ik al aanstaan op de site, maar dat blijkt ook niet te werken.
mailtjes naar de klantenservice gestuurd, 2 dagen wachten op zoiets en volgens de meeste klanten van hollandsnieuwe is het meer dan 2 dagen.
als dit niet razensnel wordt opgelost wil ik van mijn abonnement af. Het kan toch niet zo zijn dat ik aan ze vast zit ondanks hun wanprestatie! als ze niet snel die klantenservice met de vele klachen op orde krijgen dan zijn ze innen de kortste keren failliet vrees ik, want zulk nieuws verspreid zich snel.

wie weet of ik toch et abonnement kan opzeggen (zit tot feb 2011 vast) wegens wanprestatie?
ik wil alleen mijn nummer niet kwijt, dat ik al zo lang heb.

henk51

Re: hollandsnieuwe slechte /afwezige klantenservice

Ongelezen bericht door henk51 »

mailtjes naar de klantenservice gestuurd, 2 dagen wachten op zoiets
Staat gewoon op hun site en voorwaarden binnen 2 dagen antwoord ,ben je mee akkoord gegaan bij afsluiten abo dus nu niet achteraf klagen daarover.Iets wat je geweten had kunnen hebben.Kwestie van vooraf voorwaarden doorlezen
en volgens de meeste klanten van hollandsnieuwe is het meer dan 2 dagen.
Je hebt net pas gemaild wacht eerst eens rustig af alvorens nu al te denken zal bij mij ook wel zijn.

Je kiest bewust voor heel goedkoop bellen, nadeel is dan bellen naar klantenservice kost geld of kan alleen maar schriftelijk.Snellere en goedkopere service had je wel gehad had bij een veel duurder abonnement.

gr Henk

Gesloten