LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hollandsnieuwe 'slechte klantenservice'

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
CelinaM
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jul 2012 10:27

hollandsnieuwe 'slechte klantenservice'

Ongelezen bericht door CelinaM »

Beste allemaal,

wat een slecht bedrijf is dat hollandsnieuwe zeg!

Ik ben ondertussen al 3 weken aan het wachten op een nieuwe simkaart. Hierdoor heb ik ook al een toren hoge telefoonrekening omdat ik al een paar keer naar de klantenservice van hollandsnieuwe heb gebeld.

Ik heb drie weken geleden aangegeven dat mijn simkaart stuk is, en ik dus niet bereikbaar ben, netjes via de klantenservice heb ik aangegeven dat ik een nieuwe simkaart wil.. Maar nee, ik ben al drie weken aan eht wachten op een nieuwe simkaart!!!! Een aantal keer heb ik gebeld maar iedere keer, geeft de medewerker aan de telefoon aan dat ze het niet zelf mogen opsturen!!!

Iedere keer maken ze loze beloftes dat het gergeld gaat worden. Maar ondertussen heb ik nog niets gehoord van de zogenaamde technische dienst!!

Ik wil gewoon graag dat het opgelost wordt, het lijkt mij toch niet zo moeilijk om een nieuwe simkaart op te sturen??

Waardeloos!!

Groet,
celina

MAXIEM

Re: hollandsnieuwe 'slechte klantenservice'

Ongelezen bericht door MAXIEM »

CelinaM

Advies: stel dit firmaatje schriftelijk en aangetekend in gebreke

Voorbeeldbrief:

Geachte heer, mevrouw.

Op [datum] heb ik met u een overeenkomst gesloten tot het leveren van [product/dienst]. In de uitvoering hiervan bent u tekort geschoten omdat [opsomming klachten].

Hierbij stel ik u in gebreke en bied u nog één laatste mogelijkheid om voor [datum baseren op een redelijk termijn, bijvoorbeeld X dagen na heden] de vermelde klachten te verhelpen. Tevens ontbind ik hierbij de overeenkomst indien de klachten op of na deze datum niet verholpen zijn.

In dat geval verzoek ik u vriendelijk om het door mij betaalde € [bedrag] bedrag terug te storten op rekeningnummer [bankrekeningnummer] voor [datum baseren op een redelijk termijn, bijvoorbeeld 28 dagen na heden], te vermeerderen met de wettelijke rente vanaf [1e datum, bijvoorbeeld 14 dagen na heden].

Ik verzoek u vriendelijk om van deze brief een ontvangstbevestiging te sturen.

Met vriendelijke groet,
X

(Bronvermelding: RadarForumExpert alfatrion)

Sukses, Maxiem.

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: hollandsnieuwe 'slechte klantenservice'

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste CelinaM,

Wat vervelend om te vernemen dat je zoveel moeilijkheden ondervindt. Kun je ons je gegevens in een privébericht sturen? Dan kunnen wij na gaan wat er speelt en zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe.

WillemLW
Berichten: 158
Lid geworden op: 19 apr 2012 00:09

Re: hollandsnieuwe 'slechte klantenservice'

Ongelezen bericht door WillemLW »

Beste HollandsNieuwe,

De klant klaagt al weken lang bij HollandsNieuwe en er gebeurt NIKS !!!
Iedere keer maken ze loze beloftes dat het gergeld gaat worden. Maar ondertussen heb ik nog niets gehoord van de zogenaamde technische dienst!!
Waarom moet een klant eerst hier klagen voor het eindelijk opgelost gaat worden? Dat is toch niet normaal !!

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: hollandsnieuwe 'slechte klantenservice'

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste WillemLW,

Kun je ons in een privébericht je contactgegevens en gerichte klacht sturen? Dan kunnen wij gaan kijken wat er mis is en zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe.

WillemLW
Berichten: 158
Lid geworden op: 19 apr 2012 00:09

Re: hollandsnieuwe 'slechte klantenservice'

Ongelezen bericht door WillemLW »

IK ben geen klant van HN....Lees me bericht eens goed!

vragende
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jan 2008 11:24

Re: hollandsnieuwe 'slechte klantenservice'

Ongelezen bericht door vragende »

ben ook ERG teleurgesteld
had begrepen dat ze gelieerd zijn aan vodafone
dat gaf vertrouwen

ben nu 1 en halve maand bij ze
al 2 afzonderlijke dagen zonder bereoik gezeten
dat kan niet in een wereld als deze!

Gesloten