Zijn er nog meer mensen(gedupeerden) die bij HN geen stap verder komen en waar niets ondernomen wordt omde klacht op te lossen.
Emailen, telefoontjes en aangetekende brieven niets helpt.
Wat kan de reden zijn dat je de konsumentenbond hierover verwittigd en die op hun beurd weer adviseerd de Geschillencom. inte schakelen. het zover laat komen.
Ik weet het in ieder geval niet.
Misschien een van jullie?
Dollie34
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hollandsnieuwe
Re: hollandsnieuwe
Gaat het hierover? http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 5&t=115816
Kun je niet beter je bericht bij het andere topic plaatsen ipv weer een nieuwe te openen?
Kun je niet beter je bericht bij het andere topic plaatsen ipv weer een nieuwe te openen?
Dollie34,
Ik heb jouw bericht ook in je andere draadje gezet. Ik denk dat het webcareteam van HN volgende week wel via deze weg kontakt met je zal opnemen met het verzoek om nadere informatie. Momenteel zijn de jongelui van HN nog druk bezig om hun puinhoop weg te werken. Het is dus even afwachten.
Ik heb jouw bericht ook in je andere draadje gezet. Ik denk dat het webcareteam van HN volgende week wel via deze weg kontakt met je zal opnemen met het verzoek om nadere informatie. Momenteel zijn de jongelui van HN nog druk bezig om hun puinhoop weg te werken. Het is dus even afwachten.
Maxiem.@@@
dollie34 schrijft:
hollandsnieuwe - 07 apr 2012 18:59
Citaat:
Zijn er nog meer mensen (gedupeerden) die bij HN geen stap verder komen en waar niets ondernomen wordt om de klacht op te lossen.
Emailen, telefoontjes en aangetekende brieven niets helpt.
Wat kan de reden zijn dat je de Consumentenbond hierover verwittigt en die op hun beurt weer adviseren om de Geschillencommissie Telecommunicatie in te schakelen. Moet het dan zover komen?
Ik weet het in ieder geval niet meer!!!
Misschien een van jullie?
Ik heb na ontvangst van het pakket direct mijn abonnement van Hollandsnieuwe geannuleerd en het pakket aangetekend teruggestuurd. Dat is nu 4 weken geleden en ik heb nog steeds geen annuleringsbevestiging en mijn geld niet terug.
Aangetekende brief naar het hoofdkantoor, gewone brief naar het hoofdkantoor, mails via hun formulier, belafspraken, niks helpt, want er wordt doodleuk niet gereageerd!! Er zijn al 4 (!!!) belafspraken verlopen zonder contact en laat ik het over de onbeantwoorde mails maar niet hebben!
Ik word hier erg gefrustreerd van
Aangetekende brief naar het hoofdkantoor, gewone brief naar het hoofdkantoor, mails via hun formulier, belafspraken, niks helpt, want er wordt doodleuk niet gereageerd!! Er zijn al 4 (!!!) belafspraken verlopen zonder contact en laat ik het over de onbeantwoorde mails maar niet hebben!
Ik word hier erg gefrustreerd van