LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandsnieuwe...wat een drama

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Elsepelsje

Hollandsnieuwe...wat een drama

Ongelezen bericht door Elsepelsje »

Sinds juni merkten wij dat ik geen SMSjes meer kan ontvangen die door mijn man, die in Luxemburg werkt, zijn verzonden. Dat bleek ook het geval te zijn voor de Hollandsnieuwe SIM kaart van mijn zoon.

Inmiddels hebben wij dit probleem talloze malen bij de Klantenservice gemeld echter....op een paar standaard emailtjes na geen enkele reactie. Inmiddels hebben wij al 3 maal de vraag gekregen om aanvullende gegevens te verstrekken (die wij dus allang verstrekt hadden!!)

Vandaag maar weer eens geprobeerd te bellen.... na 4 minuten in de wacht eindelijk iemand aan de telefoon maar door een technische storing hoorde diegene mij niet..... Nog maar een keertje geprobeerd en ja hoor, na 3 minuten in de wacht te hebben gestaan werd de lijn spontaan afgebroken!!!

Inmiddels hebben wij 9 maal melding van de klacht gemaakt en tot op heden is het probleem nog steeds niet opgelost

Wat een verschrikkelijk slechte service van Hollandsnieuwe!!!!! WAARDELOOS bedrijf. Inmiddels maar een in gebreke stelling verzonden want zo kan het echt niet verder. Snel opzoek naar een provider die naast het leveren van de afgesproken diensten ook nog weet wat de term Klantenservice inhoudt!!!

zeearend

Re: Hollandsnieuwe...wat een drama

Ongelezen bericht door zeearend »

Ik ben het helemaal eens. Hollandsnieuwe is drama- service !!!! Binnen zeven dagen heb ik mijn abonnement opgezegd. Dat verzoek heeft Hollandsnieuwe gedaan, maar ze wijgeren het nummerbehoud terug te draaien. :oops:
Conclusie zeer dure helpdesk met verkeerde informatie over je nummerbehoud.

J. Nusselder

Ex-beheerder

Ongelezen bericht door Ex-beheerder »

Wees blij dat je er tijdig vanaf bent. Na 12 maanden ellende van Hollandsnieuwe ben ik nu gewoon weer bereikbaar, verstaanbaar en de verbinding valt niet weg. Wat kan je je toch vergissen in een provider. Nu lokken ze nieuwe klanten met Iphone en de eerste klachten zijn al weer binnen.

Hopeloze service maak je nooit goed met lage prijzen!

hollandsnieuwe
verified

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Elsjepelsje,

Vervelend om te vernemen dat je contact met de klantenservice tot nu toe zo moeizaam is verlopen. Kun je ons je abonnementsgegevens in een privébericht toesturen? Dan zullen wij nagaan wat het probleem is en zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe.

Ex-beheerder

Ongelezen bericht door Ex-beheerder »

Elsepelsje schreef:
Inmiddels hebben wij dit probleem talloze malen bij de Klantenservice gemeld echter....op een paar standaard emailtjes na geen enkele reactie. Inmiddels hebben wij al 3 maal de vraag gekregen om aanvullende gegevens te verstrekken (die wij dus allang verstrekt hadden!!)

Inmiddels hebben wij 9 maal melding van de klacht gemaakt en tot op heden is het probleem nog steeds niet opgelost

Wat een verschrikkelijk slechte service van Hollandsnieuwe!!!!! WAARDELOOS bedrijf. Inmiddels maar een in gebreke stelling verzonden want zo kan het echt niet verder. Snel opzoek naar een provider die naast het leveren van de afgesproken diensten ook nog weet wat de term Klantenservice inhoudt!!!

Altijd openbaar in een forum je klachten melden, dan pas wordt je geholpen en trekken ze de klacht weer in de anonimiteit door een persoonlijk bericht.

Dat is de werkwijze van Hollandsnieuwe zonder effectief de problemen te voorkomen en een normaal bereikbare klantenservice te bieden, die dan wel moet reageren en dan niet zo stiekem probeert weg te moffelen in een openbaar forum.

Gesloten