Hier nog een andere Belcompany probleem:
HTC desire is ongeveer 2 maanden geleden aangeschaft. De reden dat het toestel aangeschaf is bij Belcompany is dat ik een stukje service verwacht (in mijn optiek iets waar een winkel als belcompany voor zou moeten staan t.o.v. een internetwinkel).
Bij aankoop van het toestel is direct een beschermhoes gekocht en een verzekering afgesloten. Wat blijkt: het beschermhoesje geeft af! Vervolgens ben ik terug gegaan en heb mijn verhaal gedaan aan desbetreffende verkoper. Mij werd verwijt dat ik op de zijkant van de doos had moeten kijken waarop staat vermeld (op een klein etiket dat er opgeplakt is) dat het toestel is behandeld met een speciale coating die niet in aanraking mag komen met materiaal dat afgeeft. Volgens mij is het de taak van de verkoper om mij te informeren over deze slechte afwerking voordat ik een beschermhoes koop.
De verkoper geeft toe dat hij dit zelf ook niet wist op het moment van verkopen, het hoesje vergoeden kon hij niet doen omdat ik dan binnen 2 weken terug had moeten komen (niet mogelijk want toen was het nog niet zichtbaar). In eerste instantie krijg ik te horen dat ik moet informeren bij HTC. Na wat doorpraten snapt men uiteindelijk toch dat ik het toestel bij Belcompany heb gekocht en niet bij HTC. De achterkant van de telefoon werd mij nieuw aangeboden binnen 2 dagen.
Het verhaal over de verkoop van gebruikte telefoons die nogmaals verkocht worden (http://www.htcdesireblog.nl/aanbiedinge ... /#more-175) bevestigd onderstaande conclusie!
Koop je toestel bij een internetwinkel scheelt je toch al snel 60.- Service lijkt tegenwoordig ver te zoeken bij een winkel als Belcompany (zeer jammer).
Ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die dit probleem hebben.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HTC Desire Zilver
-
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 02 sep 2008 11:17
- Locatie: Veenendaal
- Contacteer:
Re: HTC Desire Zilver
Beste klant,
Graag zouden wij je willen helpen met het oplossen van je klacht. Zou je contact met ons willen opnemen op telefoonnummer: 0318 569 852 (ma./vr. 09.00 t/m 17.30) Wij hebben je klacht geregistreerd onder referentie: BC1006-688.
Met vriendelijke groet,
BelCompany
Graag zouden wij je willen helpen met het oplossen van je klacht. Zou je contact met ons willen opnemen op telefoonnummer: 0318 569 852 (ma./vr. 09.00 t/m 17.30) Wij hebben je klacht geregistreerd onder referentie: BC1006-688.
Met vriendelijke groet,
BelCompany
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 22 jun 2010 10:19
Re: HTC Desire Zilver
Vanmiddag heb ik contact opgenomen met de klantenservice (bovenstaand nummer) van Belcompany. Tijdens dit gesprek werd mij een oplossing aangeboden die men telefonisch niet kon communiceren. De klantenservice medewerkster zou contact opnemen met een ander filiaal dan waar dat ik mijn toestel destijds heb gekocht en waar ik onprettig ben geholpen. Mij werd gevraagd of ik vandaag nog tijd had om langs te gaan.bc_klantenservice schreef:Beste klant,
Graag zouden wij je willen helpen met het oplossen van je klacht. Zou je contact met ons willen opnemen op telefoonnummer: 0318 569 852 (ma./vr. 09.00 t/m 17.30) Wij hebben je klacht geregistreerd onder referentie: BC1006-688.
Met vriendelijke groet,
BelCompany
Een aantal uur later heb ik het filiaal gebeld.
Vervolgens ben ik naar het filiaal gegaan, mijn verhaal is goed gecommuniceerd richting de medewerkster. Deze medewerkster was overigens wel zeer spontaan en aardig (in tegenstelling tot de medewerkster uit het vorige bericht). Er werd mij direct een nieuw toestel aangeboden met de vraag of ik voorkeur had voor eventueel een andere kleur.
Re: HTC Desire Zilver
Dus heb je volgens je postings nu 2 telefoons gekregen !
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: HTC Desire Zilver
mijn man heeft 2 wk geleden de htc desire aangeschaft en het werd hem gelijk mede gedeeld..nu heeft hij een hoesje wat niet kan afgeven,lang naar gezocht maar gevonden.
wij wisten het al dat het zo,mijn fysio heeft hem ook en die is helemaal zwart geworden aan de achterkant..toen mijn man(die was mee naar fysio wilde ff de desire voelen enz) dus ging kijken de andere dag werd het hem gelijk verteld,denk dat ze er mee geleerd hebben,ze zeiden ook wel gelijk htc neemt verder geen verantwoordelijkheid.
oh ja nog even je krijgt dus nu een nw achterkant?maar ik ben bang dat het weer gaat gebeuren...ons werd verteld dat er een bepaalde stof in het kunstof zit enz enz dat het daardoor komt..dus of je moet hem zo meenemen wat link is?of een ander hoesje zoeken..
ik moest nog even van mijn man zeggen dat hij een leer hoesje heeft met echt leer aan de binnenkant beige en tot nu toe niks helemaal niks..als je het merk wilt weten moet je het maar zeggen,stuur dan een pb
wij wisten het al dat het zo,mijn fysio heeft hem ook en die is helemaal zwart geworden aan de achterkant..toen mijn man(die was mee naar fysio wilde ff de desire voelen enz) dus ging kijken de andere dag werd het hem gelijk verteld,denk dat ze er mee geleerd hebben,ze zeiden ook wel gelijk htc neemt verder geen verantwoordelijkheid.
oh ja nog even je krijgt dus nu een nw achterkant?maar ik ben bang dat het weer gaat gebeuren...ons werd verteld dat er een bepaalde stof in het kunstof zit enz enz dat het daardoor komt..dus of je moet hem zo meenemen wat link is?of een ander hoesje zoeken..
ik moest nog even van mijn man zeggen dat hij een leer hoesje heeft met echt leer aan de binnenkant beige en tot nu toe niks helemaal niks..als je het merk wilt weten moet je het maar zeggen,stuur dan een pb
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 03 nov 2010 10:02
Re: HTC Desire Zilver
Wij hebben zelfde antwoord in winkel van bel compagnie gehad en konden niets doen voor ons,kortom zoek het maar uit
Heb nu met Htc zelf contact opgenomen en het zag er naar uit dat het goed zou gaan komen 29-09-2010 foto's ofgestuurd van kale htc en werd gemeld dat ze zodra ze die binnen hadden die foto's een garantie procedure zouden instarten,maar nu na 3 keer de foto's opsturen en een paar telefoontjes van htc zijn we nog helemaal niet verder,ik neem steeds kontakt op met ze via mail en ondertussen is mijn "zaak"weer overgedragen naar een andere werknemer met als gevolg dat ik weer de foto's moest opsturen nog geen stap verder gekomen
Jammer wel ,we hebben hier in de familie 3 van dezelfde toestellen waarvan 1 dus de zilveren die als laatste is aangeschaft en ook de meest onoogelijke nu al
het toestel op zich is super hoor maar uiterlijk en service van bel compagnie en van htc is knudde
Hou nu mijn hart al vast stel je toch eens voor dat ze uiteindelijk wel de curver gaan vervangen en ik het toestel moet retour zenden ,hoe lang zal ik hem kwijt zijn
Heb nu met Htc zelf contact opgenomen en het zag er naar uit dat het goed zou gaan komen 29-09-2010 foto's ofgestuurd van kale htc en werd gemeld dat ze zodra ze die binnen hadden die foto's een garantie procedure zouden instarten,maar nu na 3 keer de foto's opsturen en een paar telefoontjes van htc zijn we nog helemaal niet verder,ik neem steeds kontakt op met ze via mail en ondertussen is mijn "zaak"weer overgedragen naar een andere werknemer met als gevolg dat ik weer de foto's moest opsturen nog geen stap verder gekomen
Jammer wel ,we hebben hier in de familie 3 van dezelfde toestellen waarvan 1 dus de zilveren die als laatste is aangeschaft en ook de meest onoogelijke nu al
het toestel op zich is super hoor maar uiterlijk en service van bel compagnie en van htc is knudde
Hou nu mijn hart al vast stel je toch eens voor dat ze uiteindelijk wel de curver gaan vervangen en ik het toestel moet retour zenden ,hoe lang zal ik hem kwijt zijn