LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HTC Sensation

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
nurseaal68

HTC Sensation

Ongelezen bericht door nurseaal68 »

Sinds ik mijn abonnement heb waarbij ik koos voor de HTC Sensation, heb ik problemen met het toestel.
Grootste probleem is dat de batterij snel leeg was. Eerste x dat dit probleem zich voordeed was al na 2 maanden. Er wordt dan advies gegeven om trucjes uit te halen om de batterijconditie te verbeteren en je kunt eventueel naar het filiaal van vodafone in Rotterdam waar ze terplekke naar je toestel kunnen kijken.
Ten eerste kost het een vermogen om daar te parkeren, en het is ergerlijk hoe lang het duurt( druk bezocht punt voor reparaties)
Na dat bezoek is de conditie van de batterij voor korte duur verbeterd.
Al snel begonnen de problemen weer en om het 1e jaar samen te vatten, een jaar met weinig gemak en plezier van mijn HTC Sensation. Meerdere malen gevraagd om te verzoeken om een heel ander model maar helaas kon Vodafone niets voor me betekenen.
Toen het jaar bijna voorbij was begonnen de problemen weer en ik dacht nu ga ik het via HTC regelen.
Al snel had ik iemand bij de klantenservice die de situatie serieus leek te nemen en na korte tijd kreeg ik te horen dat ik in aanmerking kwam voor een ander model ( de HTC Sensation XE) en die zou ik toegestuurd krijgen als mijn oude geretourneerd werd.
Fijn dacht ik en op 12-02-2013 is mijn HTC Sensation opgehaald door een koeriersbedrijf.
De volgende week heb ik gebeld om te vragen of ik mijn toestel nog voor mijn vakantie zou krijgen maar volgens HTC klantenservice was het wachten op een serienummer uit Tokio.
Na een week vakantie te hebben gehad ben ik op maandag gaan bellen met Klantenservice en daar werd mij verteld dat het niet duidelijk was waar mijn oude toestel was. ( half uur aan de lijn gehangen)
Het was nooit bij Dynafix aangekomen?
De volgende dag gebeld, en toen bleek het toestel ineens bij Vodafone Vlaardingen te liggen( werd me verteld)
Dat vond ik wel apart want als het zo zou zijn geweest was ik zeker al gebeld door dat filiaal omdat ik al eerder mailcontact had gehad en mijn gegevens dan ook in het pakketje zouden zitten.
Volgens HTC moest ik mijn toestel zelf maar op gaan halen, terwijl ik niet verantwoordelijk ben voor het zoekraken van mijn toestel.
Die zelfde middag heb ik naar HTC gebeld en gezegd dat ik het absurd vond dat ik mijn toetstel zelf op moest gaan halen en dat ik de toestelwisseling van oud naar nieuw dan of in het Filiaal van Vodafone wilde( omdat het toestel volgens hen daar ligt)
Ondertussen kreeg ik een mail van Dynafix op woensdag dat mijn toestel aangekomen was in hun reparatiecentrum en dat mijn toestel na reparatie weer naar mijn adres teruggestuurd zou worden?
Wat vreemd, de dag ervoor nog gehoord dat het toestel in Vlaardingen ligt en nu bij Dynafix.
Gebeld met het Dynafix en die vertelde mij op dat moment dat dat klopte, het toestel lag niet bij hen lag( huh ik heb toch een mail gekregen) en dat de mail als niet verstuurd beschouwd moest worden.
Intussen had ik al een mail naar Vodafone Vlaardingen gestuurd met de vraag of mijn toestel bij hen lag...Ik kreeg niet direct antwoord uiteraard.
Tot 2 x toe ben ik al gebeld door het koeriersbedrijf om een toestelwissel te regelen, ik zei ik heb mijn toestel niet. En zij zouden weer contact opnemen met Dynafix om dit uit te zoeken.
Donderdag wederom gebeld met HTC, en die vertelden me steeds dat mijn verhaal bij het escalatieteam ligt ? Ik heb geprobeerd helder te krijgen waarom ik dan mijn nieuwe toestel nog niet krijgt. Volgens hen moet er een wissel zijn met oud en nieuw toestel. Ik zei maar mijn toestel is buiten mijn schuld zoek, geef me gewoon mijn nieuwe toestel.
Opnieuw contact met HTC gehad op vrijdag en ondertussen wordt ik gebeld door Vodafone Vlaardingen dat mijn toestel daar NIET ligt.
Dat vermoeden had ik al.
Doorgegeven aan HTC en volgens hen ligt het probleem nu bij het escalatieteam, ja dat hoor ik al de hele week. Ik vraag waarom dit allemaal zo lang moet duren en waarom ik de dupe ben van deze zoekraking.
Vandaag maandag de 11e wederom contact gehad met HTC en kort gezegd is het jammer voor mij, maar het is niet bekend waar mijn toestel is....Ik krijg nog niet mijn nieuwe omdat er een wissel moet zijn van oud naar nieuw maar ja mijn oude toestel heb ik niet dankzij onzorgvuldig werk van HTC, DYNAFIX, DYNALOGICS of wie dan ook.
Ik ben boos, ben al sinds 12/02/2013 mijn toestel kwijt en heb al sinds februari 2012 (sinds ingaan van mijn abonnement) problemen met mijn HTC Sensation. Ik heb het spuugzat en vind HTC nalatig, wat een slechte klantenservice.
Morgen is het de 12/03/2013 en heb ik mijn telefoon 4 weken kwijt, wie gaat de onkosten van de belminuten vergoeden, wie vergoed het ongemak(abonnement met internet zonder nu mijn smartphone te hebben) Tot nu toe hoor ik niets vanuit HTC, alle initiatieven moeten vanuit mij komen. Ik ben echt boos....wordt vervolgd

rozemarijntje

Re: HTC Sensation

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Alleen probleem parkeren,makkelij op te lossen,zet de auto ergens neer,buiten de stad bv slinge en pak de metro,scheelt een hoop...

Heb heel wat htc gehad nu ook sensation....de beats ,geen problemen,ja veel whats appen kost batterij..maar ja ach..doe ik ook zelf :wink:
Htc gehad waarvan achterkant niet tehen hoesje kon,werd gemeld,toch irriteerde ik me ipv grijs was hij nu zwart wilde nw bestellen bij htc ,gewoon betalen en kreeg coulance!
Nooit meer zwart hoesje gebruikt daarna was bekent probleem...dus ...niet alles is slecht...

Ik had wel de moeite genomen om naar vlaardingen te gaan ,had misschien hoop ellende bespaard.??
Betreft coulance is vodafone niet de rotste,denk dat je heus wel verrekening krijgt.
Maar dan zou ik het mailtje of telefoon gesprek rustig en beheerst aan gaan,het is maar een tip.

Je bent helaas kwestie van....alles gaat net evn niet goed.

Nee ik werk nergens...voor geval dat

nurseaal68

Ongelezen bericht door nurseaal68 »

Gezien uw manier van schrijven, Rozemarijtje denk ik niet dat je helemaal goed begrijpt wat ik probeer te schrijven.
U zegt iets over het parkeren in Rotterdam, dat is niet het probleem.
Het probleem is dat ik met mijn problemen met de telefoon niet verder kwam bij vodafone en daardoor bij HTC een oplossing ging zoeken.
Zij hebben mijn toestel op laten halen en ik ben in goed vertrouwen er van uit gegaan dat het goed geregeld zou worden.
Ik voelde me niet verantwoordelijk voor het ophalen van mijn telefoon bij Vodafone : a. omdat het een fout van HTC en koeriersbedrijf is, b: mijn gegevens bij het pakketje zaten en dat de medewerkers van het gedoe afweten sinds dat ik klant ben bij hen en als zij het pakketje hadden gekregen hadden ze zeker gebeld( dat is niet gebeurd ) c: het toestel daar niet ligt

Daarnaast is het nu verantwoording van HTC dat mijn toestel zoek is en niet van Vodafone.

Misschien als u het verhaal leest, leest u dat ik al sedert een week contact heb( vanuit mijzelf) om een zaak die ik niet heb veroorzaakt.....
Reageer dus alleen als u nuttige tips hebt

rozemarijntje

[img]Ten%20eerste%20kost%20het%20een%20vermogen%20om%20daar%20te%20parkeren[/img]

Daar val je toc over of niet.

Danog ik reageer hoe en wanneer ik dat wil,tips of niet,dit zijn mijn ervaringen
Geef je tip,je had gewoon dat ding in vlaardingen kunnen halen en niet star volhouden nee htc en vodafone regelt het maar,welkom in de wereld,waar dingen niet altijd goed gaan!!

Dan geef ik je nog een tip dat vodafone heus wel een verrekening zal doen....als je beetje je mail of gesprek beheerst overbrengt.
Maar aangezien je dat al niet op mij kan,zie ik het somber in..
Wens je veel succes!!!

Ps weet waar ik het over heb ,de stad en vlaardingen enz...weet de weg op mijn duimpje..
Ik had persoonlijk zelf dan maar gegaan....maar tja..

Ik zeg ook kwestie van alles gaat even niet goed.

En ja datje moet wachten bij de vodafone winkel....u bent niet de enige...
Heb er ook wel eens twee uur gezeten voor een vraag!!!maar ja...
Succes...

rozemarijntje

Maar wat wil je nu eigenlijk wel voor tip??
Je zal er zelf achteraan moeten,
Bel eens juridisch loket wat je rechten zijn en de wegen die je kan bewandelen...is maar een tip..

Gesloten