| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Huawei cashback
-
thazelhoff
Huawei cashback
De beloofde cashback van 20 euro bij Huawei, vergeet het maar, niet thuis. Ik heb nu ook de consumentenbond ingeschakeld, melding gemaakt op klachtenkompas en één van de directors op linkedin aangeschreven omdat je anders niet binnenkomt. Ben benieuwd of er reactie komt maar vrees van niet. Zichtbaar Mediageweld, lees TV, is de beste oplossing voor deze leverancier. Het is een marketingstunt van categorie nul.
-
esther2605
Re: Huawei cashback
Ook ik krijg geen gehoor bij Huawei
Ze zeggen dat de post niet is aangekomen en dat ze daar niet verantwoordelijk voor zijn, dus dat er geen geld wordt teruggestort
Ik heb het ook gemeld bij de Consumentenbond
Heel erg vervelend
Ze zeggen dat de post niet is aangekomen en dat ze daar niet verantwoordelijk voor zijn, dus dat er geen geld wordt teruggestort
Ik heb het ook gemeld bij de Consumentenbond
Heel erg vervelend
Het kan ook anders:
ik heb heel erg lang moeten wachten, maar ineens: 20 euro op mijn rekening.
Ik heb het toestel destijds aangeschaft niet om ik 20 euro zou krijgen maar omdat ik het een prettig toestel vond. Die 20 euro was voor mij een bijkomende zaak. Had hem toch wel gekocht.
Dus: heb geduld en hebben jullie dat niet: dan even bij de consumenten bon informeren.
Ga aub niet eindeloos bellen: dat kost je alleen maar geld, wat hou je dan uiteindelijk nog over van je 20 euro.
Veel succes.
ik heb heel erg lang moeten wachten, maar ineens: 20 euro op mijn rekening.
Ik heb het toestel destijds aangeschaft niet om ik 20 euro zou krijgen maar omdat ik het een prettig toestel vond. Die 20 euro was voor mij een bijkomende zaak. Had hem toch wel gekocht.
Dus: heb geduld en hebben jullie dat niet: dan even bij de consumenten bon informeren.
Ga aub niet eindeloos bellen: dat kost je alleen maar geld, wat hou je dan uiteindelijk nog over van je 20 euro.
Veel succes.
-
esther2605
bedankt ik geef ook niet op maar hoe heeft u het uiteindelijk voor elkaar gekregen ?
Ik krijg steeds als antwoord dat de post niet is overgekomen en dat ze daar niet verantwoordelijk voor zijn.
Ik heb de spullen toch echt opgestuurd.
Bvd
Ik krijg steeds als antwoord dat de post niet is overgekomen en dat ze daar niet verantwoordelijk voor zijn.
Ik heb de spullen toch echt opgestuurd.
Bvd
Alles ingevuld en gewoon opgestuurd.
Misschien heb ik gewoon "geluk" gehad. Het is idd nooit te bewijzen dat je het op de post gedaan hebt en zo is het ook niet te bewijzen dat zij het wel ontvangen hebben.
Of afwachten (hoelang is het geleden?) of toch even navragen bij de consumentenbond.
succes, laat nog maar eens weten.
Misschien heb ik gewoon "geluk" gehad. Het is idd nooit te bewijzen dat je het op de post gedaan hebt en zo is het ook niet te bewijzen dat zij het wel ontvangen hebben.
Of afwachten (hoelang is het geleden?) of toch even navragen bij de consumentenbond.
succes, laat nog maar eens weten.
-
esther2605
de 10 weken is om en de helpdesk zegt steeds de post niet ontvangen te hebben
ik krijg nu ook van de he;pdesk helemaal geen reacties meer op de mail helaas
ik heb nog wel een kopie ingescanned en verstuurd maar hoor nu niets meer helaas
ik ga verder vragen bij de consumentenbond
bedankt
ik krijg nu ook van de he;pdesk helemaal geen reacties meer op de mail helaas
ik heb nog wel een kopie ingescanned en verstuurd maar hoor nu niets meer helaas
ik ga verder vragen bij de consumentenbond
bedankt
-
anja de visser
ook ik heb via kijkshop 2 huawei's aangeschaft,1 in sept/okt 2013 en 1voor mijn man in januari 2014.
de reden dat ik de 2de huawei heb gekocht is omdat ik inmiddels bekend was met het toestel en mijn man geen verstand had van smartphones en internet/instellingen.We hebben de cashback van mijn man terug ontvangen (april-mei 2014)nadat er gemaild was maar de cashback van 2013 nooit ontvangen ,nadat erover gemaild was mailden ze terug dat er was overgemaakt (maar dat was de cashback van mijn man) ,nadat ik terug gemaild had dat er 2 cashbacks liepen op hetzelfde rekening nummer en adres verteldden ze dat er was overgemaakt enige tijd geleden nog voor de cachback van mijn man,maar dat door het IBAN alles verkeerd was gegaan en jammer dan,toen ik terug mailde met fotos van beide registratie ,zelfde rekeningnummer en adres + datas EN een melding dat ze het nu maar eens goed moesten uitzoeken en dat ik het maar heel vreemd vond dat het ene wel aankwam op de normale rekening in 2014 en de andere in 2013 niet, terwijl er geen sprake was van een IBAN en dat als er geen respons meer kwam ik het zou laten uitzoeken door de consumentenbond. dat is inmiddels een week geleden en nog geen enkel respons,duidelijk is dat ze gewoon niet willen betalen,en op zon lage manier de smartphones aan de man willen brengen
de reden dat ik de 2de huawei heb gekocht is omdat ik inmiddels bekend was met het toestel en mijn man geen verstand had van smartphones en internet/instellingen.We hebben de cashback van mijn man terug ontvangen (april-mei 2014)nadat er gemaild was maar de cashback van 2013 nooit ontvangen ,nadat erover gemaild was mailden ze terug dat er was overgemaakt (maar dat was de cashback van mijn man) ,nadat ik terug gemaild had dat er 2 cashbacks liepen op hetzelfde rekening nummer en adres verteldden ze dat er was overgemaakt enige tijd geleden nog voor de cachback van mijn man,maar dat door het IBAN alles verkeerd was gegaan en jammer dan,toen ik terug mailde met fotos van beide registratie ,zelfde rekeningnummer en adres + datas EN een melding dat ze het nu maar eens goed moesten uitzoeken en dat ik het maar heel vreemd vond dat het ene wel aankwam op de normale rekening in 2014 en de andere in 2013 niet, terwijl er geen sprake was van een IBAN en dat als er geen respons meer kwam ik het zou laten uitzoeken door de consumentenbond. dat is inmiddels een week geleden en nog geen enkel respons,duidelijk is dat ze gewoon niet willen betalen,en op zon lage manier de smartphones aan de man willen brengen
-
anja de visser
mika je krijg namelijk een bevestiging per mail dat alles in goede orde is ontvangen en goedgekeurd,ik heb ze beide ontvangen
Fijn te horen.anja de visser schreef:mika je krijg namelijk een bevestiging per mail dat alles in goede orde is ontvangen en goedgekeurd,ik heb ze beide ontvangen
Op 1 april heb ik een cashbackaanvraag van Huawei voor 50 euro gedaan die binnen 10 weken overgemaakt zou worden. Na 10 weken had ik niks gehad, dus heb ik een mail gestuurd met de vraag hoe dat zat. Het antwoord was dat het 10 weken na goedkeuring overgemaakt zou worden en dat het in week 19 goedgekeurd was. In week 29 had ik nog niks, dus heb ik weer gemaild. De reactie was dat ik het inderdaad heb aangevraagd en het is goedgekeurd en ik recht heb op 50 euro maar door groot succes van de actie duurt het langer. Nu vind ik het ten eerste raar dat ze daar niet zelf eerder klanten al over hebben geïnformeerd (maar ik kan me voorstellen dat mensen het vaak vergeten, en dat ze daar op hopen), maar er is nu ook geen tijdsindicatie meer, dus ik weet niet wanneer ik er weer achteraan moet. Vervolgens heb ik nog een mail gestuurd met de vraag of ze een indicatie konden geven wanneer ik het geld kan verwachten, en toen kreeg ik weer precies dezelfde mail terug dat ik er recht op heb maar dat het langer duurt. Maar hoe lang is langer en 'zo spoedig mogelijk'? Moet ik nu rustig afwachten?
Ook ons gezin is gedupeerd. Precies hetzelfde verhaald. We hebben een cashback ID ontvangen en goedkeuring dat er uiterlijk na 10 weken de 50 euro ivm de cashback aktie van de huawei ascend G700 op onze rekening zou staan. Het toestel is in maart gekocht, cashback ID dateert ook van maart 2014. Sindsdien aan het lijntje gehouden dat het 10 weken na goedkeuring zou zijn (niet na aankoop) wat inmiddels ook al ruim verstreken is. Daarna mails dat wegens succes dat ze een achterstand met uitbetalen hebben (waarom moet je er eerst naar vragen en komt dat niet vanzelf, zo'n mailtje) en bij opnieuw vragen steeds weer dit verhaal en hun excuses.
Kan Tros Radar dit oppakken ? er zijn veel gedupeerden.
Op verzoek kan ik de diverse mails overleggen.
Update d.d. 19 augustus 2014: Niet te geloven, de 50 euro cashback is toch nog binnengekomen, nadat ik melding kreeg via email dat een ''spoed''betaling zou plaatsvinden. Toestel gekocht in februari en 1 dag later de cashback aanvraag ingediend: en dan medio augustus betaald krijgen, kun je dat nog een spoedbetaling noemen ? Maar goed, ik ben blij dat het geld binnen is gekomen waar we recht op hebben.
Kan Tros Radar dit oppakken ? er zijn veel gedupeerden.
Op verzoek kan ik de diverse mails overleggen.
Update d.d. 19 augustus 2014: Niet te geloven, de 50 euro cashback is toch nog binnengekomen, nadat ik melding kreeg via email dat een ''spoed''betaling zou plaatsvinden. Toestel gekocht in februari en 1 dag later de cashback aanvraag ingediend: en dan medio augustus betaald krijgen, kun je dat nog een spoedbetaling noemen ? Maar goed, ik ben blij dat het geld binnen is gekomen waar we recht op hebben.
Laatst gewijzigd door Lorinda op 19 aug 2014 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Bob Schurkjens
Deurwaarder inschakelen? Je kan er in elk geval mee dreigen.
We zijn duidelijk niet de enige.. http://www.klachtenkompas.nl/huawei
Hier precies hetzelfde verhaal als Lorinde en Sabiine.
Opsturen in week 12, week 22 er eens achter aan mailen.
Aanvraag is goedgekeurd in week 18, vanaf dan binnen 10 weken 20 euro cashback
Week 28 gemaild, geld nog niet gehad. Wegens succes langere wachttijd.
Week 32 weer gemaild, nog niets gekregen. Ze leggen het neer bij de administatieve afdeling die moet het nu uitzoeken.
Echt belachelijk dit. Volgens mij gokken ze er gewoon op dat er mensen niet zelf achteraan gaan.
Kan Radar hier niets mee?
Opsturen in week 12, week 22 er eens achter aan mailen.
Aanvraag is goedgekeurd in week 18, vanaf dan binnen 10 weken 20 euro cashback
Week 28 gemaild, geld nog niet gehad. Wegens succes langere wachttijd.
Week 32 weer gemaild, nog niets gekregen. Ze leggen het neer bij de administatieve afdeling die moet het nu uitzoeken.
Echt belachelijk dit. Volgens mij gokken ze er gewoon op dat er mensen niet zelf achteraan gaan.
Kan Radar hier niets mee?
Betreft cashback Huawei,
Na 15 weken nog steeds geen 20 euro ontvangen,ze houden je maar aan het lijntje?
Er zijn al 5 emails verstuurd,helpt niks,het was allang in orde volgens Huawei maar uitbetalen homaar!
Volgens mij zijn er genoeg gedupeerden,misschien dat radar er wat aan kan doen?
Ik zou niet weten wat ik hier verder aan moet doen!
Na 15 weken nog steeds geen 20 euro ontvangen,ze houden je maar aan het lijntje?
Er zijn al 5 emails verstuurd,helpt niks,het was allang in orde volgens Huawei maar uitbetalen homaar!
Volgens mij zijn er genoeg gedupeerden,misschien dat radar er wat aan kan doen?
Ik zou niet weten wat ik hier verder aan moet doen!
-
Kaatje9235
Op 9 Maart heb ik een Huawei gekocht met een cashback actie. Na maanden niets te hebben gehoord, heb ik gemaild en kreeg ik begin Juli een mail dat ze mijn aanvraag goed hadden ontvangen en binnen tien weken zouden uitbetalen. Ondertussen wat mail en belverkeer verder en tot op heden toe nog steeds geen geld ontvangen. Om moedeloos van te worden, maar ik zal er net zo lang voor mailen en bellen tot ik het heb gekregen.
Want heb geen idee helaas wat ik verder kan doen of mogelijk is...
Update, na lang mailen éindélijk mijn geld gekregen
Want heb geen idee helaas wat ik verder kan doen of mogelijk is...
Update, na lang mailen éindélijk mijn geld gekregen
Laatst gewijzigd door Kaatje9235 op 26 sep 2014 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
KARINLOOSVISSER
Ik ben al vanaf begin van het jaar bezig. steeds aan het lijntje gehouden. steeds hetzelfde riedeltje: druk, druk. kreeg eigenlijk mail dat bedrag overgemaakt zou worden met excuses voor de vertraging. dateert van 10 september. tot op heden nog geen bedrag. al weer twee boze mails gezonden, maar er wordt gewoon niet adequaat gereageerd. De mail wordt gewoon half of niet gelezen. Er wordt geen antwoord gegeven op gerichte vragen. Ik heb per saldo nog steeds mijn € 20,-- niet en dit is gewoon een principe kwestie aan het worden. Kan TROS RADAR hier niet eens achteraan gaan? Dit zijn gewoon oplichtingspraktijken. Desgewenst kan ik het mailverkeer in deze doorzenden. Het is gewoon tenenkrommend hoe schaamteloos je door HUAWEI wordt voorgelogen.