| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hulp bij keuze Mobiele telefoon nodig.
Hulp bij keuze Mobiele telefoon nodig.
Dus ik ben op zoek naar een telefoon. Ik ben een jongen van 18 en houd me vooral bezig met de pc.
Ik ga naar het HBO en ik heb er nu toch echt een nodig. Dit is eigenlijk de reden waarom ik er een nodig heb.
Dus je zou denken dat een goedkope telefoon goed genoeg is, maakt niet uit wat voor een. Maar ik ben veel bezig op de pc en met muziek en ik wil dus een telefoon dat echt perfect is daarvoor. Dus surfen op internet maar vooral goed is voor muziek.
Dus een telefoon perfect voor muziek, en dus uitbreidbaar geheugen. En natuurlijk prepaid. Want ik zal wel vaker gebeld worden, dan dat ik zelf bel.
Ik zat te denken aan 100 euro ofso... En daarbij koop ik dan nog een sd-kaart.
Alvast bedankt! ;3
Ik ga naar het HBO en ik heb er nu toch echt een nodig. Dit is eigenlijk de reden waarom ik er een nodig heb.
Dus je zou denken dat een goedkope telefoon goed genoeg is, maakt niet uit wat voor een. Maar ik ben veel bezig op de pc en met muziek en ik wil dus een telefoon dat echt perfect is daarvoor. Dus surfen op internet maar vooral goed is voor muziek.
Dus een telefoon perfect voor muziek, en dus uitbreidbaar geheugen. En natuurlijk prepaid. Want ik zal wel vaker gebeld worden, dan dat ik zelf bel.
Alvast bedankt! ;3
Re: Hulp bij keuze Mobiele telefoon nodig.
Zou zeggen kijk wat rond, een beetje telefoon met internet heb je niet onder de 100 euro.
[Link verwijderd door de moderator]
[Link verwijderd door de moderator]
-
piet jagers
Dus ik ben op zoek naar een telefoon. Ik ben een jongen van 18 en houd me vooral bezig met de pc.
Alvast bedankt! ;3
hij vraagt naar welke telefoon hij het beste kan nemen niet naar een of andere link waar hij weer kan zoeken je bent gewoon of topic snepke
Alvast bedankt! ;3
hij vraagt naar welke telefoon hij het beste kan nemen niet naar een of andere link waar hij weer kan zoeken je bent gewoon of topic snepke
Nou dan ben ik off-topic.
Wat de 1 goed vind ,vind een ander niets aan.
Wil alleen laten zien dat een telefoon met internet en uitbreidbaar geheugen geen paar tientjes kost.
En op die telefoon zit dit extra en op die zit weer wat anders.
Hij moet gewoon even rondkijken wat er allemaal voor mogelijkheden zijn
Wat de 1 goed vind ,vind een ander niets aan.
Wil alleen laten zien dat een telefoon met internet en uitbreidbaar geheugen geen paar tientjes kost.
En op die telefoon zit dit extra en op die zit weer wat anders.
Hij moet gewoon even rondkijken wat er allemaal voor mogelijkheden zijn
-
piet jagers
lees dit eens duidelijk
lees dit eens duidelijk
Ik luister graag naar advies, en ik vind het zelf fijn als iemand me een toestel als advies geeft in plaats van een link. ;3
Ik heb zelf echt rond gekeken, en wat ik heb gevonden zijn:
-HTC Smart
-Samsung Star S5230
-Samsung B3410 Delphi
Maar ik heb liever knoppen dan een touchscreen, en ookal heb er echt nog nooit mee gewerkt, een touchscreen lijkt me niet echt praktisch. Kan iemand me aub het tegendeel bewijzen?
Dus ik hoop dat iemand nog wat voor me vindt. En nog een vraagje, hoe werkt het internet op prepaid telefoon? Gaat het gewoon van je beltegoed af als je online bent op een website?
Bedankt voor alle replies btw!
Ik heb zelf echt rond gekeken, en wat ik heb gevonden zijn:
-HTC Smart
-Samsung Star S5230
-Samsung B3410 Delphi
Maar ik heb liever knoppen dan een touchscreen, en ookal heb er echt nog nooit mee gewerkt, een touchscreen lijkt me niet echt praktisch. Kan iemand me aub het tegendeel bewijzen?
Dus ik hoop dat iemand nog wat voor me vindt. En nog een vraagje, hoe werkt het internet op prepaid telefoon? Gaat het gewoon van je beltegoed af als je online bent op een website?
Bedankt voor alle replies btw!
Aan een telefoon kan ik je niet helpen.
Ik heb zelf een nokia ,die bevalt me goed.Kan er mee op internet,er zit een sd-kaart in.Heb wel een abo
Zo werkt het met met prepaid
http://pc-en-internet.infonu.nl/tips-en ... ement.html
Ik heb zelf een nokia ,die bevalt me goed.Kan er mee op internet,er zit een sd-kaart in.Heb wel een abo
Zo werkt het met met prepaid
http://pc-en-internet.infonu.nl/tips-en ... ement.html
-T-Mobile LG Pop GD510 Black
[Link verwijderd door de Moderator]lack-prepaid
-Vodafone Samsung Star S5230 Silver
[Link verwijderd door de Moderator]
Nou deze 2 heb ik nog gevonden.Wat vinden jullie ervan? Weet iemand trouwens het maximum geheugen van deze telefoons?
Verder denk ik dat ik gewoon deze 5 telefoons eens op een rijtje zet in tabs. en dan gewoon vergelijken. Natuurlijk wacht ik nog op replies van jullie!
[Link verwijderd door de Moderator]lack-prepaid
-Vodafone Samsung Star S5230 Silver
Nou deze 2 heb ik nog gevonden.Wat vinden jullie ervan? Weet iemand trouwens het maximum geheugen van deze telefoons?
Verder denk ik dat ik gewoon deze 5 telefoons eens op een rijtje zet in tabs. en dan gewoon vergelijken. Natuurlijk wacht ik nog op replies van jullie!
Blijkbaar krijg ik ook gratis internet tot september, en het lijkt me overal een redelijk apparaat.
Dit wordt 'em denk ik. Waarom kan ik maar maximaal 8 GB kopen trouwens? Verkopen ze zelf geen 16 GB?
Blijkbaar krijg ik ook gratis internet tot september, en het lijkt me overal een redelijk apparaat.
Dit wordt 'em denk ik. Waarom kan ik maar maximaal 8 GB kopen trouwens? Verkopen ze zelf geen 16 GB?
Ik heb net gekeken en ik moet dan dus 2 keer sms-en in totaal, en dan krijg ik 2 GB datategoed. Is dat veel?vogels schreef:Wel even verder kijken dan je neus lang is! Oftewel: lees de voorwaarden over 'gratis' internet eens.Blijkbaar krijg ik ook gratis internet tot september
Hier zijn de voorwaarden:
http://www.phonehouse.nl/media/document ... _actie.pdf
Kan iemand voor de zekerheid even kijken?
EDIT:
Okay dus het zit denk ik zo:
-Ik activeer me sim-kaart
-Stuur een sms naar 1616 met de tekst "internet"
-Dan ontvang ik bericht dat ik het tegoed heb ontvangen
-Dan om dat nog eens te activeren moet ik nog eens sms-en of bellen
Dit staat er ook nog bij:
"Let op: tot het moment dat je een bevestiging hebt ontvangen dat het
datategoed is toegekend en dit geactiveerd is, betaal je voor
dataverbruik via je beltegoed."
Dus ik moet niet op internet als ik het nog niet heb geactiveerd? In ieder geval 2 GB lijkt me erg veel, want op Simyo kon je volgens mij 30 dagen internet hebben voor 10 euro, tot 200 MB.
Ik denk dat die 2gb dan echt heel veel is ookal is dat alles wat ik krijg tot 30 september.
veel mensen klagen wel over vodafone (maar zelf geen probleem mee)
die heeft een maand internet voor 9,50 bij de blox..
kijk naar dat soort acties bij profiders (voda zal niet de enigste zijn) en niet naar "leuke"acties over zoveel maanden gratis want er zitten grote maar's aan vast vaak
die heeft een maand internet voor 9,50 bij de blox..
kijk naar dat soort acties bij profiders (voda zal niet de enigste zijn) en niet naar "leuke"acties over zoveel maanden gratis want er zitten grote maar's aan vast vaak
Maar die prepaid Samsung Star is dus van T-Mobile he, moet ik dan ook bij T-mobile zelf de internet kopen? Lijkt me logisch. ;3
EDIT:
"Met PrePaid Internet zit je nergens aan vast en betaal je alleen voor wat je verbruikt (€ 0,20 per MB incl. btw)."
Is dat niet erg veel? 0,20 Euro per MB....
EDIT 2:
Laat maar, er zijn ook bundels:
Plus: 200 MB voor € 9,95;
Maximaal: 2 GB voor € 29,95.
Allebei maximaal een maand.
Maar nog iemand kritiek op de Samsung Star S5230?
EDIT:
"Met PrePaid Internet zit je nergens aan vast en betaal je alleen voor wat je verbruikt (€ 0,20 per MB incl. btw)."
Is dat niet erg veel? 0,20 Euro per MB....
EDIT 2:
Laat maar, er zijn ook bundels:
Plus: 200 MB voor € 9,95;
Maximaal: 2 GB voor € 29,95.
Allebei maximaal een maand.
Als jij die telefoon zelf wel ziet zitten, moet je die pakken.Noruxas schreef:
Maar het is wel een touchscreen.
Verschillende berichten zijn aangepast of verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.
-Gebruikers zullen zich in een discussie beperken tot het onderwerp.
-Het is niet toegestaan allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven te promoten of hierbij gebruik te maken van hyperlinks naar website
-Gebruikers zullen zich in een discussie beperken tot het onderwerp.
-Het is niet toegestaan allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven te promoten of hierbij gebruik te maken van hyperlinks naar website
Ik heb sinds 1,5 week een Samsung Star2 en ben er erg tevreden over. Ik wil niks anders dan een touchscreen, vind ik veel handiger. Vandaar de keuze voor deze telefoon. Zit ook een Mediaplayer op.
Ik kan ook internetten via Wifi maar dat stelt niet echt veel voor, het is geen smartphone.
Enige probleem is dat ik binnenshuis geen bereik heb met mn Vodafone sim abo
Ik kan ook internetten via Wifi maar dat stelt niet echt veel voor, het is geen smartphone.
Enige probleem is dat ik binnenshuis geen bereik heb met mn Vodafone sim abo
-
Roytheslayer
Zou als ik jou was gaan voor een Sony Ericsson X8, of een Samsung Galaxy Mini.
Zitten wel iets boven je budget, zitten rond de 129 euro, maar zijn die paar tientjes meer zeker waard.
Zijn allebei Android toestellen, dus veel apps voor te krijgen.
Zitten wel iets boven je budget, zitten rond de 129 euro, maar zijn die paar tientjes meer zeker waard.
Zijn allebei Android toestellen, dus veel apps voor te krijgen.
Ik zou eerst kijken naar waar welke provider je wilt nemen. Als je het internet wilt omdat je naar het HBO gaat, die opleiding begint waarschijnlijk pas eind augustus. Een aanbieding zoals bij Telfort dat je tot eind september gratis kunt internetten geeft voor jou dan dus maar relatief kort voordeel. Je kunt dan beter kijken bij welke aanbieder je na die tijd voordelig kunt internetten. Volgens mij (ik kan het mis hebben) heb je bij Telfort alleen internet voor een vast maandtarief als je ook een abonnement hebt, wat het dan dus wel weer duurder maakt. Dan zit je over 2 jaar gezien gemiddeld op bijna 15 euro per maand. Bij bv Vodafone kun je ook bij prepaid voor een vast maandbedrag (10 euro) internetten.
Ik heb zelf een prepaid nokia 5230. Kostte geloof ik 80 euro. Heeft een groot touchscreen, wat ik voor internetten en andere applicaties juist wel handig vind. Want bij een telefoon met knoppen kan de ruimte die door de knoppen wordt ingenomen natuurlijk niet meer voor het scherm worden gebruikt. Het werkt ook wel prettig bij het bellen, je kunt het zo instellen (maar dat hoeft niet) dat als je de 'knoppen' die op het scherm komen indrukt, dat je dan ook echt een klikje voelt. Ook heeft hij een muziekspeler met koptelefoonaansluiting en enige instelmogelijkheden voor het geluid.
Verder heeft de telefoon als leuk extra gadget ingebouwde gps en (alleen bij Nokia) gratis te downloaden wegenkaarten (ook via je vast computer te doen), dus je kunt hem ook als tomtom gebruiken zonder extra internetverbruik. Veel andere toestellen werken alleen met online routeplanners etc., wat natuurlijk veel dataverkeer genereert (waardoor je wellicht snel over je max gaat). Ik heb op dit moment zelf geen internetabo bij de telefoon, dus ik gebruik hem alleen als offline routeplanner. En omdat hij ook bluetooth heeft, werkt dat helemaal makkelijk in de auto. Muziek van de muziekspeler en de routeaanwijzingen komen zo gewoon door de luidsprekers van de auto.
Enige nadeel tot nu toe vind ik dat dit type geen wifi heeft, dus je kunt niet thuis of bij hotspots gratis via wifi internetten. Maar als je toch een internetabo bij je gsmprovider wil, dan hoeft dat geen probleem te zijn. Anders toch een type nemen dat een fractie duurder is.
Ik heb zelf een prepaid nokia 5230. Kostte geloof ik 80 euro. Heeft een groot touchscreen, wat ik voor internetten en andere applicaties juist wel handig vind. Want bij een telefoon met knoppen kan de ruimte die door de knoppen wordt ingenomen natuurlijk niet meer voor het scherm worden gebruikt. Het werkt ook wel prettig bij het bellen, je kunt het zo instellen (maar dat hoeft niet) dat als je de 'knoppen' die op het scherm komen indrukt, dat je dan ook echt een klikje voelt. Ook heeft hij een muziekspeler met koptelefoonaansluiting en enige instelmogelijkheden voor het geluid.
Verder heeft de telefoon als leuk extra gadget ingebouwde gps en (alleen bij Nokia) gratis te downloaden wegenkaarten (ook via je vast computer te doen), dus je kunt hem ook als tomtom gebruiken zonder extra internetverbruik. Veel andere toestellen werken alleen met online routeplanners etc., wat natuurlijk veel dataverkeer genereert (waardoor je wellicht snel over je max gaat). Ik heb op dit moment zelf geen internetabo bij de telefoon, dus ik gebruik hem alleen als offline routeplanner. En omdat hij ook bluetooth heeft, werkt dat helemaal makkelijk in de auto. Muziek van de muziekspeler en de routeaanwijzingen komen zo gewoon door de luidsprekers van de auto.
Enige nadeel tot nu toe vind ik dat dit type geen wifi heeft, dus je kunt niet thuis of bij hotspots gratis via wifi internetten. Maar als je toch een internetabo bij je gsmprovider wil, dan hoeft dat geen probleem te zijn. Anders toch een type nemen dat een fractie duurder is.
Dus een telefoon met Wifi kan gratis op internet?! Kun je het wat verder uitleggen? Met Wifi ga je toch op een ander persoon's internet?
En dat betekent dat ik niet altijd op internet kan toch? Of ik heb een buurman met onbeveiligd netwerk. ;3
Ookal denk ik toch dat ik voor de Star ga. Mischien is er al een met Wifi. Toch raar dat niemand iets heeft gezegd over Wifi.
EDIT:
http://www.typhone.nl/gsm/samsung/1735/ ... ack#review
Voor 50 euro meer heb ik Wifi, als je nagaat dat de Star 60 euro is, en dan nog een SD card 8 gb van 20 euro. Is dat het waard? Die 50 euro?
En dat betekent dat ik niet altijd op internet kan toch? Of ik heb een buurman met onbeveiligd netwerk. ;3
Ookal denk ik toch dat ik voor de Star ga. Mischien is er al een met Wifi. Toch raar dat niemand iets heeft gezegd over Wifi.
EDIT:
http://www.typhone.nl/gsm/samsung/1735/ ... ack#review
Voor 50 euro meer heb ik Wifi, als je nagaat dat de Star 60 euro is, en dan nog een SD card 8 gb van 20 euro. Is dat het waard? Die 50 euro?
je kan bij veel scholen al op hun netwerk maar ook bv bij de la place en de mac heb je gratis wifi
Ik heb thuis Wifi.