LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] i mode gebruik

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
veelnamen

i mode gebruik

Ongelezen bericht door veelnamen »

Hoi allen,

Wie heeft er een mobiele telefoon met I mode erop? Ik heb er dus eentje gekocht makkelijk dacht ik, maar wat ik niet wist is dat het verbuik hiervan wel heel snel gaat dus je beltegoed is erg snel er door heen gejaagd. Zeker het downloaden van ringtones gaat snel. Nu heb ik dus maar een imode abonnement genomen van 7,50 Euro dan gaat het niet zo snel. Eigenlijk vind ik moeten ze je waarschiuwen hoeveel het allemaal gaat kosten als je informatie op vraagt.

gwreijman

Re: i mode gebruik

Ongelezen bericht door gwreijman »

Ik denk dat je eerst had moeten kijken bij de tarieven wat dataverkeer kost bij i-mode.

Dataverkeer bij pre-pay is altijd erg prijzig, bij abbo altijd minder.

Na even te zoeken op de site van KPN Hi zag ik het volgende.
Voor het gebruik van het i-mode netwerk betaal je € 10,00 per MB. Het bezoeken van de meeste i-mode sites is gratis. Voor sommige sites moet je echter betalen.
Als je moet betalen voor een site koop je een maandkaartje. Dat betaal je van je PrePai-tegoed . Een maandkaartje kost maximaal € 2,00 . Je kunt daarmee de site één maand lang zo vaak bezoeken als je wilt. Na een maand vervalt de toegang tot de dienst automatisch. Uiteraard kun je dan weer een nieuw maandkaartje kopen.

Gesloten