LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Inflatie kosten mobiel abonnement

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Yvonart

Inflatie kosten mobiel abonnement

Ongelezen bericht door Yvonart »

De kosten van een mobiel abonnement zijn aangepast.nu betaal je deze over je abonnement.nu zit bij mij mijn telefoon er nog bij in zonder specificatie kosten afkoop telefoon en kosten abonnement. Nu zijn er inflatie kosten bij gekomen en die worden berekend over alle kosten. Inflatie is toch alleen voor het abonnement? Toch niet over de afkoop van de telefoon? Bij KPN beweren dat van wel. In tegenstelling met eerdere uitzendingen over contract met gratis telefoon. :oops:

sylvesterb

Re: Inflatie kosten mobiel abonnement

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Yvonart schreef:De kosten van een mobiel abonnement zijn aangepast.nu betaal je deze over je abonnement.nu zit bij mij mijn telefoon er nog bij in zonder specificatie kosten afkoop telefoon en kosten abonnement. Nu zijn er inflatie kosten bij gekomen en die worden berekend over alle kosten. Inflatie is toch alleen voor het abonnement? Toch niet over de afkoop van de telefoon? Bij KPN beweren dat van wel. In tegenstelling met eerdere uitzendingen over contract met gratis telefoon. :oops:
Inflatie gaat over alle kosten dus ook over de afkoop van de telefoon. KPN heeft hier dus gelijk in.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Het gaat om een telefoon die op krediet is gekocht. Dit is alsof een telefoon in 2016 voor € 240,- is verkocht aan de klant en deze wordt afbetaald met € 10,- per maand. En KPN in 2017 voor diezelfde telefoon op eens € 270,- wil hebben (wegens inflatie) zodat nog 12 termijnen van € 12,50 resteren. Een verkoper kan de prijs van een telefoon niet verhogen nadat hij deze heeft verkocht, ook niet als deze telefoon nog moet worden afbetaald.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Voor mij inmiddels verouderde model is de opruimprijs...... dus ik zou dan juist de andere kant op gaan!
De mobiele kosten mag.. maar dat staat hier boven al...

asja

Ongelezen bericht door asja »

Mijn abonnement was 40 euro per maand . Nu ineens zonder enige uitleg 40.22 euro. Als dit de inflatie is vind ik die wel erg hoog

Verwijderd

Ongelezen bericht door Verwijderd »

asja schreef:Mijn abonnement was 40 euro per maand . Nu ineens zonder enige uitleg 40.22 euro. Als dit de inflatie is vind ik die wel erg hoog
Dat is een verhoging van 0,55%...

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Dat zou zo zijn als je abonnement iedere maand meer zou kosten. Dus komende maand 40,22, de maand erna 40,45, de maand daarna 40,69 etc. Maar dat is niet het geval. Je abonnement gaat van 480 per jaar naar 482,64 per jaar. 0,55% meer, dus.

(Prijzig abonnement, trouwens.)

Henk Toeter

Ongelezen bericht door Henk Toeter »

redhead55 schreef:Klopt, MAAR is per maand! Als dat inflatiecorrectie zou zijn dan zou de inflatie op jaarbasis 12 x 0,55% = 6,6% zijn!
Mind = Blown

renewouters

Ongelezen bericht door renewouters »

kweenie schreef: (Prijzig abonnement, trouwens.)
Wellicht heb jij meer informatie maar ik zie nergens wat voor soort abonnement dit is. Knap dat je dan concluderen dat het prijzig is.

renewouters

Ongelezen bericht door renewouters »

alfatrion schreef:Het gaat om een telefoon die op krediet is gekocht. Dit is alsof een telefoon in 2016 voor € 240,- is verkocht aan de klant en deze wordt afbetaald met € 10,- per maand. En KPN in 2017 voor diezelfde telefoon op eens € 270,- wil hebben (wegens inflatie) zodat nog 12 termijnen van € 12,50 resteren. Een verkoper kan de prijs van een telefoon niet verhogen nadat hij deze heeft verkocht, ook niet als deze telefoon nog moet worden afbetaald.
Sue the bastards!

Gesloten