| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Instelling Nokia E75
Instelling Nokia E75
Heeft iemand een verkorte handleiding voor instelling GSM Nokia E75 ??, cq zijn er bedrijven die dit soort smartphones instellen en via de WiFi internet/mail inregelen ??
Re: Instelling Nokia E75
Heb je al gegoogled? De e75 is een heel makkelijk toestel.
FHV schreef:Heb je al gegoogled? De e75 is een heel makkelijk toestel.
Dan vind ik een PDF handleiding van 214 blz, teveel om uit te printen, eigenlijk zoekt zij een ITC,er met kennis van zaken, de gsm winkels hebben deze diensten niet
Een ictér om je telefoon in te stellen? Meen je niet toch?
wanneer kom je langs bij m,n moeder om haar E75 in te stellen, vergelijk de phones maar met een laptop ogFHV schreef:Een ictér om je telefoon in te stellen? Meen je niet toch?
-
HTCHenk007
Zeker met vodafone?
Anders ga langs een willekeurige telecom winkel die zijn vast wel bereid om dat te doen voor u. Tip: ga in de daluren
MVG,
Henk
Anders ga langs een willekeurige telecom winkel die zijn vast wel bereid om dat te doen voor u. Tip: ga in de daluren
MVG,
Henk
FHV schreef:Probeer dit eens
http://www.nokia.nl/support/productsupp ... -up-e-mail
ths bijna gelukt, ik moet m,n gebruiksnaam nog terughalen
Zelfs Vodafone ondersteunt de mail aansluiting via provider UPC niet, internet kan ik via m,n WiFi verbinding draaien, Mail lukt niet zonder aanvullend abbo , WAT TE DOEN ????
Henri42 schreef:Zelfs Vodafone ondersteunt de mail aansluiting via provider UPC niet, internet kan ik via m,n WiFi verbinding draaien, Mail lukt niet zonder aanvullend abbo , WAT TE DOEN ????
Upc geeft de poortnummers niet door , vreemd toch ?