LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Internet plusbellen met KPN
Internet plusbellen met KPN
sinds 4 1/2 week ben ik in het bezit van internetplus bellen van de kpn. het dreigt uit te lopen tot een mislukking. telefoon die gewoon een hele dag uitvalt. moeilijk op te starten internet. KPN die belooft terug te bellen maar dit niet doet etc. wie herkent deze problemen?
Re: Internet plusbellen met KPN
Ik heb InternetPlusBellen sinds half mei en het werkt perfect.
Heb nog geen 1 keer zonder internet of telefonie gezeten.
Herken helaas dus je problemen niet
Heb nog geen 1 keer zonder internet of telefonie gezeten.
Herken helaas dus je problemen niet
Hallo Borie
In ieder geval ook nog tevreden klanten. Na een weekend geklooi met internet gaat het bij mij ook weer de goede kant op. Wel baal ik van de slechte service van KPN. Ik heb in 2 weken tijd 2 x met ze gebeld en tot 2x toe te horen gekregen dat ze binnen 2 werkdagen terug zouden bellen. Moet dus nog gebeuren...
Smeegle
In ieder geval ook nog tevreden klanten. Na een weekend geklooi met internet gaat het bij mij ook weer de goede kant op. Wel baal ik van de slechte service van KPN. Ik heb in 2 weken tijd 2 x met ze gebeld en tot 2x toe te horen gekregen dat ze binnen 2 werkdagen terug zouden bellen. Moet dus nog gebeuren...
Smeegle
-
Ik heb net goede ervaringen met de service van KPN. Heb ook InternetPlusBellen en de eerste 2 weken problemen gehad met bellen. Problemen zijn verholpen en toen ik zei dat ik de extra kosten die ik gemaakt heb doordat ik mobiel moest bellen terug wilde hebben, boden zij aan om 2 maanden de abonnementskosten te betalen. Hiermee ging ik uiteraard akkoord.
Ik heb hierna ook geen enkel probleem meer gehad.
Ik heb hierna ook geen enkel probleem meer gehad.
Inmiddels heb ik ook goede afspraken met de KPN kunnen maken. Er is mij een tegemoedkoming beloofd voor de gemaakte onkosten en het geleden leed. Nu maar hopen dat alles het blijft doen zodat ook ik tevreden kan zijn met Internetplus bellen. Wel valt mij op dat de probleemmeldingen erg chaotisch, zo niet, geregistreerd worden. Vanaf verschillende KPN locaties ben ik teruggebeld (den Bosch en Amsterdam) en op de een of andere manier corresponderen die niet goed met elkaar.
-
ik heb sins half juni internetplusbellen
het is een drama
ik zit vandaag 25-08 alweer zonder telefoon ik heb nu gemaild en geschreven dat ik van deze hele handel af wil wegens geleverd wanproduckt
en mijn telf rekening blokkeer tot dit opgelost is ik heb ook al een vermogen gebeld naar dat 0900 nr ze reageren niet eens
gr henny.
het is een drama
ik zit vandaag 25-08 alweer zonder telefoon ik heb nu gemaild en geschreven dat ik van deze hele handel af wil wegens geleverd wanproduckt
en mijn telf rekening blokkeer tot dit opgelost is ik heb ook al een vermogen gebeld naar dat 0900 nr ze reageren niet eens
gr henny.
Beste Henny,
Ook ik zit vandaag 25/8 grotendeels zonder telefoonverbinding. Vanmorgen was ik aan het telefoneren, een niet onbelangrijk gesprek, heb ik ineens een 'dode lijn'. Heb er uiteraard weer melding van gemaakt. Vanmiddag heb ik een getelefoneerd en hoorde steeds op de achtergrond geluiden. Ik dacht dat aan de andere kant de radio aanstond. Niet dus... Toen ik na dat gesprek nog een keer wilde bellen was de lijn wederom dood. Resetten, aan-uit zetten: niets hielp. Ik word er echt niet goed van. Ook ik sta op punt alles op te zeggen. Maar in jou geval zal ik toch een schadeclaim indienen. Bel 020-4842495 en meld je klacht. In mijn geval is er een goede regeling getroffen (b.v. de onkosten voor het bellen met dat belachelijke 0900 nummer).
Succes!
Smeegle
Ook ik zit vandaag 25/8 grotendeels zonder telefoonverbinding. Vanmorgen was ik aan het telefoneren, een niet onbelangrijk gesprek, heb ik ineens een 'dode lijn'. Heb er uiteraard weer melding van gemaakt. Vanmiddag heb ik een getelefoneerd en hoorde steeds op de achtergrond geluiden. Ik dacht dat aan de andere kant de radio aanstond. Niet dus... Toen ik na dat gesprek nog een keer wilde bellen was de lijn wederom dood. Resetten, aan-uit zetten: niets hielp. Ik word er echt niet goed van. Ook ik sta op punt alles op te zeggen. Maar in jou geval zal ik toch een schadeclaim indienen. Bel 020-4842495 en meld je klacht. In mijn geval is er een goede regeling getroffen (b.v. de onkosten voor het bellen met dat belachelijke 0900 nummer).
Succes!
Smeegle
-
bedankt voor je reactie smeegy
ik ga dit proberen maar die handel gaat er uit niet goed schiks dan maar kwaadschiks
vr gr henny
ik ga dit proberen maar die handel gaat er uit niet goed schiks dan maar kwaadschiks
vr gr henny
Hallo Henny,
Groot gelijk. Ik kijk het de maand september nog even aan en anders ga ik hetzelfde doen.
Vannacht om 24.00 uur zat ik aan de telefoon en toen dacht ik weer een radio te horen. Degene waarmee ik belde had geen radio aan. Toen ik goed luisterde kon ik letterlijk Lional Richy horen zingen: 'all night long'! Het is te belachelijk voor woorden.
Succes met claimen en houd me op de hoogte als je wilt!
groeten,
Smeegle
Groot gelijk. Ik kijk het de maand september nog even aan en anders ga ik hetzelfde doen.
Vannacht om 24.00 uur zat ik aan de telefoon en toen dacht ik weer een radio te horen. Degene waarmee ik belde had geen radio aan. Toen ik goed luisterde kon ik letterlijk Lional Richy horen zingen: 'all night long'! Het is te belachelijk voor woorden.
Succes met claimen en houd me op de hoogte als je wilt!
groeten,
Smeegle
Ik mag onderhand blij zijn dat KPN zijn beloftes niet nakomt
Ik kreeg in April email dat ik me kon opgeven voor InternetPlusBellen, in Juli telefonisch gedaan, alles was 100% in orde volgens de verkoper, 1 week later kreeg ik een bedankbrief voor interesse in InternetPlusBellen. Gebeld dat ik me al had opgegeven, niets van bekend, en voorlopig kunt u zich ook niet meer opgeven. U kunt wel ADSL direct krijgen. MAAR DAT WIL IK NIET.
Ben maar weer naar Chello gegaan, hopelijk hier geen problemen meer net als een paar jaar geleden met hun limietzooi
Ik kreeg in April email dat ik me kon opgeven voor InternetPlusBellen, in Juli telefonisch gedaan, alles was 100% in orde volgens de verkoper, 1 week later kreeg ik een bedankbrief voor interesse in InternetPlusBellen. Gebeld dat ik me al had opgegeven, niets van bekend, en voorlopig kunt u zich ook niet meer opgeven. U kunt wel ADSL direct krijgen. MAAR DAT WIL IK NIET.
Ben maar weer naar Chello gegaan, hopelijk hier geen problemen meer net als een paar jaar geleden met hun limietzooi
-
hallo smeegle
bedankt voor het telefnr ik heb dit gebeld
en ben tot de volgen de afspraak gekomen binnen een week word
mijn telefoon weer op de oude analoog lijn terug gezet de box blijft zitten en ik ga weer met mijn oude adsl lite verder voor het bel tegoed naar dat 0900 nr krijg ik 2 maanden abonnemet terug
het was gisteren weer raak ze hoeven hier ook niet meer mee aan te komen
groeten henny.
p.s lammert zint eer je begint.
bedankt voor het telefnr ik heb dit gebeld
en ben tot de volgen de afspraak gekomen binnen een week word
mijn telefoon weer op de oude analoog lijn terug gezet de box blijft zitten en ik ga weer met mijn oude adsl lite verder voor het bel tegoed naar dat 0900 nr krijg ik 2 maanden abonnemet terug
het was gisteren weer raak ze hoeven hier ook niet meer mee aan te komen
groeten henny.
p.s lammert zint eer je begint.
-
nu is het gebeurd die experia gaat weer de deur uit ik wacht nog wel even .
afgelopen maandag de vierde experia box uitgebrand nu is het gebeurd ga mooi weer terug naar me oude situatie.
er zou vandaag een montuer komen die is niet geweest kpn heeft niks van zich laten horen .
dan zelf maar bellen (mobiel) heb de hele bende opgezegd ze porteren me maar terug (was niet mogelijk dan maken ze het maar mogelijk)
heb drie jaar lang mijn e-tech RTVP03 aan mijn Speedtouch 500 gekoppeld nooit een enkel probleem.
heb nu sinds 19 augustus mijn vierde experia
de eerste hield het twee week de tweede een week en de derde anderhalf uur ,
en deze heeft het een week draadloos volgehouden en maandag de router er aangekoppeld .
en binnen 50 minuten stinken dat ding dat wil je niet weten.
eerst werd het geweten aan mijn telefoon combinatie toen aan mijn intern netwerk
zout toch een eind op kpn bestel eerst degelijke hardware en test deze uitgebreid voor je een nieuw product op de markt wil brengen.
deze week wordt ik nog gebeld voor een oplossing doen ze dat niet dan ben ik volledig genezen van de kpn .
dan maar naar de kabel terug en de telefonie ook maar via de kabel.
We wachten af wat ze nu gaan voorstellen heb gezegd dat ze me maar een losse voip gteway moeten leveren en de gegevens voor me SIP Server daar heb ik meer vertrouwen in dan die ellende ie ik nu heb
afgelopen maandag de vierde experia box uitgebrand nu is het gebeurd ga mooi weer terug naar me oude situatie.
er zou vandaag een montuer komen die is niet geweest kpn heeft niks van zich laten horen .
dan zelf maar bellen (mobiel) heb de hele bende opgezegd ze porteren me maar terug (was niet mogelijk dan maken ze het maar mogelijk)
heb drie jaar lang mijn e-tech RTVP03 aan mijn Speedtouch 500 gekoppeld nooit een enkel probleem.
heb nu sinds 19 augustus mijn vierde experia
de eerste hield het twee week de tweede een week en de derde anderhalf uur ,
en deze heeft het een week draadloos volgehouden en maandag de router er aangekoppeld .
en binnen 50 minuten stinken dat ding dat wil je niet weten.
eerst werd het geweten aan mijn telefoon combinatie toen aan mijn intern netwerk
zout toch een eind op kpn bestel eerst degelijke hardware en test deze uitgebreid voor je een nieuw product op de markt wil brengen.
deze week wordt ik nog gebeld voor een oplossing doen ze dat niet dan ben ik volledig genezen van de kpn .
dan maar naar de kabel terug en de telefonie ook maar via de kabel.
We wachten af wat ze nu gaan voorstellen heb gezegd dat ze me maar een losse voip gteway moeten leveren en de gegevens voor me SIP Server daar heb ik meer vertrouwen in dan die ellende ie ik nu heb
-
dat is nog niet alles nu wil ik zo snel mogelijk weer telefonisch bereikbaar zijn maar volgens "de KPN" kan dit niet 123 omdat ik uitgeporteerd ben .
ze moeten nog even doorgaan daar bij KPN dan porteer ik de kpn uit bij de deur uit
op naar andere provider dit is niks ben jaren lang goede klant geweest maar als ze een dienst aan bieden dan moeten ze eerst alles beter testen voor ze het vrij gaan geven.
dit is een giga miskleun van de kpn
ze moeten nog even doorgaan daar bij KPN dan porteer ik de kpn uit bij de deur uit
op naar andere provider dit is niks ben jaren lang goede klant geweest maar als ze een dienst aan bieden dan moeten ze eerst alles beter testen voor ze het vrij gaan geven.
dit is een giga miskleun van de kpn
Hallo allemaal
Je moet als het kan overstappen naar tiscali met telefonie perfecte adsl verbinding zeer snel en een goede telefoon verbinding ben sinds september 2005 aangesloten geen enkel probleem
gr rob
Je moet als het kan overstappen naar tiscali met telefonie perfecte adsl verbinding zeer snel en een goede telefoon verbinding ben sinds september 2005 aangesloten geen enkel probleem
gr rob
-
zo geregeld kpn gaat hier de deur uit
als ze niet de moeite nemen voor een serieus antwoord
en alleen maar afschepen dan wil ik geen klant meer zijn
heb alle diensten opgezegd
en wens eerst geen gebruik meer te maken van de diensten van kpn
ga mooi naar de kabel en telefonie via de kabel is ook niet probleemloos maar wel een betere optie dan de kpn
als ze niet de moeite nemen voor een serieus antwoord
en alleen maar afschepen dan wil ik geen klant meer zijn
heb alle diensten opgezegd
en wens eerst geen gebruik meer te maken van de diensten van kpn
ga mooi naar de kabel en telefonie via de kabel is ook niet probleemloos maar wel een betere optie dan de kpn
-
Na wat startproblemen in de eerste week, heb ik geen enkel probleem meer gehad. En tijdens de problemen was ik erg over de service van KPN te spreken. Zo heb ik heb i.v.m. die problemen de eerste twee maanden geen kosten hoeven te betalen.
-
eerste twee weken totaal geen problemen gehad
tot van het een op het andere moment mijn experiabox alle lampjes uit en stinken naar kortsluiting.
lag aan combinatie van telefoon toestelen werd gezegd toen
nieuwe gekregen heeft het een week volgehouden met alleen op de experia aangesloten een kpn toestel de t88 de het eerste druk toestel na de draaischijf
weer het zelfde verhaal stinken naar kortsluiting en weer geen lapmpjes
toen geen enkel telefoon toestel er op aangesloten alleen draadloos gebruikt na 1.5 uur de experia weer einde oefening
weer een nieuwe experia nr 4 die heeft week volgehouden weer einde oefening
wat blijkt ik ben zendamateur zodra ik begin te praten op de tien meter band met ene vermogen van meer dan 5 watt
piekt de adapter van siemens die bij de experia is naar 35 volt.
nu blijkt dat dit probleem al sinds mei bekent is bij siemens en de kpn
en de monteurs staan elke keer voor een raadsel.
heb dit probleem voorgelegd bij kpn die zeiden hier niks aan te kunnen doen.
heb mede door deze oplossing van kpn besloten om geen klant meer te zijn.
tot van het een op het andere moment mijn experiabox alle lampjes uit en stinken naar kortsluiting.
lag aan combinatie van telefoon toestelen werd gezegd toen
nieuwe gekregen heeft het een week volgehouden met alleen op de experia aangesloten een kpn toestel de t88 de het eerste druk toestel na de draaischijf
weer het zelfde verhaal stinken naar kortsluiting en weer geen lapmpjes
toen geen enkel telefoon toestel er op aangesloten alleen draadloos gebruikt na 1.5 uur de experia weer einde oefening
weer een nieuwe experia nr 4 die heeft week volgehouden weer einde oefening
wat blijkt ik ben zendamateur zodra ik begin te praten op de tien meter band met ene vermogen van meer dan 5 watt
piekt de adapter van siemens die bij de experia is naar 35 volt.
nu blijkt dat dit probleem al sinds mei bekent is bij siemens en de kpn
en de monteurs staan elke keer voor een raadsel.
heb dit probleem voorgelegd bij kpn die zeiden hier niks aan te kunnen doen.
heb mede door deze oplossing van kpn besloten om geen klant meer te zijn.
Juridisch advies: Wat kun je doen als je ontevreden bent over je provider:
http://www.planet.nl/planet/show/id=219 ... /sc=2404ea
http://www.planet.nl/planet/show/id=219 ... /sc=2404ea
InternetPlusBellen werkt in grote delen van Nederland nog niet goed en verkopers van KPN zullen ook duidelijk vertellen dat ze geen garantie kunnen verbinden aan de werking ervan.
Ik weet niet waar u allen vandaan komt, maar voor zo ver ik weet werkt het enkel nog in de Randstad naar behoren.
Ik weet niet waar u allen vandaan komt, maar voor zo ver ik weet werkt het enkel nog in de Randstad naar behoren.
-
Ik woon in Limburg en heb alleen in het begin (juli) problemen gehad en daarna niet meer. Wel heb ik afgelopen week een brief van de KPN ontvangen waarin zij hun excuses aanbieden voor de kwaliteit van InternetPlusBellen. Tevens melden zij dat ik tot nader order den kosten niet hoef te betalen en dat ik een eenmalige vergoeding krijg voor het ongemak van 50 euro. Erg netjes of niet dan?!