LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] internetplusbellen bij de KPN?????

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
noravanraaphorst

internetplusbellen bij de KPN?????

Ongelezen bericht door noravanraaphorst »

Mijn vraag is hoe de ervaring is bij een aanvraag bij de KPN voor internet plus bellen.

Wij hebben in ieder geval een negatieve ervaring. Zelf heb ik al begin juni 2006 aan aanvraag ingediend. Heb al jaren een vaste telefoon van de KPN maar het pakket wat ik moet krijgen is heden pas onvolledig aangekomen. Nu moet de aansluiting nog. Maar de aanvraag van mijn dochter slaat echt alles.

Zij heeft nog nooit een vast nummer gehad. Ook geen internet. Heeft haar woning 2 jaar geleden gekocht nadat deze woning ongeveer 2 jaar leeg had gestaan omdat de ruim 80 jarige die 2 jaar in een verpleeghuis lag.

Nu wil mijn dochter haar mobiele telefoon niet meer verlengen maar wel een vast nummer hebben met internet. Dit is ook belangrijk voor haar werk. Begin juni een aanvraag bij de primafoon ingediend....Pas na drie weken niets gehoord te hebben (er staat toch drie weken voor bij de KPN) heeft zij telefonisch contact gezocht met de KPN en zowaar zij krijgt op 19 juli een telefoonnummer en de bevestiging dat vanaf 15 augustus de aansluiting rond zou zijn. Na 15 augustus was het stil en dus maar weer bellen met de klantenservice. Wat blijkt........zij is afgewezen zonder reden en zonder bericht. Ondertussen heeft zij wel haar mobiel opgezegd. Vandaag weer opgebeld naar de klantenservice en de medewerker vertelde dat KPN niet kon betekenen voor mijn dochter, want volgens de KPN zat er een andere provider op dat adres(???????). Dit lijkt mij niet juist gezien het verleden van de vorige bewoonster.

Alleen een nieuwe aanvraag met de weken die hiervoor gelden (en die de KPN wel ruim neemt) bestond tot de mogelijkheid. Maar het risico dat dit dus opnieuw zou worden afgewezen zat er dus wel in!!!

Wie kan mij hiermee helpen, wie heeft dit al eerder meegemaakt??

pvd

Re: internetplusbellen bij de KPN?????

Ongelezen bericht door pvd »

Er staan veel negatieve reacties over bellen en internetten via de kabel, maar als het via KPN niet mogelijk is zou dit een optie kunnen zijn.

Overigens heb ik (nog) geen negatieve ervaringen met het bellen en internetten via de kabel.

pvd

vincent92

Ongelezen bericht door vincent92 »

heb jaren UPC gehad om te internetten en eerlijk is eerlijk ik heb nooit geen klachten gehad. Wilde nu een combinatie van bellen en internetten en wilde voor zeker gaan en ben gaan internetplusbellen van de KPN. Had ik dat maar nooit gedaan!!!! De doos voor de installatie was snel binnen maar toen begonnen de problemen. Het aansluiten is echt niet zo makkelijk als men wil doen laten geloven. Maar dan.....heb nu geen nummerweergave meer, geen e-mail adressen, kan geen 06 , en 0900 nrs. bellen, geen blokkering op nummerherkenning, lijn van telefoon valt plotseling weg....enz. Om problemen te melden moet je een 0900 nummer bellen.. helaas dat kan ik niet. We hebben al enkele malen met onze mobiel naar het nummer gebeld en heeft al handen vol geld gekost. Elke keer wordt er gezegd dat er een landelijke storing is maar duurt die nu al 2 weken??? Ook beloftes om terug te bellen worden niet nagekomen. WAS IK MAAR BIJ UPC GEBLEVEN!!!!!
vraag: Kan ik nog van mijn 1 jarig contract bij KPN af???? zodat ik terug naar UPC kan??? :cry:

Wankytan

Ongelezen bericht door Wankytan »

Hoi Nora

Ik zou contact opnemen met UPC. Als die tenminste in jullie gebied zit.

Wij hebben al jaren internet via chello, en sinds drie jaar ook telefonie. Het is ook nog goedkoper dan KPN, en je hebt alleen je kabel nodig.

landruid

Ongelezen bericht door landruid »

KPN verzaakt haar product goed af te leveren bij haar klant(en).
Zolang het product niet voldoet aan wat KPN beloofd (heeft), dan kun je volgens mij nog steeds het contract laten ontbinden.

Neem eens contact op met de juridische hulpverlening.

http://www.juridischehulpverlening.nl/

misschien heb je wat aan bovenstaande link

leusi049

Ongelezen bericht door leusi049 »

Opzeggen ? alles kan bij KPN :) Maar je wordt gestraft: de adsl ligt er dan langere tijd uit. Zelf zeggen ze : kan 6 weken wel geen adsl hebben dan.

Dutch_com_freak

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

Mensen? wanneer leren we nu eens dat internet bellen nog niet stabiel is? en dat je bij internet bellen ALTIJD de mogenlijkheid hebt dat bepaalde nr's niet werken? bij @home bv geven ze ook aan dat je geen alarm nummers meer kan draaien, lijkt me toch wel handig! en bij sommige providers geven ze ook aan dat een analoge (of ISDN) lijn altijd noodzakelijk blijft.

solidnmgn

Ongelezen bericht door solidnmgn »

Ik weet niet hoor, maar kan bij upc en zowel bij @home (mijn ouders) gewoon 112 bellen of de brandweer, 0900 nummers is ook geen enkel probleem.

Kpn gaat nu net beginnen met voip techniek, terwijl @home en upc het al een tijd hebben en alle baby ziektes er uit hebben.

Groeten een nijmegenaar

solidnmgn

Ongelezen bericht door solidnmgn »

Ps, als kpn in gebreke is qua werking hun producten kunt u het abonnement laten ontbinden.

groeten een nijmegenaar

agro

Ongelezen bericht door agro »

Maar dan.....heb nu geen nummerweergave meer, geen e-mail adressen, kan geen 06 , en 0900 nrs. bellen, geen blokkering op nummerherkenning, lijn van telefoon valt plotseling weg....enz. Om problemen te melden moet je een 0900 nummer bellen.. helaas dat kan ik niet.
Bij kpn kan je bij calamiteiten het gratis nummer 0800-0407 bellen je hoeft helemaal niet de helpdesk met het 09 nummer te bellen dit in tegenstelling tot het door je vermelde bij upc.

Ook kan je met internetplusbellen zelf de 09 nummers blokkeren en deblokkeren via de site www.kpn.com met het item internetplusbellen als je ingelogt bent, en ook kan je dan de nummerherkenning activeren en deactiveren, en ook kan je zelf emailadressen aanmaken, je hbet 4 boxen ter beschikking met op elke box 5 e-mail aliassen, dus in totaal kan je tot 20 e-mail adressen maken.

Ik heb vanaf 6 januari internetplusbellen, deze week was er een landelijke storing zodat er gedurende ongeveer 1 dag niet gebeld kon worden, met internet heb ik tot op heden geen storing gehad, wel enkele probleempjes zoals dat nummerherkenning activeren en deactiveren niet werkte en standaard is de draadloze netwerkverbinding op hidden gesteld welke ik zichtbaar wilde hebben, met het bellen van de storingdienst zijn deze probleempjes direct en zonder problemen verholpen.

Maar dat ik positieve ervaringen heb hiermee wil natuurlijk niet zeggen dat anderen geen negatieve ervaringen kunnen hebben.

noravanraaphorst

Ongelezen bericht door noravanraaphorst »

Ga maar eens verhuizen. Hoorde vandaag iemand die al een aantal maanden bellen plus heeft en deze week is verhuisd. Toegezegd was dat hij, als hij ruim te voren dit had kenbaar gemaakt, zijn nieuwe box (want dat blijkbaar nodig) minstens een week voor de definitieve verhuizing gelverd zou zijn. Nou nee dus...vandaag hoorde hij dat het nog minstens 3 weken zou duren.
Vroeger bij gewoon alleen bellen had je dus dezelfde dag nog telefoon in je nieuwe huis. Wat is er verkeerd gegaan bij de KPN???
O, ja deze persoon heeft onmiddelijk opgezegd i.v.m. wanpresstatie van de KPN.

joshandel

Ongelezen bericht door joshandel »

Kijk even op www.kpnsluitjenietaan.nl

Geef daar even door wat het probleem is en wij kunnen je in contact brengen met de juiste directie leden.

Gesloten