LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] InternetPlusbellen KPN/Planet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Sjoerd Meijer
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jan 2007 13:53

InternetPlusbellen KPN/Planet

Ongelezen bericht door Sjoerd Meijer »

Ik heb een klacht ingediend bij KPN en Planet Internet over mijn IPB abonnement, waarvan het Bellen deel niet werkt.
Ik heb aan de telefoon gehangen en vele euros besteed, zonder ook maar enig resultaat.

De klacht heb ik per aangetekende brief, met retour handtekening gestuurd (N.B. Van Planet heb ik wel een handtekeing terug ontvangen, van KPN ????? - ze zijn blijkbaar te arrogant om naar hun klanten te luisteren).

Van Planet kreeg ik het verzoek om via het 0900 nummer te bellen. Op de vraag of ik niet via een regulier nummer kon bellen of dat zij mij zouen bellen op mijn mobiel nummer kreeg ik het opnieuw domme antwoord om het via 0900 te proberen. Dom, omdat ik dan minuten, kwartieren, zo niet uren aan de lijn ben (als en wanneer ik kontakt krijg).

KPN telecom reageert met het bericht:

Quote:
Geachte heer Meijer,

De verwerking van uw e-mail heeft vertraging opgelopen. Onze excuses hiervoor.

Naar aanleiding van uw vraag over InternetPlusBellen van Planet Internet kunnen wij u als volgt informeren:

Uw vraag heeft betrekking op een product/dienst waarvoor de Internet Service Provider u ondersteuning kan bieden.

KPN beschikt niet over de benodigde informatie en systemen om uw vraag te kunnen beantwoorden.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Paula van der Goot
KPN

Unquote.

Vandaar mijn reaktie dat KPN erg dom is (volhardend in eigewijsheid).

Ik heb nog steeds problemen en kan vaak niet gebeld worden.
Wie heeft de oplossing? (Planet en KPN blijkbaar niet)

Mickey D
Berichten: 114
Lid geworden op: 21 feb 2005 21:04

Re: InternetPlusbellen KPN/Planet

Ongelezen bericht door Mickey D »

Één klacht? Welkom bij de club!
Ik heb gisteren een klacht over een klacht ingediend, heb de vijfde bos bloemen aangeboden gekregen en afgeslagen, wacht nog op de afhandeling van drie of vier klachten, waaronder een die op initiatief van andere KPN medewerkers is ingediend omdat die de gang van zaken te grof voor woorden vonden, en heb de toezegging dat ik volgende week op een normale, analoge lijn overga. Het wachten op reactie op al die andere vragen, klachten en problemen die ik ondervonden heb, heb ik opgegeven. Bij de OPTA heb ik melding gemaakt van het niet willen oplossen van storingen en toch vasthouden aan het contract en later van het oponthoud in de overzetting naar analoog, nadat dat uiteindelijk was toegezegd.
Ik heb dit abonnement maar een paar maanden gehad, maar toch zo veel ellende. Ik hoop voor u op een sneller en beter resultaat.

Gesloten