Hi there,
Since a few days I have a new Iphone 4 with a T-mobile contract I-150 of 2years.
Annoyingly enough T-mobile keeps adding additional costs (overige kosten) for no reason, I am already at 15 euro overige kosten within only 4 days. The contract states that I should have unlimited internet (within Holland) and should have a certain amount of minutes/sms (within Holland) which I did not exceed at all. However, every time I send a SMS-text or phone, T-mobile adds cost, costs and more costs to ''overige kosten'' unnecessarily.
So I am paying for Nothing and I will end up with a huge bill to pay at the end of the month???
Does anybody have an idea how to solve this expensive joke?
Thanks in advance
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Iphone 4 T-mobile contract I-150
Re: Iphone 4 T-mobile contract I-150
Het duurt een paar dagen voordat je telefoon en abb helemaal geactiveerd is. Zou kunnen dat daar de kosten vandaan komen.
Je moet ook even rekening houden met aansluitkosten die meestal onder overige kosten vallen. Waarschijnlijk staat hier de teller op 24,95 euro en daar schrikt hij natuurlijk van. Welk bedrag staat momenteel op internet te lezen?
Ik ben ook klant geweest bij tmobile maar aansluitkosten die via de belstatus weergeven worden lijkt me niet.
Als je op die persoonlijke pagina doorklikt bij de belstatus kan je lezen waar die kosten van kunnen zijn en daar staan aansluitkosten niet bij volgens mij ( ik weet dit niet zeker meer omdat ik nu geen klant meer ben van tmobile en dus ook niet meer kan kijken ).
Als je de klantenservice belt zeggen ze dat je de eerstvolgende factuur af dient te wachten. Niet de meest vriendelijke optie, maar anders gaat dus blijkbaar niet.
Als je op die persoonlijke pagina doorklikt bij de belstatus kan je lezen waar die kosten van kunnen zijn en daar staan aansluitkosten niet bij volgens mij ( ik weet dit niet zeker meer omdat ik nu geen klant meer ben van tmobile en dus ook niet meer kan kijken ).
Als je de klantenservice belt zeggen ze dat je de eerstvolgende factuur af dient te wachten. Niet de meest vriendelijke optie, maar anders gaat dus blijkbaar niet.
Since I already had a contract with T-mobile before this new contract, therefore I did not have to pay the 24,95 aansluitikosten.
At the moment I have overige kosten of 13,86 euros
At the moment I have overige kosten of 13,86 euros
Dan gaat het dus om een contractsverlenging. Ik weet niet of je voordat je de iPhone hebt genomen al een internetbundel op jou telefoon had zitten, maar hierdoor kunnen kosten ontstaan. De verlenging is waarschijnlijk nog niet omgezet en dt kun je ook zien op de website van T-Mobile. Daar staat nu welke abonnementsvorm jij hebt en waar je du nu mee belt. Je hebt dus kans dat als je nog geen internetbundel hiervoor had je hier nu wel voor betaald aangezien je de iPhone hebt en hiermee he internet op gaat.
-
Dat verdwijnt vanzelf na een paar dagen.
it wil disapere in a couple of days...
it wil disapere in a couple of days...