Hallo
Ik ben een tijd geleden overvallen in Parijs en daar hebben ze me iphone 4 van mij genomen ik wou hem niet afgeven maar voor het zelfde geld kan het je leven kosten als je dat niet doet.
Ik heb geen verzekering genomen omdat het meestal grotere dieven zijn dan de overvallers.
Dus nu ga ik een nieuwe halen een 4s en wil die verzekeren vooral tegen diefstal. Maar ik krijg dit te horen
Let op diefstal is met braakschade en of letselschade! (gsmverzekeren)
Moet je een letsel krijgen of half dood of kneuzingen in het ziekenhuis liggen als je een nieuwe wilt? Moet je je eigendommen zo beschermen dat je, je leven in gevaar brengt.
Of is er geen andere oplossing om je mobiele telefoon te laten verzekeren dit met diefstal en overval.
Johnny
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Iphone 4s verzekeren
-
Roytheslayer
Re: Iphone 4s verzekeren
Diefstal doen ze inderdaad altijd heel erg moeilijk over.
Helaas is hier in het verleden op grote schaal mee gefraudeerd.
Je moet half dood geslagen zijn willen ze je geloven.
Helaas is hier in het verleden op grote schaal mee gefraudeerd.
Je moet half dood geslagen zijn willen ze je geloven.
De reden hiervan is omdat heel veel fraude gepleegd is met diefstal van mobiele telefoons. Je zal er van opkijken in hoeveel gevallen niet alleen de GSM, maar ook de rest (oplader en zo) meteen geclaimd werd na zo'n 'overval op straat'Ik ben een tijd geleden overvallen in Parijs en daar hebben ze me iphone 4 van mij genomen .....Dus nu ga ik een nieuwe halen een 4s en wil die verzekeren vooral tegen diefstal. Maar ik krijg dit te horen
Let op diefstal is met braakschade en of letselschade! (gsmverzekeren)
En het gevolg is dat verzekeren van een mobiel meestal niet zo zinvol is, omdat bij een overval niets vergoed wordt en bij een reparatie ook niet, omdat dit een gevolg zou zijn van vochtschade.
-
HTCHenk007
Absoluut niet verzekeren voor diefstal, echter is dit wel zinvol voor vocht en stoot schade.
MVG,
Raymon
MVG,
Raymon
Ik kan het bijna niet geloven dat ze zo bewust mensen misleiden.
maakt mij behoorlijk boos.
Heeft niets met misleiden te maken. Verz. mijen bepalen zelf hun voorwaarden,en diefstal wordt niet meer vergoed. Teveel fraude.