LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is bellen met slim 500 wel slim.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
speltj
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 dec 2006 20:03

Is bellen met slim 500 wel slim.

Ongelezen bericht door speltj »

Wij zijn telefonisch benaderd om te gaan bellen met slim 500.
Dit leek ons ideaal. Binnen 3 werkdagen zouden wij alles in huis hebben.
Dit heeft veel langer geduurd.
De installatie zouden we gemakkelijk zelf moeten kunnen en binnen 15 minuten geregeld moeten zijn.
Dit heeft enkele dagen geduurd. De helpdesk heeft een wachtrij van 30-45 minuten en kost 0,10 per minuut en zijn niet terzake kundig.
We zijn enkele dagen telefonisch niet bereikbaar geweest en konden ook niet bellen.
We zijn nu een paar dagen verder en als we gebelt worden merken we dat niet, want ons toestel gaat niet over. Ook wordt ons antwoordapparaat niet ingeschakeld. Wel kunnen we nu bellen.
Het laatste antwoord van de helpdesk is dat we nog in de "overgangsfase" zitten en dat dit 5-10 dagen kan duren.
Er wordt aangegeven dat deze informatie echter niet betrouwbaar is omdat men met vier verschillende informatiesystemen werken.
Ook wordt aangegeven dat er in één van de brieven heeft gestaan dat slim bellen nog in de kinderschoenen staat. ( en dat we dus geen been hebben om op te staan als we onder het contract uitwillen).


Kan Radar hier aandacht aan besteden?

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: Is bellen met slim 500 wel slim.

Ongelezen bericht door ?? »

Dat hebben ze al lang gedaan. Maar goed, zit de splitter er wel tussen? Dat is een klein apparaatje dat er de eerste weken tussen moet zitten en vervolgens verwijderd kan worden.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Is bellen met slim 500 wel slim.

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ze hebben mij dat aanbod ook gedaan. Op zich leek het me wel prettig om steeds een vast bedrag kwijt te zijn voor de gesprekken.

Tijdens het gesprek kwam het op de aanwezige aansluiting. En wat blijkt? Als je een ADSL-aansluiting hebt, werkt het niet, je kan het namelijk niet met een bestaande ADSL-aansluiting combineren.

Ook het gratis internet, dat men erbij aanbiedt, is van een dermate lage snelheid, dat het niet interessant is voor mensen die al een internetaansluiting hebben.

Een splitter die de eerste weken geplaatst moet zijn, en daarna verwijderd kan worden? Leg me dat eens uit, die variant lijkt me wel interessant.

Gesloten