![Wink ;-)](./../images/smilies/icon_wink.gif)
Briefjes ophangen in de supermarkt om andere shoppers te beschermen tegen InternetPlusBellen, dat zou een bak zijn.
IPB is nog helemaal geen slecht product, Slim ook niet en ja, ze zijn technisch gelijk aan elkaar. Slim is een geknepen versie van het normale IPB-pakket en daar zit een 128kb/s internetverbinding bij. Voor sporadische inbellers kan het een goede optie zijn.
Over het callcenter het volgende; zodra je KPN belt, dan kom je terecht bij KPN Kontakt, het voormalige SNT. DIt bedrijf handelt al het telefoonverkeer af van KPN op het gebied van verkoop, advies en opzeggingen. Uit eigen ervaring weet ik dat er vanuit SNT zware targets gesteld worden om klanten over te zetten op bijvoorbeeld Slim of InternetPlusBellen. Aangezien het hier gaat over knulletjes die van de straat geplukt worden via een uitzendbureau en zich moeten bewijzen, wordt het belang van de klant door dit soort medewerkers niet in het oog gehouden. Hoe krom het ook klinkt, KPN zelf heeft hier niets mee van doen. SNT beantwoord slechts de vragen van klanten voor KPN.
Mocht je zelf een dergelijk contract/bevestiging ontvangen dan kan je binnen 8 dagen bij ieder KPN verkooppunt (primafoon, kral, kpn klik) terecht en die kunnen de order in het eigen ordermanagersysteem annuleren. Het is een kleine tip die ik graag mee wil geven.