LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] is dit normaal?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
sevheck

is dit normaal?

Ongelezen bericht door sevheck »

Ik heb voor het eerst online een KPN belbundel met internet en een blackberry gekocht. Op het bestelformulier staat dat het om een 2-jarig contract gaat met bedrag x per maand. Maar toen het pakket bezorgd werd las ik in het contract "het tarief van uw abonnement of bundel wordt jaarlijks op 1 oktober verhoogd volgens....". Dat is niet wat ik on-line gelezen heb, en ik heb het ook niet in de voorwaarden kunnen vinden. Ik heb 7 bedenkdagen, dus kan het nog annuleren. Maar als de andere providers dit ook doen heeft dat geen zin. Is dit normaal?

GodsSon

Re: is dit normaal?

Ongelezen bericht door GodsSon »

Bij vodafone is dat iig niet.
Lijkt me ook niet helemaal normaal, ben het in mijn contracten iig niet eerder tegengekomen :)

mich24

Ongelezen bericht door mich24 »

Bij Telfort en KPN Staat het op de contracten in de kleine lettertjes..

Yme

Ongelezen bericht door Yme »

Het staat toch echt wel online in de voorwaarden van het abonnement. Als je kiest voor 'Abonnementen' en dan 'meer weten over Personal Sim' dan kun je de tarieven van het abonnement bekijken. Onder de tarieven staat een document met de voorwaarden. Je moet er wel moeite voor doen om bij deze voorwaarden te komen. :wink:

Mallet

Ongelezen bericht door Mallet »

En worden de kosten dan procentueel verhoogd? En met hoeveel is dat dan? Ik zou als ik jou was gewoon de hele handel terugsturen, tenzij de verhoging minimaal is (t.o.v. de prijs die je toch al moet betalen).

Zelf vind ik het niet kunnen dat ze zoiets in hun voorwaarden opnemen. Heel brutaal.

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

het zal dan hooguit om een inflatiecorrectie gaan. Bij hogere verhogingen kan je gewoon opzeggen.

sevheck

Ongelezen bericht door sevheck »

Bedankt voor de reacties allemaal. Bij verder zoeken en een beetje rondvragen is mij gebleken dat meerdere providers dit doen. In mijn kennissenkring was niemand zich ervan bewust, ook al hadden zij zo'n abonnement.
Over de grootte van de verhoging staat er in het contract dat dit volgend de CBS normen gaat, wat ik interpreteer als inflatiecorrectie - het zal dus om een paar procent gaan en geen grote bedragen. Ik heb besloten het te houden om een hoop rompslomp te vermijden en omdat ik met een andere provider niet opmerkelijk beter uit ben.

Gesloten