LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Hypatia_01
Berichten: 36
Lid geworden op: 09 dec 2008 12:13

Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door Hypatia_01 »

Is T-mobil betrouwbaar? Ik twijfelde nog steeds, dat de provider T-mobil inderdaad onbetrouwbaar is. Misschien zitten ze in het club van Maffia?. Ik zal jullie vertellen waarom?

Volgens de display van mijn mobiel had T-mobil het korting van het premie 10 euro gereclameerd, als ik binnen termijn mijn mobiel opgewaardeerd heb. Later kreeg ik het bericht van SMS - belnummer.: 1344, dat ik totaal beltegoed van 30 euro gekregen heb.( 20 euro opgewaardeerde beltegoed plus 10 euro premiekorting = 30 totaal beltegoed). Ik was wel blij, dat het bericht kwam, maar nog even controleren via de website www.t-mobil/my; ingelogd en dan naar mijn beltegoed opgezocht. Er stond 20 euro plus de vorige beltegoed in de plaats van 30 euro plus de vorige beltegoed. Er stond geen het premiekorting bij! Waar is het premiekorting van 10 euro extra gebleven? Nergens vinden! Ik vond niet eerlijk van T-mobil!
Nou,goed en vervolgens ging ik naar de factuurgegevens opgespoord om te controleren. Ik had mijn inloggegevens die het precies dezelfde als de bovenstaande inloggegevens bij “my-mobil”was, ingelogd. En toen kwam: sorry, dat de inloggegevens niet klopte. Dus, ik kon niet de faktuurgegevens via de website T-mobil controleren en kan niet en niet te pakken!
Laatste tijd vertouw ik niet meer bij T-mobil (voorheen Orange) en ik ga dus binnenkort op te zeggen en naar een andere mobiele provider zoeken!

MAXIEM

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Hypatia_01

Dat opzeggen lijkt me heel verstandig. T-Mobil heeft wel een heel slechte naam gekregen dankzij onze Joup. Overigens vraag ik me wel af of er überhaupt een andere provider te vinden is, die wél betrouwbaar is.

Maxiem.

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door Yme »

Met prepaid krijg je natuurlijk helemaal geen facturen. Je hoeft prepaid ook niet op te zeggen omdat het geen contract is. Gewoon beltegoed opbellen en een nieuw kaart van een ander kopen.

En dat gezeur over dat t-mobile een slechte naam heeft door Youp... Ik merk daar maar weinig van in mijn omgeving. Het was een veelbesproken onderwerp op verjaardagen de afgelopen maand. Iedereen heeft er wel een mening over. De meest gemaakte opmerking was dat Youp een onbetrouwbare zakkenvuller is. :lol:

comeyer
Berichten: 95
Lid geworden op: 10 jan 2010 14:16

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door comeyer »

Telecombedrijven kunnen doen wat ze willen, ze verdienen al op een onterechte manier geld door op een slinkse manier extra minuten bij een klant af te troggelen. Van de Nederlandse rechtsstaat mag dat allemaal en men gaat vrolijk verder.
Het is 1 complot en zelfs de rechters zijn niet onafhankelijk, maar dat was voor velen al wel bekend.

SirPeter
Berichten: 315
Lid geworden op: 15 dec 2009 17:34

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door SirPeter »

Weet je wat ik denk. Dat topic starter even naar zijn beltegoed nummer moet bellen. Krijgt ie mooi te horen dat er 30E op staat.
:roll: maffia..... :roll:

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door atesli »

Het extra beltegoed komt altijd later bij t-mobile.
Ik heb 3 prepaid nummers bij t-mobile o.a. internationaal

Als ik 20 euro opwaardeer dan krijg ik direkt 20 euro.
De extra 20 euro komen na een paar uurtjes.

Het gaat bij mij ALTIJD goed.

Den dat de TS wat ongeduldig is.

Gr
ATESLI

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door tennis »

MAXIEM schreef:Hypatia_01

Dat opzeggen lijkt me heel verstandig. T-Mobil heeft wel een heel slechte naam gekregen dankzij onze Joup. Overigens vraag ik me wel af of er überhaupt een andere provider te vinden is, die wél betrouwbaar is.

Maxiem.
Standard berichtje van Maxiem, maar de openingspost niet gelezen.
Prepaid is geen contract.
Dus als ik met de provider niet tevreden ben, andere provider kiezen,nieuw kaartje in de gsm en klaar.
Trouwens onze youp, heeft zelf een slechte naam als zakkenvuller gekregen!

dusus
Berichten: 84
Lid geworden op: 24 jul 2010 09:22

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door dusus »

@tennis
Dus als ik met de provider niet tevreden ben, andere provider kiezen,nieuw kaartje in de gsm en klaar.
Dan moet je wel een simlock vrij prepaid toestel hebben.... want anders heb je de wurg-SIM-strop van de provider nog om je nek.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door tennis »

dusus schreef:@tennis
Dus als ik met de provider niet tevreden ben, andere provider kiezen,nieuw kaartje in de gsm en klaar.
Dan moet je wel een simlock vrij prepaid toestel hebben.... want anders heb je de wurg-SIM-strop van de provider nog om je nek.
Zelf dat is geen probleem!

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door GJvdZ »

dusus schreef:@tennis
Dus als ik met de provider niet tevreden ben, andere provider kiezen,nieuw kaartje in de gsm en klaar.
Dan moet je wel een simlock vrij prepaid toestel hebben.... want anders heb je de wurg-SIM-strop van de provider nog om je nek.
Hoezo wurg-SIM-strop? De provider biedt jou een toestel voor een fractie van de nieuwprijs, dus is het niet meer dan logisch dat daar wat verplichtingen tegenover staan. Het alternatief is om zelf een los toestel te kopen.

dusus
Berichten: 84
Lid geworden op: 24 jul 2010 09:22

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door dusus »

@GJvdZ

Was met maar zo simpel. In de meeste gevallen wordt niet eens vermeld dat er een simlock op zit, maar wordt alleen met de prijs geadverteert. Ik heb recentelijk een witte Samsung Galaxy gekocht via een internetshop, simlock vrij voor 199 euro. Mijn vriend kocht vorige week dezelfde in zwart bij Mediamarkt ook voor 199 euro. De verkoper 'overtuigt' hem om gelijk een best wel duur abonnement met veel belminuten/SMS/mB per maand te nemen. Thuis gekomen blijkt op zijn Galaxy een simlock te zitten. Snap jij het?

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door tennis »

dusus schreef:@GJvdZ

Was met maar zo simpel. In de meeste gevallen wordt niet eens vermeld dat er een simlock op zit, maar wordt alleen met de prijs geadverteert. Ik heb recentelijk een witte Samsung Galaxy gekocht via een internetshop, simlock vrij voor 199 euro. Mijn vriend kocht vorige week dezelfde in zwart bij Mediamarkt ook voor 199 euro. De verkoper 'overtuigt' hem om gelijk een best wel duur abonnement met veel belminuten/SMS/mB per maand te nemen. Thuis gekomen blijkt op zijn Galaxy een simlock te zitten. Snap jij het?
Natuurlijk snap ik het.
Jou toestel was een zonder abonnement, en jou vriend heeft zich laten overhalen, je hebt een mooier word,overtuigen laten een abonnement te nemen, dan zit je met een simlock . Snap jij het?

dusus
Berichten: 84
Lid geworden op: 24 jul 2010 09:22

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door dusus »

@tennis
dan zit je met een simlock . Snap jij het?
nou, ik snap alleen dat hij meer geld betaalt, door de simlock minder mogelijkheden heeft en een jaar met handen en voeten aan een provider vastzit.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door tennis »

dusus schreef:@tennis
dan zit je met een simlock . Snap jij het?
nou, ik snap alleen dat hij meer geld betaalt, door de simlock minder mogelijkheden heeft en een jaar met handen en voeten aan een provider vastzit.
Heeft hij toch zelf voor gekozen!
Je had voor hem ook hetzelfde toestel kunnen kopen, zonder simlock!

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Hij is toch niet gedwongen om dat toestel met een abonnement te nemen?
Hij had ook even kunnen rondkijken.

Wist alleen niet dat mediamarkt ook abonnementen afsluit.
En is die 199 euro een bijbetaling met een abonnement erbij?

Hypatia_01
Berichten: 36
Lid geworden op: 09 dec 2008 12:13

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door Hypatia_01 »

Beste Atelsi,

U heeft gedeeltelijk goed geantwoord, maar niet extra 20 euro later dan twee uren er bij. Ik duid letterlijk: premieKORTING van 10 euro gratis er bij. Ik heb er niets van T-mobile ontvangen en ook niet gekregen. Het bleek foppen te zijn.

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door Yme »

En wat zei de klantenservice tegen je?

Hypatia_01
Berichten: 36
Lid geworden op: 09 dec 2008 12:13

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door Hypatia_01 »

Yme,

Ik heb via klantenservice "Klacht" via de website geschreven( ca. drie weken geleden.) en nog geen antwoordservice van Klantenservice ontvangen.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door tennis »

@ Hypatia_01

Heb je intussen wel kunnen inloggen op "My T-Online?

Hypatia_01
Berichten: 36
Lid geworden op: 09 dec 2008 12:13

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door Hypatia_01 »

Tennis,

Ja, ik kan via My-T-Online goed inloggen. MY-T Online heeft mijn inloggegevens wel goed geopend en de inloggegevens is wel goed, maar bij controle via factuurcontrole (niet beltegoed!) heeft mijn datzelfde inloggegevens NIET geaccepteerd. Toegang voor de persoonlijke faktuurgegevens was geweigerd. Waarom weet ik het niet!

Gesloten