Onderstaand bericht ontvangen van T-Mobile:
Beste heer Kierkels,
Je bent al lange tijd klant bij ons en dat waarderen wij. Op dit moment heb je met het nummer ................ een verouderd abonnement dat niet meer wordt verkocht, namelijk T-Mobile Start uit 2011.
We bestaan al sinds 1999 en in die 18 jaar zijn er wel 200 verschillende soorten abonnementen ontstaan. Het bijhouden van al die verschillende abonnementen zorgt voor veel extra werk en onnodige kosten. Die tijd en kosten besteden we liever aan het zo goed mogelijk helpen van al onze klanten.
Wat gaat er gebeuren?
Wij zijn bezig om alles een stuk overzichtelijker en eenvoudiger te maken. Voor iedereen. Daarom zetten we jou en andere klanten met dit abonnement over naar ons nieuwe abonnement: Basis Sim met 150 minuten en 100 sms-jes. Jij krijgt dus ook dit abonnement. Het enige wat jij hoeft te doen, is eenvoudig je voorkeur doorgeven over hoe en wanneer dit gebeurt.
Wat betekent deze verandering voor jou?
Je gaat in plaats van je huidige abonnementskosten € 0,00 straks € 7,00 per maand betalen. We bieden iedereen die nu voor 12 november kiest voor ons nieuwe abonnement een zogenaamde ‘snelkeuzekorting’. Dit houdt in dat we je € 2,50 extra korting per maand geven op je nieuwe maandbedrag. Deze korting is 24 maanden geldig en activeren we als je overgezet wordt. De snelkeuzekorting kan niet worden ingewisseld voor geld en vervalt als je je abonnement vernieuwt of opzegt.
De overzetting van je oude abonnement naar Basis Sim is een wijziging van je abonnement. Daarom blijft het gewoon mogelijk om maandelijks op te zeggen, net als nu. Je zit dus nergens aan vast.
Is dit een een keuze of een verplichting.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Is wijziging telefoonabonnement T-Mobile verplicht?
Is wijziging telefoonabonnement T-Mobile verplicht?
Laatst gewijzigd door Radar op 14 okt 2017 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp aangepast
Reden: Onderwerp aangepast
Re: Is wijziging telefoonabonnement T-Mobile verplicht?
De verplichting is dat het abonnement gaat veranderen. De keuze is dat je mag kiezen wanneer dit gebeurt.
Re: Is wijziging telefoonabonnement T-Mobile verplicht?
En overstappen naar Simpel levert je 500 belminuten en 2Gb (4G) data op, voor €7,50 per maand....
Re: Is wijziging telefoonabonnement T-Mobile verplicht?
Bedrijven hoeven niet tot het einde der tijden alle abonnementen aan te houden. Zij kunnen dus in principe op ieder moment abonnementen uit het assortiment halen. Waarbij jij natuurlijk het recht hebt om het abonnement op te zeggen.
Goed moment om naar een ander abonnement om te kijken dus.
Goed moment om naar een ander abonnement om te kijken dus.
Re: Is wijziging telefoonabonnement T-Mobile verplicht?
Niet verplicht. Je mag gewoon opzeggen. Maar het aanbod lijkt me heel redelijk dus zou er nog eens goed over nadenken.
Re: Is wijziging telefoonabonnement T-Mobile verplicht?
Ook hier geldt afspraak = afspraak.
Re: Is wijziging telefoonabonnement T-Mobile verplicht?
En als je meer data gebruikt dan 2Gb dan betaal je 10 cent per Mb. Dus 100 euro per extra verbruikte GB.gemist schreef:En overstappen naar Simpel levert je 500 belminuten en 2Gb (4G) data op, voor €7,50 per maand....
Weet waaraan je begint wanner je van een A-leverancier overstapt op een budger leverancier. Forum staat hier vol over teleurgestelde Simpel klanten.