LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Isdn opzeggen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Rum

Isdn opzeggen

Ongelezen bericht door Rum »

Het terug gaan van ISDN naar ANALOOG kost maar liefst 75 euro. Dit lijkt me toch wel heel erg veel.

Gast

Re: Isdn opzeggen

Ongelezen bericht door Gast »

Zou je misschien ook kunnen vertellen waar jij het op baseerd dat dat erg veel zou zijn?

G@itP

Ongelezen bericht door G@itP »

Is inderdaad duur, tot voor kort was het altijd een bedrag rond de 50 euro, d'as een verhoging van 50%.

JENVBW

Ongelezen bericht door JENVBW »

Mijn vriend en ik hebben ook met dit probleem te maken gehad. Een goedkopere oplossing is je abonnement opzeggen. Dat kost niets, enkel een maand opzegtermijn. En het is dan goedkoper om een nieuwe aansluiting te regelen. Dat kost wel geld maar is altijd nog goedkoper. En heb je natuurlijk wel een nieuw nummer dat je aan iedereen moet doorgeven.

75 euro is belachelijk duur, er hoeft alleen in de computer iets veranderd te worden. Er komt verder niemand langs om af te sluiten ofzo. Alleen in het systeem iets wijzigen levert de KPN dus erg veel op!!!

UITZUIGERS! :evil:

Tosbaga

Ongelezen bericht door Tosbaga »

allemaal kinderachtige reacties uit frustatie

er moet wel degelijk iets verandert worden, alleen niet bij u thuis, in de wijkkast moet vanalles gewijzigd worden en dit kost geld. een monteur moet er naar toe rijden en enkele handelingen verrichten, dus niet alleen even in het systeem iets wijzigen, het duurt ook 2-3wkn daar is dus een reden voor, een nwe aansluiting kost rond de 46 euro en duurt ook 3 werkdagen, dus dan zou je dus 3 dgn zonder telefoon zitten, voor sommigen is deze onmisbaar, en je moet dan ook nog eens iedereen na bellen/mailen/smsen om je nwe tel door te geven, voor 29euri meer lijkt mij dat te veel moeite, maar ja dat is iets subjectiefs, zoals ook te duur iets subjectiefs is, er wordt meteen geroepen dat het te duur is!

Ga maar naar upc telecom telecom zou ik zeggen, de keuze staat u open, ow en vergeet dan niet de reacties hierover te lezen op dit forum.

Gesloten