LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kan dit???

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
marjanne19
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 sep 2007 16:51

Kan dit???

Ongelezen bericht door marjanne19 »

Heb een abonement bij Hi.
Na wat financiele problemen, heb ik een achterstand van 3 maanden.
Vandaag gebeld, dat ik wou betalen.
Krijg ik te horen dat ik vandaag of morgen betalen moet, anders word mijn contract beeindigd.
Maar dat ik wel die 40 euro per maand moet blijven betalen tot ik die volle 2 jaar gedaan heb.
Heb gevraagd om betalingsuitstel tot 23 september, dat kon niet, ik moest maar geld lenen bij vrienden of familie.
Toen ik zei dat dat niet kon, zei ze glashard, dat is niet het probleem van kpn maar van mijzelf.
Ze noemde me een wanbetaler, na haar de botten even flink hebben volgescholden heb ik opgehangen.

Mijn vraag is, kunnen ze dat zomaar doen?
Ik geef toch aan dat ik wel betalen wil....

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Kan dit???

Ongelezen bericht door queenfan »

ja dat kan, jij hebt een contract voor een bepaalde duur en daar met je aan voldoen.

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: Kan dit???

Ongelezen bericht door Yme »

Ze kunnen dat inderdaad doen.

Wat ik niet begrijp is dat u een betalingsachterstand heeft van 3 maanden en pas nu met Hi contact opneemt voor een regeling. U zult vast al meerdere herinneringen/aanmaningen ontvangen moeten hebben. Had u eerder met ze contact opgenomen voor een regeling of uitstel dan had u dit probleem vast niet gehad.

De medewerker heeft trouwens gelijk. U bent inderdaad een 'wanbetaler' want u betaalt tot nu toe niet en gaat te laat betalen.

Gesloten