LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kijkshop geeft geen informatie
kijkshop geeft geen informatie
ik heb afgelopen week een prpaid gsm gekocht van het merk LG,en ook gevraagd is dit een android toestel waarop ja werd beandwoord.
ik thuis gezellig me gsm bekijken en in gebruik nemen en tot me verbazing kom ik er achter dat het geen android is het is iets van LG zelf waar je gewoon geen reet kan zo goed als,ik pak de bon er bij en er staat met dik gedrukte letters op mobiel word niet geruild of geld terug gegeven,ik was het daar niet mee eens omdat ik simpel weg verkeerd ben ingelicht.
en wist uberhoud niet dat er na android,windows,ios nog iets was en kom in de winkel aan en glashard nee we kunnen u niet helpen en er werd me verteld we hoeven u niks te informeren van op welke systeem het toestel draaid dat vind ik dus onzin wat kan ik nu doen want aan dit toestel heb ik niks die LG app store is gewoon 10x niks ik wil gewoon het toestel ruilen voor een android met eventuele bijbetaling heb ik deze recht nu og niet
ik thuis gezellig me gsm bekijken en in gebruik nemen en tot me verbazing kom ik er achter dat het geen android is het is iets van LG zelf waar je gewoon geen reet kan zo goed als,ik pak de bon er bij en er staat met dik gedrukte letters op mobiel word niet geruild of geld terug gegeven,ik was het daar niet mee eens omdat ik simpel weg verkeerd ben ingelicht.
en wist uberhoud niet dat er na android,windows,ios nog iets was en kom in de winkel aan en glashard nee we kunnen u niet helpen en er werd me verteld we hoeven u niks te informeren van op welke systeem het toestel draaid dat vind ik dus onzin wat kan ik nu doen want aan dit toestel heb ik niks die LG app store is gewoon 10x niks ik wil gewoon het toestel ruilen voor een android met eventuele bijbetaling heb ik deze recht nu og niet
Re: kijkshop geeft geen informatie
Welk type LG heeft u gekocht?
Dat is dus wel de reden dat de Kijkshop zo goedkoop is
Kijkshop geeft namelijk geen service als in verkoopadviezen en specificaties, hoeven ze ook niet te doen.
Door deze service niet in te zetten zijn de prijzen zo laag... ter reminder dus.
Kijkshop geeft namelijk geen service als in verkoopadviezen en specificaties, hoeven ze ook niet te doen.
Door deze service niet in te zetten zijn de prijzen zo laag... ter reminder dus.
Je hebt geen enkel recht. Je koopt bij Kijkshop. Waar denk je dat dat "kijk" voor staat. Dat is nu juist het hele idee achter de formule. Geen verkopers en geen voorlichting anders dan op het kaartje staat. Wil je meer weten dan moet je dat zelf opzoeken.
Tsja, zo'n T385 is geen android, en dat staat ook nergens bij de specificaties genoemd, dat jij denkt dat elke telefoon met een touchscreen automatisch android heeft, is naar mijn mening kijkshop niet echt aan te rekenen.arnhem75 schreef:ik heb afgelopen week een prpaid gsm gekocht van het merk LG,en ook gevraagd is dit een android toestel waarop ja werd beandwoord.
Maar goed, op umnet.com kan je nog wel wat apps voor deze LG vinden volgens mij.
De Kijkshop is niet echt een winkel waar je voor goed advies moet aankloppen. Wat ook wel weer logisch is, want je kunt moeilijk verwachten dat de medewerkers experts zijn op het gebied van mobiele telefonie, frietpannen, "sieraden" en speelgoed.
En daarnaast: als het een Android toestel was geweest had dat ongetwijfeld op het kaartje in de vitrine er bij gestaan.
En daarnaast: als het een Android toestel was geweest had dat ongetwijfeld op het kaartje in de vitrine er bij gestaan.
Hoezo geen enkel recht. Als het toestel als android wordt verkocht en het staat er niet op, is er niet aan de verkoopovereenkomst voldaan en kan de koop ongedaan gemaakt worden.Rim69 schreef:Je hebt geen enkel recht. Je koopt bij Kijkshop. Waar denk je dat dat "kijk" voor staat. Dat is nu juist het hele idee achter de formule. Geen verkopers en geen voorlichting anders dan op het kaartje staat. Wil je meer weten dan moet je dat zelf opzoeken.
Ook mondelinge toezeggingen van verk(o)op(st)ers gelden als eigenschap van het product.
Als je kijkt bij de specs op de site van kijkshop, of op de site van LG, wordt nergens het android logo getoond bij het toestel, of expliciet gezegd dat er android op zou draaien bij de specificaties.olaf79 schreef:Hoezo geen enkel recht. Als het toestel als android wordt verkocht en het staat er niet op, is er niet aan de verkoopovereenkomst voldaan en kan de koop ongedaan gemaakt worden.Rim69 schreef:Je hebt geen enkel recht. Je koopt bij Kijkshop. Waar denk je dat dat "kijk" voor staat. Dat is nu juist het hele idee achter de formule. Geen verkopers en geen voorlichting anders dan op het kaartje staat. Wil je meer weten dan moet je dat zelf opzoeken.
Ook mondelinge toezeggingen van verk(o)op(st)ers gelden als eigenschap van het product.
Voer jij dan even de rechtzaak voor hem. Dat wordt vast een groot succes.olaf79 schreef: Hoezo geen enkel recht. Als het toestel als android wordt verkocht en het staat er niet op, is er niet aan de verkoopovereenkomst voldaan en kan de koop ongedaan gemaakt worden.
Getuige A, de klant die beweert dat hem verteld is dat het om een Android toestel ging.
Getuige B, de Kijkshop medewerker die beweert geen enkele kennis te hebben van de producten die ze verkopen en slechts de doos bij het hem gegeven nummer zoekt. Hij geeft helemaal geen productinformatie, maar verwijst de mensen naar het kaartje in de vitrine.
Dat wordt toch een rechtzaak die je met jouw kennis van zaken met twee vingers in de neus moet kunnen winnen.
-
Daarom is de kijkshop in mijn ogen al snel de zeikshop 

-
Nou, daar ben ik het niet met u eens, als ik in de Kijkshop kom, en ik wil iets weten over een bepaald product is er altijd wel iemand, die even met mij meeloopt, en mij dingen uitlegt!Wubo schreef:Dat is dus wel de reden dat de Kijkshop zo goedkoop is