LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht en claim voor Ben / T-Mobile
Klacht en claim voor Ben / T-Mobile
Beste mensen,
We zijn een groep consumenten die gebruik hebben gemaakt van de diensten van Ben, zoals het bedrijf nu T-mobile heet. Helaas hebben we allemaal dezelfde slechte ervaringen opgedaan namelijk:
* incorrecte rekeningen
* niet verzonden rekeningen waardoor geen betaling kon plaats vinden en dus werd afgesloten
* onterechte afsluitingen
* geen netwerk waar men wel netwerk zegt te hebben
* slechte kwaliteit van verbindingen
* onbeschofte behandeling aan de telefoon of niet bereikbaar.
Ga zo maar door.
Ben of nu T-mobile, weigert haar verantwoordelijkheid te nemen en gaat rustig door met charme campagnes terwijl het product uitermate slecht is. Vele consumenten trappen in de mooie praatjes van T-Mobile maar komen al snel van een koude kermis thuis, maar zitten dan wel vast aan bijvoorbeeld een twee-jarig abonnement.
We zijn op zoek naar consumenten die ook deze ervaringen hebben opgedaan en daardoor ook eventueel schade hebben geleden. We willen deze problemen publiekelijk onder de aandacht brengen. Het is slechts een topje van de ijsberg. En verder willen een gezamenlijke claim formuleren.
Heb je dezelfde ervaringen mail ons en we nemen contact met je op.
E-mailadres: [email protected]
Alvast bedankt!
We zijn een groep consumenten die gebruik hebben gemaakt van de diensten van Ben, zoals het bedrijf nu T-mobile heet. Helaas hebben we allemaal dezelfde slechte ervaringen opgedaan namelijk:
* incorrecte rekeningen
* niet verzonden rekeningen waardoor geen betaling kon plaats vinden en dus werd afgesloten
* onterechte afsluitingen
* geen netwerk waar men wel netwerk zegt te hebben
* slechte kwaliteit van verbindingen
* onbeschofte behandeling aan de telefoon of niet bereikbaar.
Ga zo maar door.
Ben of nu T-mobile, weigert haar verantwoordelijkheid te nemen en gaat rustig door met charme campagnes terwijl het product uitermate slecht is. Vele consumenten trappen in de mooie praatjes van T-Mobile maar komen al snel van een koude kermis thuis, maar zitten dan wel vast aan bijvoorbeeld een twee-jarig abonnement.
We zijn op zoek naar consumenten die ook deze ervaringen hebben opgedaan en daardoor ook eventueel schade hebben geleden. We willen deze problemen publiekelijk onder de aandacht brengen. Het is slechts een topje van de ijsberg. En verder willen een gezamenlijke claim formuleren.
Heb je dezelfde ervaringen mail ons en we nemen contact met je op.
E-mailadres: [email protected]
Alvast bedankt!
Re: Klacht en claim voor Ben / T-Mobile
Deze actie kun je net zo goed houden voor alle 4 de andere operators! Alle onderstaande klachten kom je ook bij hun met alle regelmaat tegen!
Re: Klacht en claim voor Ben / T-Mobile
Ik ben in principe wel tevreden over T-mobile.
mvg
mvg
Re: Klacht en claim voor Ben / T-Mobile
Hallo mensen,
Hartelijk dank voor jullie berichten. We zijn overweldigd met de vele reacties die we hebben gekregen. Kennelijk leven de problemen met telecomproviders zoals met Ben / T-mobile enorm onder de zwijgende meerderheid van consumenten.
Voor de duidelijkheid het gaat hier om fundamentele problemen met Ben / T-mobile. Het gaat inderdaad om het niet leveren van diensten of de slechte kwaliteit er van. Helaas is de individuele consument niet in staat een vuist te maken tegen Telecomproviders die de klant beduvelen.
De telecomprovider is erg handig en gebruikt men charmecampagnes om de aandacht af te leiden. Door deze reclamecampagnes (uiteindelijk door jullie, klanten betaald!)worden poblemen zoals bijvoorbeeld een niet betrouwbaar en slecht dekkend netwerk, foutieve rekeningen, incorrecte afsluitingen, onbetaalde veroorzaakte schade door slechte levering raken, afgedekt.
Er moet een eind aankomen aan deze wanpraktijken en dat kan niet anders dan gezamenlijk de handen ineen te slaan. Dus heb je problemen, klachten of schade bij de Ben / T-mobile sluit je bij ons aan. Mail ons naar [email protected]
Hartelijk dank voor jullie berichten. We zijn overweldigd met de vele reacties die we hebben gekregen. Kennelijk leven de problemen met telecomproviders zoals met Ben / T-mobile enorm onder de zwijgende meerderheid van consumenten.
Voor de duidelijkheid het gaat hier om fundamentele problemen met Ben / T-mobile. Het gaat inderdaad om het niet leveren van diensten of de slechte kwaliteit er van. Helaas is de individuele consument niet in staat een vuist te maken tegen Telecomproviders die de klant beduvelen.
De telecomprovider is erg handig en gebruikt men charmecampagnes om de aandacht af te leiden. Door deze reclamecampagnes (uiteindelijk door jullie, klanten betaald!)worden poblemen zoals bijvoorbeeld een niet betrouwbaar en slecht dekkend netwerk, foutieve rekeningen, incorrecte afsluitingen, onbetaalde veroorzaakte schade door slechte levering raken, afgedekt.
Er moet een eind aankomen aan deze wanpraktijken en dat kan niet anders dan gezamenlijk de handen ineen te slaan. Dus heb je problemen, klachten of schade bij de Ben / T-mobile sluit je bij ons aan. Mail ons naar [email protected]
Re: Klacht en claim voor Ben / T-Mobile
deze problemen komen steeds vaker voor, maar niet bij iedere case ligt het aan T-mobile.... ik spreek uit ervaringen uit de winkel.
Maar het wordt tijd dat ze alle 6 is aangepakt worden, te weten T-mobile, D*, Vodafone, KPN, O2 en Debitel.
Keessie
Maar het wordt tijd dat ze alle 6 is aangepakt worden, te weten T-mobile, D*, Vodafone, KPN, O2 en Debitel.
Keessie
Re: Klacht en claim voor Ben / T-Mobile
Weten jullie dat Dutchtone mobiele nummers die geporteerd zijn = behouden zijn, niet kunnnen bereiken?
Ik ben van O2 naar Ben overgegaan, met nummerbehoud. Ik kan geen telefoontjes ontvangen van vrienden met een Dutchtone abbonement. Dutchtone erkent dit sinds 26 februari en legt de schuld bij Ben "onze poort gaat open, die van Ben niet". En Ben zegt natuurlijk dat het aan dutchtone ligt. Nu heb ik een melding ervan gemaakt bij Ben, die het door heeft gestuurd naar hun technische afdeling. Je moet wel 3 dutchtone-nummers kunnen doorgeven hiervoor.
Ik ben van O2 naar Ben overgegaan, met nummerbehoud. Ik kan geen telefoontjes ontvangen van vrienden met een Dutchtone abbonement. Dutchtone erkent dit sinds 26 februari en legt de schuld bij Ben "onze poort gaat open, die van Ben niet". En Ben zegt natuurlijk dat het aan dutchtone ligt. Nu heb ik een melding ervan gemaakt bij Ben, die het door heeft gestuurd naar hun technische afdeling. Je moet wel 3 dutchtone-nummers kunnen doorgeven hiervoor.
Re: Klacht en claim voor Ben / T-Mobile
is 't niet zo dat klanten bij ieder bedrijf indirect mee betalen aan kosten, dat is toch logisch, niet echt een zuiver standpunt.
Als je in de horeca een drankje koopt, is deze ook drie keer over de kop gegaan.... om de bijkomende kosten te betalen, dat is iedere branch zo.
Als je in de horeca een drankje koopt, is deze ook drie keer over de kop gegaan.... om de bijkomende kosten te betalen, dat is iedere branch zo.
Re: Klacht en claim voor Ben / T-Mobile
Vraagje: 2 jarig abonnement afgesloten, waarom?
Omdat je dan een mobieltje GRATIS krijgt. geen aanluitkosten hoefde te betalen.... en maar zeuren over de providers, ze hebben allemaal hun probleempjes.... gelukkig hebben we de keuze uit meerdere aanbieders, maar ja, als je 2 jr tekent, moet je dat termijn uitzitten....
Gr van een abonnementen verkoper (80% T-mobile).
Omdat je dan een mobieltje GRATIS krijgt. geen aanluitkosten hoefde te betalen.... en maar zeuren over de providers, ze hebben allemaal hun probleempjes.... gelukkig hebben we de keuze uit meerdere aanbieders, maar ja, als je 2 jr tekent, moet je dat termijn uitzitten....
Gr van een abonnementen verkoper (80% T-mobile).
Re: Klacht en claim voor Ben / T-Mobile
nog iets, DEKKING wordt nooit voor 100% gegarandeerd omdat er invloeden van buitenaf een verminderde dekking kunnen veroorzaken. hier bedoel ik o.a. mee, van welk materiaal is een pand gebouwd, dit heeft ook invloed (binnenshuis is geen garantie). of heeft de gemeente wel een vergunning verleent voor het plaatsen van een mast... (daar betaal je ook aan mee) ik kan zo nog wel een uurtje doorgaan. TIP: doe een postcode check bij de winkel voordat je tekent.
Re: Klacht en claim voor Ben / T-Mobile
Een schets van de problemen
Op 21 januari ben ik naar telecome today gegaan hier in de stad Groningen, in de hoop een nieuw telefoonabonnement af te sluiten samen met een nieuwe telefoon. Na te hebben uitgezocht welke telefoon het werd (siemens s55) besloot ik me aan te melden bij Ben. In de winkel echter werd ik geweigerd door Ben als nieuwe abonnee. De reden hiervoor bleef voor mij onduidelijk, maar het had volgens de winkel te maken met problemen op mijn adres. Ik heb (samen met de winkel) toen besloten om eerst nummerportatie aan te vragen op het adres van mijn ouders om zo een nieuw abonnement te krijgen met nieuwe telefoon.
Op 30 januari kreeg ik een brief thuis dat ik wel was aangesloten bij Ben. Ik kreeg een telefoonnummer (0642296140) en simkaart nummer erbij. Dit was allemaal heel vreemd omdat ik geweigerd was als abonnee en dus ook geen nieuwe telefoon of nieuwe simkaart had gekregen om mee te bellen. De medewerker van de klantenservice van Ben kon mij vertellen dat ik sinds 21 januari de eigenaar was van een Ben 150 abonnement.
Diezelfde dag is door een vertegenwoordiger van Ben, in de winkel, het abonnement (0642296140) weer opgezegd en een nieuw abonnement aangevraagd, dit zou diezelfde dag ingaan. Ik zou ook geen kosten hoeven te betalen over de 9 dagen abonnement omdat ik immers ook geen handtekening had gezet voor automatische incasso. Dit leek allemaal goed te gaan, ik kreeg mijn simkaart en mijn telefoon en kon met veel plezier bellen met mijn nieuwe “speeltje”. Mijn nieuwe telefoonabonnement kreeg het tijdelijke nummer 0642302794.
Omdat ik tussendoor de nummerportatie had aangevraagd zouden ze mijn oude nummer (06253388**) over nummer 0642302794 zetten zodra ze mijn aanvraag binnen hadden. Nadat de aanvraag binnen was kreeg ik een bevestigingsbrief dat de nummerportatie plaats zou vinden op 10 februari j.l.
Op 10 februari gebeurde er echter niets en tot op heden heeft de nummerportatie ook nog niet plaats gevonden.
Op 21 februari kreeg ik een brief van Ben thuis met de factuur over nummer 0642296140. Dit bedrag is 3 maart van mijn rekening afgeschreven. Dit was natuurlijk niet de bedoeling en ik heb ook geëist dat ze het geld terug zouden storten op mijn rekening. Dit is tot op heden nog niet gebeurd.
Ondertussen heb ik minstens 6 keer gebeld met de klantenservice van Ben om te vragen hoe het zat met de nummerportatie. De eerste drie keer kreeg ik een medewerker aan de lijn die me vertelde dat er een technische storing was m.b.t. de nummerportatie. De vierde en vijfde keer vertelden ze mij dat het opgelost zou worden en ze mij terug zouden bellen. Dit is echter niet gebeurd. De zesde keer vertelden ze mij dat ik mijn goedkeuringsnummer zou moeten doorgeven en dat dan alles goed zou komen. Dit nummer heb ik nooit gekregen, en dus werd ook hier het probleem niet opgelost.
Op 11 maart kreeg ik een factuur van nummer 0642302794. Dit bedrag zal 21 maart van mijn rekening worden geschreven. Dit is dus van het nummer dat ik nu “tijdelijk” in gebruik heb, en T-mobile kan dit bedrag dus gewoon afschrijven.
Op 13 maart kreeg ik de volgende rekening over nummer 06253388**. Het bedrag zal 23 maart van mijn rekening worden afgeschreven. Dit is een volledige factuur van een t-mobile 150 abonnement. Het lijkt er dus op dat mijn nummer geporteerd is naar een geheel nieuw abonnement wat ik ook nog eens moet betalen. Wederom heb ik hier niet voor kunnen tekenen en kan ik met dit nummer ook niet mee bellen, omdat ik hier geen simkaart van heb.
Naast deze problemen betreffende betaling en nummerportatie beloofden ze bij Ben ook nog eens dat ik van een mooie actie gebruik zou kunnen maken. Deze actie bestond uit de hele maand februari gratis mms’en. De mooie actie zou ook gelden voor mijn Siemens s55, helaas zit ik tot op heden zonder mms instellingen en kan ik dus niet gratis mms’en. Zelfs in de algemene voorwaarden kon de medewerker in de winkel waar ik mijn telefoon heb gekocht niets vinden over beperkingen m.b.t. de actie.
Ik ben ondertussen zo zat van het bellen met de klantenservice dat ik het probleem heb neer gelegd bij de winkel. Deze mensen zouden het oplossen, zoals u misschien al kunt raden is dit op het moment nog niet gebeurd. Ik heb overigens wel het idee dat dit winkelpersoneel vriendelijk alle problemen wil verhelpen en dat ze er ook wat aan proberen te doen.
Op 21 januari ben ik naar telecome today gegaan hier in de stad Groningen, in de hoop een nieuw telefoonabonnement af te sluiten samen met een nieuwe telefoon. Na te hebben uitgezocht welke telefoon het werd (siemens s55) besloot ik me aan te melden bij Ben. In de winkel echter werd ik geweigerd door Ben als nieuwe abonnee. De reden hiervoor bleef voor mij onduidelijk, maar het had volgens de winkel te maken met problemen op mijn adres. Ik heb (samen met de winkel) toen besloten om eerst nummerportatie aan te vragen op het adres van mijn ouders om zo een nieuw abonnement te krijgen met nieuwe telefoon.
Op 30 januari kreeg ik een brief thuis dat ik wel was aangesloten bij Ben. Ik kreeg een telefoonnummer (0642296140) en simkaart nummer erbij. Dit was allemaal heel vreemd omdat ik geweigerd was als abonnee en dus ook geen nieuwe telefoon of nieuwe simkaart had gekregen om mee te bellen. De medewerker van de klantenservice van Ben kon mij vertellen dat ik sinds 21 januari de eigenaar was van een Ben 150 abonnement.
Diezelfde dag is door een vertegenwoordiger van Ben, in de winkel, het abonnement (0642296140) weer opgezegd en een nieuw abonnement aangevraagd, dit zou diezelfde dag ingaan. Ik zou ook geen kosten hoeven te betalen over de 9 dagen abonnement omdat ik immers ook geen handtekening had gezet voor automatische incasso. Dit leek allemaal goed te gaan, ik kreeg mijn simkaart en mijn telefoon en kon met veel plezier bellen met mijn nieuwe “speeltje”. Mijn nieuwe telefoonabonnement kreeg het tijdelijke nummer 0642302794.
Omdat ik tussendoor de nummerportatie had aangevraagd zouden ze mijn oude nummer (06253388**) over nummer 0642302794 zetten zodra ze mijn aanvraag binnen hadden. Nadat de aanvraag binnen was kreeg ik een bevestigingsbrief dat de nummerportatie plaats zou vinden op 10 februari j.l.
Op 10 februari gebeurde er echter niets en tot op heden heeft de nummerportatie ook nog niet plaats gevonden.
Op 21 februari kreeg ik een brief van Ben thuis met de factuur over nummer 0642296140. Dit bedrag is 3 maart van mijn rekening afgeschreven. Dit was natuurlijk niet de bedoeling en ik heb ook geëist dat ze het geld terug zouden storten op mijn rekening. Dit is tot op heden nog niet gebeurd.
Ondertussen heb ik minstens 6 keer gebeld met de klantenservice van Ben om te vragen hoe het zat met de nummerportatie. De eerste drie keer kreeg ik een medewerker aan de lijn die me vertelde dat er een technische storing was m.b.t. de nummerportatie. De vierde en vijfde keer vertelden ze mij dat het opgelost zou worden en ze mij terug zouden bellen. Dit is echter niet gebeurd. De zesde keer vertelden ze mij dat ik mijn goedkeuringsnummer zou moeten doorgeven en dat dan alles goed zou komen. Dit nummer heb ik nooit gekregen, en dus werd ook hier het probleem niet opgelost.
Op 11 maart kreeg ik een factuur van nummer 0642302794. Dit bedrag zal 21 maart van mijn rekening worden geschreven. Dit is dus van het nummer dat ik nu “tijdelijk” in gebruik heb, en T-mobile kan dit bedrag dus gewoon afschrijven.
Op 13 maart kreeg ik de volgende rekening over nummer 06253388**. Het bedrag zal 23 maart van mijn rekening worden afgeschreven. Dit is een volledige factuur van een t-mobile 150 abonnement. Het lijkt er dus op dat mijn nummer geporteerd is naar een geheel nieuw abonnement wat ik ook nog eens moet betalen. Wederom heb ik hier niet voor kunnen tekenen en kan ik met dit nummer ook niet mee bellen, omdat ik hier geen simkaart van heb.
Naast deze problemen betreffende betaling en nummerportatie beloofden ze bij Ben ook nog eens dat ik van een mooie actie gebruik zou kunnen maken. Deze actie bestond uit de hele maand februari gratis mms’en. De mooie actie zou ook gelden voor mijn Siemens s55, helaas zit ik tot op heden zonder mms instellingen en kan ik dus niet gratis mms’en. Zelfs in de algemene voorwaarden kon de medewerker in de winkel waar ik mijn telefoon heb gekocht niets vinden over beperkingen m.b.t. de actie.
Ik ben ondertussen zo zat van het bellen met de klantenservice dat ik het probleem heb neer gelegd bij de winkel. Deze mensen zouden het oplossen, zoals u misschien al kunt raden is dit op het moment nog niet gebeurd. Ik heb overigens wel het idee dat dit winkelpersoneel vriendelijk alle problemen wil verhelpen en dat ze er ook wat aan proberen te doen.
Re: Klacht en claim voor Ben / T-Mobile
Heb ook een keer een prepaidkaart gehad van dutchtone
waardeloos ontvangst
klantenservice onbeschoft
etc.
Sinds ik KPN bel werkt alles naar behoren en ja elke klantenservice is wel iets op aan te merken maar de kans dat je telefoon niet werkt is het kleinst bij juist de grote Jongen KPN.
Maar het blijkt nog altijd GOEDKOOP IS DUURKOOP
Veel Succes met jullie actie
waardeloos ontvangst
klantenservice onbeschoft
etc.
Sinds ik KPN bel werkt alles naar behoren en ja elke klantenservice is wel iets op aan te merken maar de kans dat je telefoon niet werkt is het kleinst bij juist de grote Jongen KPN.
Maar het blijkt nog altijd GOEDKOOP IS DUURKOOP
Veel Succes met jullie actie
Re: Klacht en claim voor Ben / T-Mobile
September j.l. een contract afgesloten bij BEN (nu T-mobile)voor twee jaar. Volgens de actie voorwaarden zou je de 50 euro entreekosten teruggestort krijgen op je rekening.Het is nu half maart,en na vele telefoontjes naar de klantenservice nog steeds geen 50 euro teruggehad !
Re: Klacht en claim voor Ben / T-Mobile
Heb zoals velen problemen met T-mobile.
Eerst moest ik een week wachten totdat mijn sim-kaart was geactiveerd en vervolgens na 5,5 dagen bellen word er een voorschot geeist van 300 euro omdat ik gigantisch veel gebeld zou hebben.
het is echt belachelijk waar T-mobile mee bezig is.
Eerst moest ik een week wachten totdat mijn sim-kaart was geactiveerd en vervolgens na 5,5 dagen bellen word er een voorschot geeist van 300 euro omdat ik gigantisch veel gebeld zou hebben.
het is echt belachelijk waar T-mobile mee bezig is.
Re: Klacht en claim voor Ben / T-Mobile
Vraagje:Er zijn nou zoveel mensen die klachten hebben over t-mobile en vaak ook dezelfde klachten, maar wat moet er of wat kan er nou tegen gedaan worden?Welke stap hebben jullie nou ondernomen?
Ik heb een klachtbrief geschreven waar ik geen reactie op verwacht, maar ik zal nara de Geschillencommisie stappen op deze kwestie tot op de bodem te laten uitzoek.Desnoods met juridische stappen.
Ik heb een klachtbrief geschreven waar ik geen reactie op verwacht, maar ik zal nara de Geschillencommisie stappen op deze kwestie tot op de bodem te laten uitzoek.Desnoods met juridische stappen.
Re: Klacht en claim voor Ben / T-Mobile
Hallo,
Nou ik heb het nog beter voor elkaar....
Via internet bestelformulier opgestuurd, met afschrift, en kopie paspoort...en na een week wilde ik graag weten hoe het met de stelling stond....antwoord aan de telefoon:
geen flauw idee, ik kan het nergens vinden en moet geduld hebben en wachten op een bevestiging....jaja binnen twee weken wordt hij geleverd...het kan nog...maar als mijn gegevens nu al zoek zijn dan.....weinig hoop...
De dame aan de telefoon bood wel haar excuses aan, en melde erbij dat er 33000 aanvragen waren gekomen...maar ja, daar kan ik niets aan doen....Ik wacht nog ff af...en anders haal ik hem gewoon bij een ander...want als het zo al begint....
Ik hoop dat anderen hier van kunnen leren....niets opsturen dus!!!
Met vriendelijke groet,
Edwin
Nou ik heb het nog beter voor elkaar....
Via internet bestelformulier opgestuurd, met afschrift, en kopie paspoort...en na een week wilde ik graag weten hoe het met de stelling stond....antwoord aan de telefoon:
geen flauw idee, ik kan het nergens vinden en moet geduld hebben en wachten op een bevestiging....jaja binnen twee weken wordt hij geleverd...het kan nog...maar als mijn gegevens nu al zoek zijn dan.....weinig hoop...
De dame aan de telefoon bood wel haar excuses aan, en melde erbij dat er 33000 aanvragen waren gekomen...maar ja, daar kan ik niets aan doen....Ik wacht nog ff af...en anders haal ik hem gewoon bij een ander...want als het zo al begint....
Ik hoop dat anderen hier van kunnen leren....niets opsturen dus!!!
Met vriendelijke groet,
Edwin
Re: Klacht en claim voor Ben / T-Mobile
Ik ben de problemen bij T-Mobile zelfs zo zat dat ik er een nieuwe website voor in het leven heb geroepen:
Je bent van harte welkom op www.ben-bedonderd.nl!
Je bent van harte welkom op www.ben-bedonderd.nl!
Re: Klacht en claim voor Ben / T-Mobile
Geachte Heer Gevers,
Zou u de fatsoensregels op Internet in acht willen nemen?
Dank u.
Zou u de fatsoensregels op Internet in acht willen nemen?
Dank u.
Re: Klacht en claim voor Ben / T-Mobile
Ik ben zeer tevreden over Ben / T-mobile. Rekeningen zijn altijd goed, toen mijn mobiel gestolen was, werd dit door de klantenservice zeer goed opgepakt dus van mij geen kwaad woord over Ben / T-mobile. Over O2 / Telfort daarentegen....
Re: Klacht en claim voor Ben / T-Mobile
Wie mij beticht van het niet volgen van fatsoensregels moet die m.i. eerst maar eens gaan uitleggen aan T-mobile.
Ik probeer -zonder enig zakelijk belang- klachten te bundelen van mobiele bellers die er net zo vies zijn ingestonken als ik. Is daar iets op tegen? Ik heb slechts geconstateerd dat de combinatie klacht+mobiel+bellen in google niets anders oplevert dan de klantenservice waar ik het niet meer mee eens kan worden.
Wie ook op de deurwaarder zit te wachten, mag meepraten op mijn website. Met alle fatsoen!
Welkom! Als ik daar iemand mee heb gekwetst: Vergiffenis!
Ik probeer -zonder enig zakelijk belang- klachten te bundelen van mobiele bellers die er net zo vies zijn ingestonken als ik. Is daar iets op tegen? Ik heb slechts geconstateerd dat de combinatie klacht+mobiel+bellen in google niets anders oplevert dan de klantenservice waar ik het niet meer mee eens kan worden.
Wie ook op de deurwaarder zit te wachten, mag meepraten op mijn website. Met alle fatsoen!
Welkom! Als ik daar iemand mee heb gekwetst: Vergiffenis!
Re: Klacht en claim voor Ben / T-Mobile
Zozo een hele website gewijd aan klachten over telecom providers..
Dan heb je echt niets beters te doen!
geen vrienden, geen hobby, geen werk, geen school etc..
Wie weet is er nog iemand die een website opent met alleen maar goede punten over de providers! Daar past de opmerking van Patti goed in!
Lekker he klagen!
Dan heb je echt niets beters te doen!
geen vrienden, geen hobby, geen werk, geen school etc..
Wie weet is er nog iemand die een website opent met alleen maar goede punten over de providers! Daar past de opmerking van Patti goed in!
Lekker he klagen!