LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht nieuwe aansluiting sim-only abonnement bij Telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
EldridS

Klacht nieuwe aansluiting sim-only abonnement bij Telfort

Ongelezen bericht door EldridS »

Ik heb 11 augustus een mobiel abonnement afgesloten van 500 belminuten (sim-only), deze heb ik de dag erna binnen gekregen en ben deze gaan gebruiken. Heb mij toen gelijk aangemeld op de website van Telfort met mijn mobiele nummer. Bij het aansluiten werd er duidelijk gemaakt dat je online kon zien wat je verbruik was. Toen ik dit wou gaan bekijken kreeg ik de melding dat ik dit nog niet kon zien, dat er nog geen factuur beschikbaar was. Nou kreeg ik begin september een brief op de mat met een aanmaning dat ik een openstaand bedrag heb van €69,70. Dit vond ik vreemd aangezien ik nog maar net belde bij telfort en ben gaan bellen naar de klantenservice. Die vertelde mij dat ik flink over mijn bundel had gebeld omdat mijn bundel maar tot de 15e liep en ik maar een aantal belminuten heb gekregen van de 11e tot de 15e van augustus. De meneer aan de telefoon vertelde mij dat ik hierover een klacht kon indienen via internet. Er werd mij verteld via een reactie op mijn klacht dat in de voorwaarden stond dat als ik halverwege de periode een abonnement zou starten ik dan maar een deel van de belminuten zou krijgen, daar heeft telfort gelijk in. Maar mij is NOOIT verteld wanneer deze periode zou beginnen/eindigen. Op internet was dit ook niet te zien, omdat ik nog niet bij mijn factuur kon omdat deze de dag naar aansluiting niet beschikbaar was, en anders dan werd vermeld ik ook niet online kan zien hoeveel belminuten ik nog heb en al heb verbruikt, wat volgens de telfort reclame te zien zou zijn op de site. Ik het niet eens met de factuur voor de buiten mijn bundel gebelde minuten, aangezien ik door Telfort niet duidelijk ben geïnformeerd over wanneer mijn volledige bundel in zou gaan, en de verbruikte belminuten ook niet te zien zijn via internet. Ik weet dat dit wel hoort, want bij het afsluiten van mijn HI-abonnement 2 jaar geleden ben ik WEL duidelijk geïnformeerd over wanneer mijn periode zou beginnen.

Ik heb hierover dus al eerder contact gehad met telfort via de mail. Heb vorige week dinsdag een klacht ingediend en kreeg diezelfde avond een reactie. Met deze reactie was ik het niet eens en heb weer gereageerd op de mail van Telfort. De dag erna kreeg ik netjes reactie terug, en ook daar was ik het niet mee eens, dus heb weer gereageerd. (dit was op woensdag) vervolgens heb ik geen reactie meer terug gehad. Heb vanmorgen opnieuw mijn klacht neergelegd bij Telfort, en wacht nu weer op een reactie. Maar wou het toch even hier kwijt, omdat ik dit een slechte zaak vind van Telfort, en ik het er niet mee eens ben!

Telfort webcare
verified

Re: Klacht nieuwe aansluiting sim-only abonnement bij Telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@EldridS

Graag bekijk ik de status van uw klacht voor u. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens en het 06-nummer van Telfort aan mij kenbaar maken.

Daphne

Gesloten