LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht o2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Arjan

Klacht o2

Ongelezen bericht door Arjan »

Hallo,

Mijn vriendin heeft laatst via de Postbank zo'n abbonement afgesloten met O2, voor 12,50 euro 500 belminuten (dacht ze). Toch haar schrik was de tel. rek. huize hoog. Wat bleek... de 500 graties bel. min. zijn alleen voor O2 mobiele nummers.

Ze voelt zich nu heel erg geluisd omdat a) de brief opende met graties 500 belminuten (dat blijft hangen), iets verder wordt klein vermeld dat dat alleen naar O2 nummers is, en b) hoe moet ze nu weten wat O2 nummers zijn?

Zijn er meer mensen als zij die daar ingetrapt zijn? Ik voel me een beetje schuldig omdat ik zelf al een paar jaar tevreden klant van O2 ben. Is er een manier om er vanaf te komen? Proefperiode? Niet te vreden?

Nicole

Re: Klacht o2

Ongelezen bericht door Nicole »

Hoi Arjan,

Op de site van O2 staat precies waarvoor die belbundel gebruikt kan worden. Daar kun je ook precies zien welke mobiele nummers van O2 zijn.

Ze had beter de kleine lettertjes moeten lezen dus.

Groetjes Nicole

henkjan

Re: Klacht o2

Ongelezen bericht door henkjan »

hallo,

en die 500 min, gelden ook voor naar vaste aansluitingen dus je snap er nog niet zoveel van

carl

Re: Klacht o2

Ongelezen bericht door carl »

Ja maar O2 geeft wel altijd aan dat het naar vast en o2 nummers zijn. Als je logisch nadenkt kan je niet verw88 dat je voor 12.50 500 min kan bellen.... Je moet wel eerst goed op de hoogte zijn vind ik, voordat je vrolijk gaat bellen.

[email protected]

Re: Klacht o2

Ongelezen bericht door [email protected] »

Algemene voorwaarden punt 5.9
Even de kleine lettertjes he...!
Greets

Bob

Re: Klacht o2

Ongelezen bericht door Bob »

Ben het wel met Arjan eens, wilde eerst ook bijna zo'n abon afsluiten, maar toen ik dat zag ben ik ook afgehaakt. Is mooi dat ze zo'n site hebben van O2 nrs, maar nr. porteringen? Wordt er steeds een update gemaakt welke nrs porteren of zijn het gewoon de begin cijfers die in eerste instantie bij een provider horen!?
Maar ja het klopt ook wel weer dat je inderdaad moet opletten, want de meeste dingen worden vaak niet expliciet gezegd maar zijn wel van toepassing! Dat kun je vervelend vinden, maar ja die dealers die moeten hun bonussen binnen halen en verkopen vaak abon. van verschillende providers en halen dus vaak dingen door elkaar.

Gast

Re: Klacht o2

Ongelezen bericht door Gast »

Dit is niet op beginnummer gemaakt natuurlijk.
Zal gewoon aan een database zitten waarin alle nummers van alle klanten van O2 zitten...komt ie voor in de database..JOEPIE dat is een O2 nummer.

Op de site staat ook dat het alleen naar O2 en VASTE nummer is...zoals ook in de voorwaarden staat.

Eigen schuld dus!

Paul

Re: Klacht o2

Ongelezen bericht door Paul »

Het roepen "eigen schuld dikke bult" is mi. niet op zijn plaats. Door het enorme aanbod zijn er veel mensen die door de bomen het bos niet meer zien. Ook wijzigen op zeer korte termijn algemene voorwaarden zoals opzegtermijn en de nummers welke deel uitmaken van het beltegoed. Let wel, de wijzigingen waren voor mij een reden te vertrekken bij O2, maar ik begrijp verdomde goed dat vele anderen hierin stinken. Een vorm van misleiding naar mijn gevoel.... Wellicht legaal maar niet netjes.
Dan de klachtenregen in aanmerking nemend kun je gewoon maar beter naar een echte provider gaan (betere service en stabiliteit)en wat minder bellen wanneer het te duur wordt. Hebben we ook niet zo'n last mer van die onzingesprekken in de trein over de kleur van een nieuw truitje bijv. Een kwartier lang!!!

Hanna.

Re: Klacht o2

Ongelezen bericht door Hanna. »

Wat voor kleur truitje heb jij aan Paul ?

Liefs Hanna.

Paul

Re: Klacht o2

Ongelezen bericht door Paul »

Beste Hanna,
Leuk. Je zult mij echt NOOIT over een truitje horen ouwe..., sorry kletsen. Laat staan een kwartier aan de telefoon. Dat over het truitje was overigens een ingeving. Drie weken geleden namelijk echt gebeurd (Rotterdam). Ga ik eens een keer met de trein..... Ik garandeer je, je leest geen regel meer!
Groet,Paul.

Franklin

Re: Klacht o2

Ongelezen bericht door Franklin »

Die zogenaamde misleiding van O2 is dus gewoon ongegrond vind ik. Wanneer je een nieuw abonnement wilt, ga je toch eerst bij jezelf kijken wat je belgedrag is (bel je veel naar vaste nummers en/of bellen mijn vrienden/kennissen e.d. met O2??).
Vervolgens neem je die gegevens mee naar een telecomwinkel waar ze abonnementen van alle providers aanbieden. Die beschikken over de meest up-to-date informatie over de huidige abonnementen (als het goed is). Ze hebben daar ook een overzichtelijke lijst van alle mogelijke abonnementen (én prepaid!). Daarmee kan je toch goed uitvogelen wat voor jou het voordeligste is? Vooral na het lezen van de kleine lettertjes.
Neem er dus gewoon de tijd voor en laat jezelf goed informeren.

Gesloten