LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klacht over t-mobile
klacht over t-mobile
wie heef er slechte ervaringen met t-mobile, ik heb de afgelopen 3 maanden gesprekskosten gehad terwijl ik bijna 4 weken niet meer heb gebeld. OPLICHTERS......
Re: klacht over t-mobile
Hai Essia,
als je voor die 4 wkn wel hebt gebeld lijkt het me heel logisch dat je van de 3 maanden daarvoor gesprekskosten in rekening gebracht krijgt, of bedoel je iets anders??
als je voor die 4 wkn wel hebt gebeld lijkt het me heel logisch dat je van de 3 maanden daarvoor gesprekskosten in rekening gebracht krijgt, of bedoel je iets anders??
Re: klacht over t-mobile
Beste Essia,
Even wat uitleg. Op het moment dat je 4 weken aaneengesloten geen gebruik maakt van je aansluiting (dus ook geen voicemail, SMSdiensten oid) zal je dat pas op je volgende factuur zien. Je betaalt gesprekskosten namelijk altijd achteraf. Dan kunnen er ook nog altijd gesprekskosten vanuit het buitenland staan. Dat je de afgelopen drie maanden rekeningen hebt gekregen voor je gesprekskosten, tja, je moet nu eenmaal betalen voor je gevoerde gesprekken. Vervelend, maar helaas. Om de pijn te verzachten de volgende tips:
-Kijk op Internet KOSTENLOOS je specificatie in. Je zal zien dat alle kosten hier duidelijk uitgelegd staan.
- Vraag een eenmalige specificatie op of laat hem aanzetten zodat je deze elke maand krijgt meegestuurd.
-Zet je voicemail, SMS diensten, WAP en GPRS diensten uit. Deze kosten ook allemaal geld.
Oh, en als laatste tip:
-ZEG AUB. ZSM. JE ABO OP !!!!! Iemand die namelijk te DOM is om te begrijpen dat je gesprekskosten moet betalen en dan maar meteen met 'oplichters' gaat gooien, zullen ze echt liever kwijt dan rijk zijn, pauper !
Mvg.
Info
Even wat uitleg. Op het moment dat je 4 weken aaneengesloten geen gebruik maakt van je aansluiting (dus ook geen voicemail, SMSdiensten oid) zal je dat pas op je volgende factuur zien. Je betaalt gesprekskosten namelijk altijd achteraf. Dan kunnen er ook nog altijd gesprekskosten vanuit het buitenland staan. Dat je de afgelopen drie maanden rekeningen hebt gekregen voor je gesprekskosten, tja, je moet nu eenmaal betalen voor je gevoerde gesprekken. Vervelend, maar helaas. Om de pijn te verzachten de volgende tips:
-Kijk op Internet KOSTENLOOS je specificatie in. Je zal zien dat alle kosten hier duidelijk uitgelegd staan.
- Vraag een eenmalige specificatie op of laat hem aanzetten zodat je deze elke maand krijgt meegestuurd.
-Zet je voicemail, SMS diensten, WAP en GPRS diensten uit. Deze kosten ook allemaal geld.
Oh, en als laatste tip:
-ZEG AUB. ZSM. JE ABO OP !!!!! Iemand die namelijk te DOM is om te begrijpen dat je gesprekskosten moet betalen en dan maar meteen met 'oplichters' gaat gooien, zullen ze echt liever kwijt dan rijk zijn, pauper !
Mvg.
Info
Re: klacht over t-mobile
Alles wat als gesprekskosten staat.. heb je ten alle tijden verbeld. Daar kunnen geen fouten in gemaakt worden...
Re: klacht over t-mobile
T-Mobile daar zet ik ook mijn ?? bij
Ik heb inderdaad zo mijn vraagtekens over T-Mobile. Een aantal bekenden van mij zijn ook al overgestapt op Vodafone vanwege torenhoge gesprekskosten. Ik heb de laatste tijd ook goed op me gesprekskosten geled en inderdaad die groeide met de maand terwijl ik het zelfde had gebeld.
Als ik over een tijdje van T-Mobile ben verlost ben word het voor mij ook een andere aanbieder
Groeten Gizmo
Ik heb inderdaad zo mijn vraagtekens over T-Mobile. Een aantal bekenden van mij zijn ook al overgestapt op Vodafone vanwege torenhoge gesprekskosten. Ik heb de laatste tijd ook goed op me gesprekskosten geled en inderdaad die groeide met de maand terwijl ik het zelfde had gebeld.
Als ik over een tijdje van T-Mobile ben verlost ben word het voor mij ook een andere aanbieder
Groeten Gizmo
Re: klacht over t-mobile
Beste Gizmo,
De enige reden dat je gesprekskosten kunnnen stijgen is als je meer belt/smst. Als je je rekening bij TIMO al hoog vind, zal ik je niet aan raden over te stappen naar een andere provider, aangezien deze nog duurder per minuut zijn dan T-Mobile. Je rekening zal dus alleen maar hoger worden. (Met uitzondering van 02, maar dat is volgens mij nauwelijks een provider te noemen...). Ik raad je aan eens je spec. in te kijken ipv alleen je telefoon tellertje. Je zal echt zien dat alle kosten ook daadwerkelijk gemaakt zijn.
Mvg.
Info
De enige reden dat je gesprekskosten kunnnen stijgen is als je meer belt/smst. Als je je rekening bij TIMO al hoog vind, zal ik je niet aan raden over te stappen naar een andere provider, aangezien deze nog duurder per minuut zijn dan T-Mobile. Je rekening zal dus alleen maar hoger worden. (Met uitzondering van 02, maar dat is volgens mij nauwelijks een provider te noemen...). Ik raad je aan eens je spec. in te kijken ipv alleen je telefoon tellertje. Je zal echt zien dat alle kosten ook daadwerkelijk gemaakt zijn.
Mvg.
Info