LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht service Vodafone
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 19 okt 2012 13:59
Klacht service Vodafone
Ik heb half juli een nieuw toestel Nokia 610 gekregen. Kort daarna ging ik naar Italië en daar begon de ellende. Als ik gebeld werd en ik het toestel oppakte ging deze uit en duurde het ongeveer 10 minuten voordat ik het toestel opnieuw aan kon zetten. Bij terugkomst gelijk naar de winkel en het toestel werd opgestuurd naar Dynafix. Wat ik heel raar vond dat het daar pas 4 dagen later aan kwam maar goed. Na twee en een halve week kreeg ik een sms dat het toestel klaar was. Aangekomen in de winkel gingen ze het toestel testen en wat bleek er was niets mee gedaan. Zo wie zo slecht om het niet eerst te testen en ik 40 km heb moeten rijden om er te komen. Weer opgestuurd, naar Nokia deze keer en na een goeie week weer klaar dacht men. Nou nee dus. Mijn humeur was inmiddels tot nul gedaald en weer ging het toestel weg, deze keer naar een extern expertise bureau. Ik zat inmddels in Spanje en kreeg weer een sms dat het toestel klaar was. Mijn man het toestel gehaald en zo waar, hij deed het, echter bij thuiskomst was het weer hetzelfde liedje. Ik, nu inmiddels behoorlijk kwaad heb 2x een email gestuurd naar Vodafone om informatie want je hoort helemaal niets maar Vodafone neemt niet de moeite te antwoorden dus maar eens gebeld. Blijkt het toestel weer 4 dagen in de zaak te hebben gelegen en waar het nu is? Geen idee maar ik vind de service van Vodafone dan ook beneden alle peil. Als een nagenoeg nieuw toestel voor de 4e keer moet worden opgestuurd is er duidelijk iets mis en had men mij gewoon een nieuw toestel moeten geven. Het is dus weer afwachten. Naar aanleiding van het telefoontje deze morgen word ik gebeld door iemand van Vodafone betreffende mijn "klacht". Nou eerlijk gezegd zie ik dat niet gebeuren maar mochten ze bellen, ik ben voorbereid.
Re: Klacht service Vodafone
Ik hoor veel verschillende dingen over Vodafoon, zelf ben ik tevreden maar dat er toch zoveel fout kan gaan bij zo,n grote onderneming is toch vreemd.
Wat mij wel stoort is de klantgerichte afdeling, allemaal studenten lijken me dat totaal geen gevoel voor de klant. Maar ach gelukkig heb ik ze niet vaak nodig.
Succes gewenst.
Wat mij wel stoort is de klantgerichte afdeling, allemaal studenten lijken me dat totaal geen gevoel voor de klant. Maar ach gelukkig heb ik ze niet vaak nodig.
Succes gewenst.
Re: Klacht service Vodafone
Jessy79 schreef:Ik hoor veel verschillende dingen over Vodafoon, zelf ben ik tevreden maar dat er toch zoveel fout kan gaan bij zo,n grote onderneming is toch vreemd.
Wat mij wel stoort is de klantgerichte afdeling, allemaal studenten lijken me dat totaal geen gevoel voor de klant. Maar ach gelukkig heb ik ze niet vaak nodig.
Succes gewenst.
WSaarom zouden daar studenten zitten, hoe komt Jessy aan die kennis ???
Re: Klacht service Vodafone
Je hebt na 3x reparatie en klacht niet opgelost, recht op een nieuw toestel
Re: Klacht service Vodafone
Zit toch niet van die niet onderbouwde onzin te verkopen. In je andere reactie heb ik je ook al een reactie gegeven. Kan je mij 1 wetstekst laten zien waar staat dat jij dat recht hebt?esme42 schreef:Je hebt na 3x reparatie en klacht niet opgelost, recht op een nieuw toestel
Re: Klacht service Vodafone
Gelukkig is mij dat verteld door Vodafone zelf en hebben ze zich er ook aan gehouden.
Re: Klacht service Vodafone
esme42 schreef:Gelukkig is mij dat verteld door Vodafone zelf en hebben ze zich er ook aan gehouden.
esme heeft ook al kapotte toestellen ?
Re: Klacht service Vodafone
Op zich een prima streven van Vodafone, maar dat maakt het nog steeds niet tot (een) consumentenrecht.Gelukkig is mij dat verteld door Vodafone zelf en hebben ze zich er ook aan gehouden.
Re: Klacht service Vodafone
De "service" van Vodafone is idd zeer slecht. Ik kan er er ondertussen zowat een boek over vol schrijven.
Laatste ervaring: enige tijd terug mijn (zakelijk) abonnement verlengd. Circa viermaal voor verlenging gebeld. Van elke Vodafone medewerker ontving ik een andere prijs. En: wat bij de ene medewerker absoluut onmogelijk was, was bij een andere medewerker geen probleem en kon ik zo afsluiten. Uiteindelijk heb ik het abonnement bij de goedkoopste medewerker afgesloten. Leuk natuurlijk, maar dit betekent wel dat meerdere medewerkers ronduit foute informatie geven en klanten te veel laten betalen.
Een bekende Vodafone tactiek bij het stellen van een vraag waar de medewerker even geen raad mee weet, is doorverbinden naar het hoofdmenu waar je net vandaan kwam, een ander nummer opgeven, in de wacht zetten voor overleg met leidinggevende of collega en dan is ineens de verbinding verbroken of doorverbinden met ander nummer en de verbinding is ineens verbroken.
De Vodafone medewerkers aan de telefoon zijn hoofdzakelijk studenten die dit werk als bijbaantje doen en regelmatig over een matige produktkennis beschikken. Aan alles wat telefonisch wordt meegedeeld, kun je geen rechten ontlenen. Alles wat medewerkers je meedelen, kun je daarom het best zekerheidshalve checken op de Vodafone website. Kun je wat de medewerker meedeelt niet terugvinden op de Vodafone, wantrouw dan de situatie, sluit niets af, beëindig vriendelijk het gesprek en bel opnieuw. Je krijgt dan een nieuwe frisse medewerker aan de lijn die misschien wel de juiste informatie geeft en ook aan kan geven waar dit vermeld staat op de Vodafone website.
Gaat het goed tijdens je abonnement, dan blijft het meestal ook goed gaan. Verbindingen e.d. zijn uitstekend. Geen klachten. Dat moet ik Vodafone nageven. Maar o wee als je een bestaande situatie wilt veranderen vanwege bijv. een aflopend abonnement en je iets nieuws wilt afsluiten. Wees dan voorbereid op het ergste.
Laatste ervaring: enige tijd terug mijn (zakelijk) abonnement verlengd. Circa viermaal voor verlenging gebeld. Van elke Vodafone medewerker ontving ik een andere prijs. En: wat bij de ene medewerker absoluut onmogelijk was, was bij een andere medewerker geen probleem en kon ik zo afsluiten. Uiteindelijk heb ik het abonnement bij de goedkoopste medewerker afgesloten. Leuk natuurlijk, maar dit betekent wel dat meerdere medewerkers ronduit foute informatie geven en klanten te veel laten betalen.
Een bekende Vodafone tactiek bij het stellen van een vraag waar de medewerker even geen raad mee weet, is doorverbinden naar het hoofdmenu waar je net vandaan kwam, een ander nummer opgeven, in de wacht zetten voor overleg met leidinggevende of collega en dan is ineens de verbinding verbroken of doorverbinden met ander nummer en de verbinding is ineens verbroken.
De Vodafone medewerkers aan de telefoon zijn hoofdzakelijk studenten die dit werk als bijbaantje doen en regelmatig over een matige produktkennis beschikken. Aan alles wat telefonisch wordt meegedeeld, kun je geen rechten ontlenen. Alles wat medewerkers je meedelen, kun je daarom het best zekerheidshalve checken op de Vodafone website. Kun je wat de medewerker meedeelt niet terugvinden op de Vodafone, wantrouw dan de situatie, sluit niets af, beëindig vriendelijk het gesprek en bel opnieuw. Je krijgt dan een nieuwe frisse medewerker aan de lijn die misschien wel de juiste informatie geeft en ook aan kan geven waar dit vermeld staat op de Vodafone website.
Gaat het goed tijdens je abonnement, dan blijft het meestal ook goed gaan. Verbindingen e.d. zijn uitstekend. Geen klachten. Dat moet ik Vodafone nageven. Maar o wee als je een bestaande situatie wilt veranderen vanwege bijv. een aflopend abonnement en je iets nieuws wilt afsluiten. Wees dan voorbereid op het ergste.